|he and me|

349 12 0
                                    

'Ježiš Pomůžu ti' podal mi ruku
Zvedla jsem se a otřela se od prachu.
''Co tu děláš'' zeptam se a sednu si opatrně na houpačku.

''Chci se ti za Davida omluvit'' sedl si na houpačku.

''Aha... jak to že vy dva jste sourozenci'' skřížim ruce.

''Co je na tom tak k nepochopení?'' Zvedne obočí.

''Vždyť on je arogantný děcko co se neumí chovat, a ty si ten roztomilej a hodnej kulíšek''

''Myslíš že jsem kulíšek?'' Pousmal se.

''Emm... no... em já si to nemyslim oni to říkaj taky'' spanikařila jsem a zvedla se z houpačky.

''Kdo oni?'' Zvedl se za mnou.
''No všichni z crew'' zvedla jsem ramena.

Grey se na mě koukl jak na debila ale já jsem tak i zněla....
''Pojď jdeme do studia'' podal mi ruku a já ho chytla,naše prsty se propletly.

Byli jsme ve studiu a každej si dělal co chce, já z Greyem a Dejou jsme seděli na sedačce a koulali se na televizi.

Najednou tam přišel Dom s Lucasem.
''Hej kluci mám pro vás novinu'' všichni dali pozornost Lucasovi.

''Takže mám pro vás akce'' zvedl papír s akcema kde všechno budou vystupovat.
''Takže ve středu mame prvný vystoupený v Český lípě'' vzal si Dori list do ruky.

To je hezký že budou vystupovat, ale co budu kurva dělat já. Být v domě a ležet? Ne díky.
''Dome a prosim tě co budu dělat já'' řekla jsem trochu nasraně.
''No Babu ty pojedeš snama, nebudeš se valet doma'' nesnášim když mi říka Babu před lidma,  pak mi tak všichni říkaj.
''Takže špunt jede snáma jo'' opřel se o moje rameno.

''Obavám se že pokud mi ještě jednou řekneš špute, tak se ani nezvedneš" Grey mě vzal do kuchyně kde jsme si ukradly zmrzku.

''Hej ty nežer a jedeme domů'' vzal mi Dom zruky lžíci, a nasraně jsem si šla vzít věci. Dala jsem štukymu lehkou pusu na tvář a jeli jsme.

Když jsme dorazili k Domovi šla jsem si vybalit věci do pokoje.

''Hele já si jdu už lehhnout jsem unavenej takže čus'' oznámil mi Dom a šel do svého pokoje.
Když jsem si vybalila šla jsem si lehnout do obívaku na gouč, vzala si sluchatka a volkmena na kterém hráli písničky a po chvilce jsem upadla do ríši snů.

Ve středu
''Babu stávej kluci už čekají před barákem'' koukla jsem se na hodiny který vyseli na zdi.
''Vždyť je 5 hodin ráno'' vztala jsem a šla se oblíct a umejt.
Vzala jsem si na sebe šedý tepláky, a šedou mikinu.
Na to jsem si vzala černou koženku s pár doplkaňkama, a šla za klukama před barák.

''No konečně kde jste byli'' zamáchal rukama Dori.
''Ahoj Babu'' vyndal z kapes ruce a natahl je ke mně, já jsem šla k němu a objala ho.

''Štuky neříkej mi tak"

''Baro s kym pojedeš?'' Nic jsem neřekla a skočila na Greye.
''Ta pojede semnou'' řekl z sexy hlasem.
Sedla jsem si do předu ke Greyovi.
''Fuj vy jste sladký'' řekl Dori a sedl si do zadu vedle Deji.
'Tak víš co jsme sladlý jako květy' Grey pustí radio a my z Dejou to tam rozíjíždíme.

Najednou mi začne psát brácha.

~SMS~

Brácha:tak co jak to jde?

           

                  Já:dobrý, zatim mě neserou

Brácha:aha dobře bojim se tě....
                 
                                 Já:jo boj:D hele jak.        dlouho tady ještě budu?

Brácha:noo asi už jen týden;)                
             
                   Já:to jsem ráda. Tak zatím:)

Brácha:ZOBRAZENO


''Kdo to byl'' zeptal se mě Grey.
''Ale brácha, ptal se jak mi je'' povzdychla jsem si.

Koula jsem se na kluky v zadu, a Dori spal byl roztomilej, tak jsem ho vyfotila
A poslala Dejovi.

''Ježiš ten slinta'' otřel mu Deja sliny kolem pusy, a já posměšně zakroutila hlavou.

Grey zastavil na benzínce aby natankovl, a Já zatim koukala na Deju co děla Dorimu když spí. Vymejšlel co udělá Dorimu, a mně pak něco napadlo.


''Hele v baťohu mám lunku na oči, počmarej mu ksicht'' podala jsem mu linku na oči, a natáčela jak Deja kreslí Dorimu něco na obličej.
Nakreslil mu tam penis, a  k tomu napsal žirafka nám spinká.
Grey přišel do auta a koukl se na Doriho, pak se koukl na mě s Dejou a v očích jsme měli slzy. Mále jsme se počurali smíchy.

''Vy jste dementi, až to uvidí zabije vás'' nastartoval auto a jeli jsme .

Růže jsou černé/rudé🥀   (Dorianwave)Kde žijí příběhy. Začni objevovat