"Báro" zakřikne brácha přes celej barák.
"Co řveš jsem tady" zakřikla jsem na zpátek.
"Pojedeš na pár dní ke strejdovi do Prahy" strejda Dominik. Je ten nejvíc sympatický chlap kterýho znám. Ale od mých pěti jsem ho neviděla....
Druhý den před barákem.
Stála jsem u parkoviště a čekala na odvoz. Měl by mě odvízt Calin a Grey
Calin=nemusim ho.
Grey=moje zlatíčko😙.
Před barák zastavilo auto ze kterýho vystoupil Grey.
"Zdar lásko" zaječel a zamáchal rukama.
"Štuko" běžela jsem ho obejmout.
"Nechte si to do auta, já už chci jet" z otravnýho hlasu jsem hned poznala kdo to je.
"Ježiš ty ještě žiješ" chtěla jsem si. sednou do předu, ale štuko mě zastavil."Nene pan Albrecht bude ve předu"
"Hmmm" nasraně jsem si sedla do zadu.
Kvůli panu calinkudopusovi jsme museli zastavit na pumpě.
"Tak kdo pujde natankovat" oba dva se otočili na mě... já která ještě ani nemá řidičak.
"No to si děláte prdel ne?'' Nasraně jsem vystoupila z auta a šla natankovat.
Zatim co jsem já tankovala, tak kluci seděli v autě a jedli moje jídlo co jsem si zbalila sebou."No to si děláš srandu kde mam jídlo!" Koukal jsem se do tažky ale tam nic. kluci mi sežrali celé jídlo. Po obou jsem hodila prázdou plechovku cooly, a pak jsem s nima nemluvila celou cestu.
Vim je to jen jídlo, ale já měla hlad a ta tukaný hlava mi snělda jídlo.
''Tak už se nezob'' Grey byl uplně vyřízenej že s nim nemluvim proto si sedl do zádu. Nemohla jsem snést jak se na mě kouka. Bylo mi ho líto, dala jsem mu ruku a opřela se o něj, naše prsty se zapletly a po chvilce jsem skončila v říši snů."Ježiš oni jsou tak roztomilí, dělaj vyfoť je'' slyšela jsem dívčí hlas, ale ten jsem dobře znala byla to Šarlota.
''Na tady je máš. Pane bože dostanu znich cukrovku'' do očí mi zasvítil blesk, bylo to otravný. Oteveřela jsem oči, a koukla se na Greye kterej už byl davno vzhůr.
''Co na mě čumíš debile'' Grey ze Šarlotou se smali, a Calin na mě koukal vražedným pohledem.
Pustila jsem Greye za ruku a vystoupila z auta.
''Kde teď jsme?'' Nechápavě jsem šla do budovy
Byli tam samí kluci koukla jsem kdo je u počítače.
''Je Vlaďik'' zaječela jsem přes celí studio. Koukl se na mě a usmal se jak pedouš.
''Báro ty jsi už tady'' zvedl se z gouče a šel mě obejmout.
''Ahoj strejdo''obejmula jsem ho když můj pohled skončil na něm.
''Neřikej mi strejdo, říkej mi Dom, Dominik je to jedno ale ne strejdo. Cítím se tak starej'' dál jsem už nic neřekla. Rači. sedla jsem si vedle týpka co měl dredy vypadál troch mimo.Koukla jsem se jak tam nějakej kluk zpívá.
"Kurva kdo to je'' vylezl z kabiny kluk co měl asi tak dva metry.
''Ahoj jsem Bára Dominikova neteř'' podala jsem mu ruku.
''David''přijl mojí ruku. Jen jsem snim chvíli byla a, pani ten je tak arogantný že by si zasloužil jedu pěstí.
''No jo no, to je muj starší bráška'' sedl si Grey vedle mě a dal mi ruku na moje rameno.
''Co že ty máš brachu'' vyskočilo mi z pusy, proč zrovna takovej debil.
Dori=namyšlenej frajírek
''Dneska budeme spát tady jo nevadí?''
Usmala jsem se a lehla si na Greye po chvíli jsem i usla.Druhý den ve studiu
Zbudim se a furt spím na Greyovi jenže jsem se nemohla ani hnout, protože na mně zas ležel Dori. Jako když je tak vellej jsem myslela že bude něco važit.
''Nemůžeš se hnout?'' Zptal se ten týpek z dredama.
''Hmm'' jen jsem něco zamumlala.''Jinak jsem Deja'' zvedl se a sundal ze mě Doriho.
Zvedla jsem se a šla do sprchy se osprchovat.
ČTEŠ
Růže jsou černé/rudé🥀 (Dorianwave)
ספרות חובביםVzbudim se a furt spím na Greyovi jenže jsem se nemohla ani hnout protože na mě zas ležel Dori jako když je tak velej jsem myslela že bude něco važit. 'Nemůžeš se hnout?' Zptal se ten týpek z dredama 'Hmm' jen jsem něco zamumlala 'Jinak jsem Deja'...