Eski Dost

70 12 15
                                    

Medya: Doyoung ve Yedam 💚

Büyük işler büyük sorumluluk gerektirir...

Yedam ile odamda yaşadığım olaydan sonra bir daha beni öpmeye kalkışmadı. Ama sanki herkes aramızda bir şey olduğunu biliyor gibiydi. Bilselerde sıkıntı değil, ben mutluydum.

Chanmin arıyor...

'Chanmin'
"Mina çabuk okula gelmen lazım.!"
'Ne oldu?'
"Okulumuza yeni bir yakışıklı erkek ve güzel bir kız geldi."
'Eee peki bundan banane.'
"Söyleyeceklerime hazır ol. Gelen erkek Yedam ile önceden tanışıyorlarmış ve aralarının iyi olduğu söylenemezmiş."
'Ne! Yedam şuan nerde?'
"Bilmiyorum, zaten çocukta daha okula başlamamış. Söylentiymiş ne kadar doğru bilmiyorum."
'Tamam Chanmin kapa ben hızla geliyorum.' Dedim ve koşmaya başladım. Bir haftamız sadece güzel geçmişti, ve şimdide bizi daha yorucu olayların beklediğine emindim.

Ne kadar koşsamda okula yine geç kaldım. Kapının önüne geldiğimde soluk soluğa kaldığımı fark ettim ve durdum. Arkadan omzunda hissettiğim el ile o yöne doğru döndüm. Çok yakışıklıydı... Normalde tipim diyemem ama gerçekten yakışıklıydı.

"Iyi misin?"
'Ah! Aa şey iyiyim?' Dedim ve salak gibi gülümsedim.
Çocuk önce durdu sonra elini uzattı "Ben Doyoung" dedi ve gülümsedi. Sanki etraf aydınlanmıştı o gülünce.
'Bende Mina, Kang Mina. Okulda yeni misin?'
"Evet, aslında yeniyiz"
Yeniyiz derken ne demek istemişti acaba?
Ben bu düşüncelerle boğuşurken arabadan bir kız indi "Oppa beklesene beni..." konuşurkenki ses tonundan da asabi olduğu anlaşılıyordu.
"Bu benim kız kardeşim Yoon Soah,"
"Oppa, beni beklesene aişh. Okulda da böyle yapma."
'Merhaba Yoon Soah, ben Mina. Şey bizimle mi yaşıt?
"Evet aslında üvey kardeşim, benle yaşıt." Dedi Doyoung
Daha az önce tanıştığım kız beni baştan aşağı süzdü ve : merhaba, dedi. Ona yardım etmek için;
'Okula bu kıyafetle girmen sorun olabilir istersen sana yardımcı olabilirim kiyafet için.'
"Ne varmış kıyafetimde."
Anlık; ne mi var? Eteğin bir öğrencinin okulda giymesi gereken etekten cok cok kısa. Yüzünde bir ton makyaj var ve dekolte de ne?.. ama tek dediğim şey 'Haklısım, hiçbir şey yok.' Dedim ve okula girdim. Doyoung'a hangi sınıfta okuduğunu sordu, söyleyince aynı sınıfta olduğumuzu fark ettim ve istemeden sevindim. 
'Aynı sınıftayız.' Dedim güler yüzle
"Desene yanlız kalmayacağım." Dedi ve ardından gülümsedi.
Sınıf kapısının önündeydik kapıyı tıklatıp içeri girdik.
Hoca: Mina, yine mi geç kaldın...
Ben: Hocam açıklayabilirim...
Ben tam açıklayackken Doyoung: Merhaba hocam ben yeni öğrenci Kim Doyoung. Mina bana sınıfımı gösteriyordu o yüzden geç kaldı.
Hoca: hmm peki gel tanıt kendini.
Doyoung sınıf tahtasıma çıktı. Yedam ile birbirlerini görünce ikisininde yüzü düştü.

Doyung ardımdan Yedam'a bakarak sinir bir gülüş attı ve: Merhaba ben Kim Doyoung, Umarım iyi anlaşırız, Dedi.

Hoca Doyoung'u Yedam'ın önüne oturmasını söyledi.
Yedam: hoca lavaboya gitmem lazı. Dedi ve sınıftan sinirle çıkıp gitti.
I.n: Hocam benim de lavaboyu kullanmam gerek. Dedi ve I.n'de sınıftan çıkıp gitti.
Ikisinin neyi vardı... yoksa Doyoung, Chanmin'in bana telefonda söylediği kişi miydi? Ahh nasıl bu kadar aptal olabilirim.

Lavaboda:

I.n hızla Yedam'ın yanına koştu.

I.n: Iyi misin?
Yedam: Biraz sakinleşmek lazım. Dedi ve elini, musluktaki mermere vurdu.
I.n: Neyin var? Doyoung'la mı alakası var yoksa?
Yedam: kötü bir anı işte.
I.n: sakinleş biraz ben...
Yedam: Tamam, Jeongin sen sınıfa gidebilirsim. Dikkat çekmeyelim.
I.n: tamam. Dedi ve gitti.
Yedam tek kaldığında yaşadığı kötü anlılar teker teker gözünün önüne geliyordu. Etraftaki sesleri buğuk bir şekilde duyuyordu, anıları ile küçüklük sesleri kafasının içinde yankılanıyordu. Yedam o günleri tekrar hatırlamak istemesede hepsi bir bir geliyordu. Gözlerinden yaş akarken kulaklarını kapattı önce, sonra işe yaramadığını fark edince yüzüne su çarptı. Her hareketinde beynindeki duyduğu sesler daha da artıyor, daha da acı çekmesine sebep oluyordu. En sonunda 'yeter!' Dedi ve cam aynaya yumruğunu sertçe indirdi. Elindeki acı ile kendine gelmişti. Önce etrafına bakındı, sonra ne yaptığını hatirlamaya çalıştı. Bilerek yapmadığını fark edince korku dolu gözlerle aynaya baktı.
Bunu gerçekten Yedam yapmıştı, ama asıl korkunç olan kendinde değildi bunu yaparken.

•𝓑𝓪𝓷𝓰 𝓨𝓮𝓭𝓪𝓶• ℱirst ℒoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin