Kapitel 10

104 2 0
                                    

En vecka har gått och den här veckan har varit blandad.
Veckan börja med att jag va med Filip och Andreas och på tisdag Med och i torsdag bråka jag och Melinda men vi blev vänner igen.

Jag vet inte om jag längre är kär i Andreas, mina känslor är blandade eftersom han har väldigt många tjejkompisar som han behandlar som han behandlat mig men Filip han behandlar mig som sin egna. jag sitter fast i mina egna tankar hela tiden, Filip eller Andreas?

Det var måndag morgon och dagen börja som den bruka börja, äta frukost sätta på mig kläderna och gå ut till bilen.
Jag satt mig i bilen och åkte till skolan. vi kom till parkeringen och där gick jag av, jag kände att någon tog tag i mig och så vända jag mig om, det var Andreas som var där
- hej sa jag
- hej svara han tillbaka och kolla på mig
- så ska du göra något speciellt idag fråga jag nyfiket
- jag vet inte, kanske va med någon hurså? Fråga han nyfiket tillbaka
- nja.. Undra bara om vi kunde vara sa jag frågande
- ja visst sa han
Vi prata på väg upp till skolan, han sa att tyckte jag var snygg och jag sa desamma!
- vi hörs sa Andreas och gick imot hans korridor och jag imot min korridor.
Jag tog mina saker och gick In på lektion.
Dagen gick fort och vi sluta 14:35 så vi sluta lite tidigare än alla andra på skolan.
Andreas sms mig och sa att jag skulle vänta vid cafeterian.
Jag satt och vänta i ungefär 12 minuter innan Andreas kom och sen drog vi hem till han.
På vägen till han så prata vi om hur bäst jag var och vi skoja och hade ur roligt. vi kom fram till Andres hus och vi gick in, vi var ensamma hemma och då passa vi på att spela FIFA och äta godis och chips. vi skrek och jag vann över Andreas flera 1000 gånger och åt flera kg av godis och bara hade super kul.
Andreas skicka av många snaps och folk undra om vi va ihop, men det var vi inte.
Jag satte mig i hans soffa och han satte sig brevid, jag fråga om han var kär i någon och han svara " ja, lite" och jag flina och sa "vem?" Och Andreas flina och sa "hemligt" och jag kolla på han och börja skratta, jag fick värsta skratt anfallet och efter en stund så börja han också att skratta.
Vi satte oss i soffan och spela vidare, då Andreas la sin arm bakom min rygg. jag märkte inte det förns jag skulle luta mig bak, jag sa att det var okej. Andreas kollade på mig och sa " tycker du om någon?" Jag flinade och blev röd om kinderna " ja det gör jag" Andreas fråga "är det jag?" Jag viska och sa att det var han, och han kolla på mig och kysste mig. jag blev överraskad och vi fortsatte att kyssas, det var magiskt! Vi sluta och kolla på varandra
- betyder Dehär att vi är tillsammans? Sa jag kärleksfullt
- ja tror det sa Andreas och kollade kärleksfullt på mi och kysste mig igen.
Vi fortsatte och spela FIFA och jag ägde ut Andreas medan han satt och bönade och bad om att han skulle få vinna någon gång men jag vann ändå! Jag stog upp och spela och bakom mig kom Andreas och krama om mig, jag kram han tillbaka och han sa att han älska mig och jag sa det till han också! Vi gick till köket och drack lite vatten sen så jaga han mig igenom huset och försökt fånga mig men jag var blixt snabb så han fånga mig aldrig. jag var verkligen kär i andras och jag tror att han är den rätta, eller jag hoppas det!

Jag ser han överalltWhere stories live. Discover now