Det var nästa dag, gårdagen var galen! Först åt jag,Andreas och Filip pizza/kebab sen så drog vi till en fest men sen kommer jag inte ihåg mera. Jag kolla mobilen och kolla lite instagram, jag såg på klockan och den var redan 07:30 så det var dags för mig att åka.
Det gick som vanligt men det hade blivit jätte mycket snö och det var halt på backarna.
Jag fick imot skola. Då Filip och Andreas skrämde mig
- aaaaa skrek jag
- hahaha skratta Andreas och Filip
- inte roligt sa jag argt
- joo skratta Andreas och Filip
Dom sluta skratta en stund och fråga mig om jag ville hänga med och dra till Göteborg, jag sa såklart ja och vi skulle dra efter skolan. Filip gick iväg och Andreas och jag prata lite och sen gick vi till våra korridorer. dagen gick sådär fort! Vi hade bara tråkiga lektioner och jag somna nästan på en.
Vi hade engelska,matte,svenska och lite mera och vi sluta 14:50 idag.
Skolan var slut och Andreas kika mig "vi står vid cafeterian" jag gick imot cafeterian och möte upp dom. vi tog tåget imot Göteborg.
Vi prata och skratta som igår och Filip fråga om jag och Andreas kunde kyssas
- va nej? Sa Andreas och jag samtidigt
- jo, kom igen Sa Filip
Vi sa att vi kunde kramas men inte kyssas.
Vi gick av tåget och gick imot stan.
Vi köpte massor av godis och sprang runt på stan och gjorde massor av konstiga saker. kl var 18:23 då vi tog tåget tillbaka, jag och Andreas somna och somna på varandra, jag låg på hans axel och han på mitt huvud.
Filip tog kort på oss och skrev "åh dom är så söta" och en till "kärlek i luften" och skicka på My story på snapchat.
Vi vakna och kolla på varandra och Filip skratta ihjäl sig.
Vi gick av tåget och sa hejdå åt varandra, Filip och Andreas gick imot samma håll och pappa hämta mig
YOU ARE READING
Jag ser han överallt
Teen FictionJag älskar han. Han är min och jag är hans! Jag ser han varje dag i skolan fast vi inte går i samma klass och jag ser han efter skolan och i mina tankar Med kärlek och drama så får man reda på hur starkt förhållandet är!