Šla jsem do koupelny, zavřela dveře a vslíkala se z oblečený. Vlezla jsem do vany, a pustila lehce studenou vodu kterou jsem změnila na teplejší.
kapky vody padali na moje tělo a vlasy. To bych ale nebyla já kdybych si u
sprchy nezpívala.''Docela dobře zpíváš'' koukla jsem se rychle kdo to je, a před zavěsem stál Dori.
''Co tu děláš?!'' vyjeknu ze sebe a zakreju si tělo ručníkem.
''Potřebuju na záchod''ukazal na mě prstem.
''No tak počkáš já se tu sprchuju ty chytrej'' dostávala jsem nervy ale on tam jen stál a koukal na mě.
''Ne já chci hned''
''No ale já ti říkam že ne! Takže vypadni'' jen se ušklíbl a prohlídl si mě pohledem a až pak odešel.
Po sprchovaný jsem šla za Greyem.
Na židly seděl Deja a na gouči ještě spal Grey. Byl strašně sladkej, a vedle něj byla ta velká arogantný žirafa.
''Přines mi kafe'' řekl tak povrchně.''A kouzelný slůvko asi neznáš viď?'' usmála jsem se a skřížila ruce.
''Žadný kouzelný slůvko prostě mi udělej kafe špunte'' usmal se tak že bych mu to kafe vylila do kalhot.
''Hmmm'' na mojí hlavě začala pomalu a jistě vyskakovat žíly, zatím co Dori si to užíval.
''Kurva nechte mě spát'' zamumlal Grey ve spanku. Sedla jsem si k němu a hladila ho po jeho krasných hnědích vlasech.
Bože ty tak voněli. Koukla jsem se na Doriho který mě probodával pohledem.
_________________________________________Odpoledne jsem musela strávit ve studiu, protože od rána jsem neviděla Doma.
''Tak děcka koupil jsem vám Mcdonald's''
Ozval se Dom a zvedl nad hlavu tažku plnou jídla. všichny už měli jídlo a já si pro něj šla taky.
''Hej kdo mi vzal tortilu'' zakřikla jsem.''Viděl jsem Davida jak si jí vzal'' ukázal Deja na Doriho.
''Kamo.... ty seš fakt kamoš'' položil tortilu a nasraně se koukl na Deju, ale já byla víc nasraná protože jsem dobře řekal Domovi že chci tortilu a Dori to slyšel.
''Doufam že máš pojištěný protože teď chcípneš'' rozeběhla jsem se na Doriho ale Grey mě chyťil.
''Dobře tak to by stačil pojď jdeme se napapat na balkon'' vzal mi burger a pití a odnesl mě na balkon.
''Sorry že jsem vlítla na brachu jen mě strašně vytáčí'' s plnou pusou jsem řekla.
''Dobrý chapu bracha je strašnej' usmal se a nabýdl mi kousnout jeho tortili.
''Na nebo mi zmrzneš'' natáhl mi přes hlavu jeho mikinu.
Pane bože ta voní...
''Hej tys mi jí skoro celou sežrala ty žroute'' koukl se na tortilu a pak na mě jen on mě umí taklhe rozveselit.
Po jídle jsme šli dovnitř kde seděl Dori na sedačce.''Kde jsou všichni'' sednu si na zem na koberec.
'Všichni se tě báli tak utekli' usmál se Dori.
''Nebo viděli tvoje křiví zuby a leklu se tě'' všichni se začali smát.
''Špunte řekl jsem ti aby si mi udělala kafe, na co ještě čekáš'' ještě jednou mi řekne špunt a já mu jeden špunt narvu do prdele.
''Promiň já nedělám kafe tim co neumí základy slušné výchovy'' ježiš to ani já ale to neví...
''Nemel mi tady o slušné výchově, a jdi si najít rodiče" tohle fakt zabolelo.... protože mít rodiče co ti utekli, a nechali tě z brachou co měl problémy z chlastem je docela hnusný...
všichni se na mě koukli a měla jsem v očích vztek.''Pani Davide, myslela jsem si že si kreten ale že jsi až tokovej?'' zvedla jsem se a zabouchala za sebou dveře.
Jan tak jsem se procházela a zastavila jsem se u hřiště na kterym nikdko nebyl.
Otevřala jsem branu a sedla si na houpačku. Houpala jsem se pomalu sem a tam, a přemýšlela o věcech o kterých přemýšlim jen když jsem sama.
Žmoulala jsem si mikinu co byla Greye, nenápadně jsem si k ní čuchla abych zase cejtila jeho přenadhernou vuni.''Pane bože'' otevřela jsem oči.
"Co je'' s leknutím jsem spadla z houpačky dolu.
''Ježiš pomůžu ti'' podal mi ruku.
ČTEŠ
Růže jsou černé/rudé🥀 (Dorianwave)
FanfictionVzbudim se a furt spím na Greyovi jenže jsem se nemohla ani hnout protože na mě zas ležel Dori jako když je tak velej jsem myslela že bude něco važit. 'Nemůžeš se hnout?' Zptal se ten týpek z dredama 'Hmm' jen jsem něco zamumlala 'Jinak jsem Deja'...