Kapitel 15

91 1 0
                                    

Tisdag: Jag vakna upp med huvudvärk och ett stort blåmärke på armen, men jag vet inte hur jag fick det. Idag skulle jag och typ hela min skola åka till Sälen och åka skidor. Det var ur länge sedan jag åkte skidor och jag tror att säkert kommer ramla eller göra bort mig!
Jag packa ihop mina saker och gjorde mig iordning.
Jag satte på mig mina skor och min ytter jacka och tog mina saker och gick ut till bilen.
Pappa skjutsa mig till skolan där vi skulle mötas för bussen går därifrån kl 08:00
Efter ett tag så kom bussen och vi gick på den.
Jag satt mig på en av platserna och natta kom senare och satte sig vid mig.
Vi börja prata och lite senare åkte bussen. vi börja prata ännu mera och snart hade vi tagit fram vårt godis och snart var det slut.
Vi prata om hur många gånger vi kommer ramla och sånt om romme.
Kylie kollade på bak på oss och vi vinka mot henne som kolla konstig på oss och hon börja prata om massa kuliga saker hon hade gjort och i Romme förut och berätta om hur hon ramla in i ett träd.
Vi skratta ihäll, Kylie satt också och skratta ihäll sig.
Filip kom fram till oss och fråga om lite godis och jag han lite godis.
Jag skratta när han gick iväg och sa till natta att dom var det äckligaste av mitt godis och försätter att skratta.
Jag tänkte på hur Andreas hade det men natta störde mig och fick mig på andra tankar.
Jag tog en godis bit och börja busa med Kylie och fråga vem som satt brevid henne, det var en kille som heter Daniel men kallades danny
- hej sa jag och vinka
- hej främling sa danny och kolla på mig
Jag nicka på huvudet och börja prata med kylie, efter 30 minuter så var vi framme och då börja alla gå ut, och då blev det kö, vi stå inne i bussen i minst 10 minuter innan vi kom ut och kunde hämta våra saker.

Jag ser han överalltWhere stories live. Discover now