''Báro pojď sem" nechápavě jsem odložila knížku na nočný stolek, a šla za Domem
''Co se děje'' sednu si na gaouč.
''Balíš se do New yorku'' vyhrkl ze sebe.
''Cože proč!'' Začala jsem na něj řvát.
''Jedeš tam k teťe'' vůbec jsem nerozuměla proč tam mám jet, ale jedno vím. Jak nikam nepojedu.
''Ale ja tam nechci jet'' odmítala jsem.
Vždyť tu mám všechno. Rodinu kamarády, a hlavně Doriho...
''Ale tady nezáleží co chceš ty prostě musíš a já tomu nezabráným...'' v očích jsem měla slzy."Aspoň mi vysvětli proč?..."
"Poslední dobou to s Klárou nemám s penězma lehký... A já tě nemohu dál živit, proto jsem se rozhodl že tě nacham u tety na rok abychom to nějak vyřešili"
"Však to můžeme řešit společně... můžu začít platit nájem a...a..." Dominim jen vrtěl hlavou na nesouhlas.
"Ať chceš nebo ne seš ještě dítě, vím že ti bude za rok 18, ale stále žiješ pod mojím dohledem"
"Dlouho ne když mě chceš poslat někam do prdele..."
Vzala jsem si bundu a šla pryč. Nechtěla jsem to s ním dál řešit, nemělo by to cenu.
Procházela jsem se po panelácích, a moje nohy směřovaly až ke Greyovi domů.
Zazvonila jsem, a otevřel mi Dori.''Ahoj co tady děláš'' usměje se, a opře se o kousek dveří.
''Ahoj můžu dál?'' Pozval mě dál, a hned chytl za boky.
''Můžete si to nechat na doma'' utravně zkřik Grey.
Sedla jsem si na gaouč, a kluci tam chlastali.
''Báro dej si taky'' nabídl mi vodku koukr.
'Ne díky' odmítla jsem.
Dori si sedl vedle mě a opřel svojí ruku o moje rameno.''Na napise''
dal mi Dori k puse kelimek s cigankem.Otevřela jsem pusu a Dori pomalu lil do mí pusy víno.
'Ty si se mnou chtěla mluvit?'' Zeptal se mě Grey.
Jen jsem se usmala, a kívla hlavou na znak nesouhlasu. Ikdyž jsem mu chtěla říct něco důležitýho...Všichni jsem spali u Greye.
Najednou mi zazvonil budík.
''Ale ne'' sedla jsem si, a z klínu schodila Doriho na zem.
''Auu co je'' zveld se ze země a sedl si zpátky na gouč vedle mě.
''Dneska jdu poprvé do prace a přídu pozdě'' hned jsem vztala z gauče, a utíkala do koupelny.
Jenže tam byl koukr a zvracel do záchoda. Asi jsem zlá ale smála jsem se mu.''Počkej odvezutě jo?'' nabídl mi Dori.
''Tak jo'' udělala jsem smutný oči
, a Dori se pousmál.Dorazila jsem do práce. Stoupla jsme si za bar a pracovala.
''Jednu rundu'' řekne kluk v mikině a ze slunečníma brýlema.
Dala jsem mu skleničku božkovky a jeho prsty se dotkli mí ruky.
Měl strašně studené ruce. Sundal si brýle a koukl na mě.''Nejsi mladá na barmana'' zeptal se.
''A ty moc ožralej na to aby si odhadl můj věk?" Uchechtl se a já ho chtěla nechat být, ale najednou tam přišela nějaká holka pravděpodobně asi jeho přítelkyně, a začala ne mě hulákat.
''Co mi šaháš na kluka''
''Co to meleš?'' Koukla jsem se na ní zmateně.
''Nešahej na něj nebo jednu schytáš''
Začala mi vyhrožovat.''Na tohle nemám čas'' ignorovala jsem jí, ale ona mě chytala pevně za ruku a mačkala jí.
''Pust mě!'' Zavrčela jsem na ní, ale ona mě stále držela za ruku jak Idiot.
Kopla jsem jí do břicha a ona se skácela na zem. Pak už rači odešla z tím klukem. Jsem rada že jsem jí tam už neviděla.
Přišla jsme domů a před vchodem tam čekal Grey
'Chtěla jsi mi něco říct poslouchám' vzdychla jsme si a sedla na verandu
'Báro co se děje' zeptal se a chytl mě za ruku
Měla jsme skleněný oči a pomalu mi s tvaří tekli slzy
'Jedu do New yorku' Grey se na mě podíval a myslel ze to myslim ze srandy
Ale pak pochopil ze to tak není
'Co že' měl skleněný oči
Jen jsme si volízla rty a koukla se na něj
'A ví to David?' Zeltal se
'Ne a ani nevím jak mu to řeknu'
Grey mě objal a hladil po vlasech
'Jsme tu pro tebe'šaptl mi do ucha začala jsme brečet a Grey mě uklidňoval.
Už nevoněl po růžích vůbec nevoněl neměl žadnej pach ani vůni nešel vůbec cejtit.
ČTEŠ
Růže jsou černé/rudé🥀 (Dorianwave)
Hayran KurguVzbudim se a furt spím na Greyovi jenže jsem se nemohla ani hnout protože na mě zas ležel Dori jako když je tak velej jsem myslela že bude něco važit. 'Nemůžeš se hnout?' Zptal se ten týpek z dredama 'Hmm' jen jsem něco zamumlala 'Jinak jsem Deja'...