Kapitel 11

92 2 0
                                    

Det var onsdags morgon när jag fick ett sms från Andreas " godmorgon❤️" och svara tillbaka "godmorgon älski❤️" och gick upp ur min säng och satte på mig kläder och fixa mig.
Morgonen gick som vanligt, in i bilen och till skolan.
Jag gick ut ur bilen och uppför parkeringen.
Jag gick en stund till jag kände att någon tog tag i min hand, det var andras
- hej sa han kärleksfullt
- hej sa jag och log imot han
Filip kom back ifrån och hoppa på Andreas
- så är ni i hop nu eller? Sa Andreas nyfiket
- ja sa Andreas oh kolla på Andreas och sen på mig
- så när hände det då? Sa Filip
- igår sa Andreas och jag samtidigt.
Vi skratta tills Filip och andras fick till deras korridorer och jag till min.
Lektionen börja precis när jag kom in.
Dagen gick sakta och vi hade 1 timmes rast, då passa jag på att träffa Andreas och hans vänner i cafeterian. i snacka och dom undra om vi va ihop och vi svara ja hela tiden. alla frågade om vi kunde kyssas men vi sa nej och skattat men tillslut så tjata dom så mycket så Andreas kysste mig och alla vi vårat bord sa aah när vi kysstes.
Några av mina tjej kompisar kom fram till mig och fråga om jag och andras var ihop och jag sa jag, dom krama mig och sa att vi passa super bra tillsammans, jag tacka dom och sen så behövde jag gå till lketion, jag sa hejdå till grabbarna och krama Andreas och sen så gick vi till lektion.
Resten av skoldagen gick fort och åkte med Katja hem.
Jag kom hem och tog av mig mina skor och ytterkläder. jag tog upp mina läxor och börja göra dom. jag satt i 2 timmar och plugga och träna på ett prov som var nästan hela mitt betyg i svenska.

Jag ser han överalltWhere stories live. Discover now