თავი 17
სანის pov :იმ დღემ საშინლად ჩაიარა. გათიშული ვიყავი. ექიმები დადიან. მინდა მოვიდნენ და რამე კარგი მითხრან.
24 საათიშ შემდეგ.24 საათი გავიდა. ჯერ კიდევ არავინ მოსულა და არ უთქვიათ ჯონქუქი როგორაა. ჭკუიდან ვიშლები.
სანი- 24 საათი გავიდა. რატომ არავინ მოდის?!.
შუგა- დაწყნარდი. მოვლენ.
მია- აი მოდიან კიდეც.
სანი- ექიმოო. როგორააა?
ექიმი- ვერაფერს გეტყვით.
სანი- რა? რატომ?
ექიმი- მისი მდომარეობა გაურკვეველია. მის გაღვიძებაზე ვართ დამოკიდებულები. რამდენად გაიღვიძებს ვერ გეტყვით.
სანი- ის...ის.. არ გაიღვიძებს?
ექიმი- ეს მასზეა დამოკიდებული. დანარჩენ ცნობებს მერე შეგატყობინებთ.
შუგა- კარგით.სანი- ის .. ის.. არ გაიღვიძებს? კედელს ვეყუდები . სწრაფად ვსუნთქავ და ცრემლები მომდის.
შუგა- სანი . ის გაიღვიძებს. დამიჯერე.
სანი- რომ არ გაიღვიძოს? მერე რა უნდა ვქნა?
შუგა - გაიღვიძებს სანი!
ჯუნი- მენეჯერო პაკ?
მენეჯერი- როგორაა? გაიღვიძა?
ჯუნი- არა არ გაუღვიძია. არ იციან ექიმებმა გაიღვიძებს თუ არა..
მენეჯერი- ჯანდაბა. ის ჯერ ახლაგაზრდაა ამისთვის.
სანი- რა?
მენეჯერი- შენი ბრალია. შენი ბრალია ახლა ასეთ მდგომარეობაში რომაა. შენს გამო ხდებოდა ცუდად.
სანი- ჩემი? მე რა შუაში ვარ? რა დავაშავე?
მენეჯერი- შენ რომ არა ახლა ჯონქუქი კარგად იქნებოდა.
ჯუნი- ბატონო პაკ გეყოფათ. ვერ ხედავთ რა მდგომარეობაშია? ნერვიულობს.
მენეჯერი- ის? კარგად გამაცინე. რა იცი რომ ნერვიულობს? საერთოდ უყვარს? ისინი ხომ ფიქტიურად დაქორწინდნენ?
სანი- მერე რა რომ ფიქტიური იყო? ერთი თვე ვიყავით ერთად და საკმარისი აღმოჩნდა იმისთვის , რომ ჯონქუქი შემყვარებოდა. მე მის ასეთ მდგომარეობას რატომ მაბრალებთ. თქვენ არ მიიღეთ ქორწინების გადაწყვეტილება ? იმის მიუხედავად რომ არცერთს არ გვინდოდა?
მია- სანი. არ გინდა.
ჯუნი- ასეთ დროს რა გაჩხუბებთ.
მია- მართალია. ახლა მის გვერდით უნდა ვიყოთ. წამოდი.
სანი- გამიშვი.
KAMU SEDANG MEMBACA
ჩვენი თავგადასავალი( დასრულებული)
Pertualanganისტორია 2 საუკეთესო მეგობარზე, რომლებსაც წინ დიდი თავგადასავალი ელის. უბრალოდ წაიკითხეთ და თავად ნახავთ💜