''Tak co jste dělali'' slyšela jsem hrubý hlas jak mluvil na Doriho.
''Nic se nedělo co by'' odpověděl.
Koukl se na mě do zadu, byla jsem tam roztáhla na zadný sedačce a spala teda polospala.
''To mi chceš říct že jste nešukali?'' placl Doriho do ramena, a jeho pohledy skončili na Dejovi.
''Ne nešukali'' skrčil ramena. Koukl se na mě, a viděl jak mám pootevřený oči.
''Dobré rano špunte" protočila jsem očima nad tou přezdívkou, a šla sedla si.
"Co?'' koukl se na mě zmateným pohledem, ale já nic neřekla.
''Fajn'' nadechl se a šle si sednout ke mně do záda. Dělala jsem uraženou, Dori byl dost zmatený, ale šklebil se. byla trochu chyba se na něho kouknout. Zakroutila jsem panenkama a opřela se o jeho rameno, a dala mu ruku. posunul mé vlasy do zádu a opřel se pusou o můj krk, začal mi dávat jemné pusinky na krk a já byla furt dost zmatená. Je to jako jiný člověk. Ještě před tím byl tak arogantní, a prostě na pěst a teď? Prostě ho nemůžu dostat z hlavy.
Dorazili jsme do nějaký budovy kde se bude natáčet videoklip backstage, byli tam už všichni.
''Kde jsou ty dvě holky?'' řekl naštvaně Dori.
''Nemohly dorazit'' řekl koukr taky nasraně.
''Hele tak já tu jednu zaskočim"' zvedla se šája z gauča.
''Fajn... a co ta druha?'' najednou všichni koukli na mě.
''To ne... nebudu ukazovat svoje prsa na kameru, ty patřej k něčemu jínýmu'' odmítala jsem.
''No tak vždit ti pude jen vidět výstřich''
Přemlouval mě Dori.Přemýšlela jsem a pak ze mě vypadlo:
''Fajn co mám dělat'' kluci mi dali triko s výstřihem, a začali jsme natáčet.''Okey pojď sem'' Dori se přibližoval ke mněa vytahoval fixu.
''Ne na moje prsa nebudeš nic čmárat" Plácla jsem ho po ruce, začala tam pobýhat a Dori zamnou.
''Neboj jen jedu tečku'' řekl ze smíchem.
Chytl mě a držel abych nikam nemohla."Tak už jste skončili?" řekl naštvaně Grey.
Nastavila jsem prsa a oni natáčeli jak mi tam něco čmára.Po natáčený jsme dělali nějaký fotky na ig .
''Babu lehni si na sedačku'' řekl Vláďa, a já jsi tady lehla na sedačku.
''Dobře Davide, teď si lehni hlavou na Bári prsa'' vykulila jsem oči, a koukla se na Greye. V pohledu jsem vyčetla že žarlí.Dala jsme Dorimu naschval pusu na čelo, a Grey z toho zrudnul.
''Okey to stačí, ty slez zní!'' Grey vystartoval na Doriho.''Co je štuky seš nějak rudej'' pousmal se na mě Dori a mrkl levím okem.
''Davide já tě propleskám'' dělal Grey ramena.
'Tak pojď' myslela jsem si že si Grey dělá srandu.
'"Klid děcka, ty běž ven'' dal od sebe kluky dál a na mě ukázal."Děláš před ní jen machra, přitom si nic jen nula!" začla na Doriho řvát, a já se začala bát.
''Klid kluci přestaňte'' Dom je furt držel na místě, a na mě zase kuzala abych šla pryč, ale já tam zůstala.
''Štuky nech toho'' zafňukal Dori.
"A jako proč, ty seš ten co tady děla ze sebe blbce'' začal být fakt rudej.
ČTEŠ
Růže jsou černé/rudé🥀 (Dorianwave)
FanfictionVzbudim se a furt spím na Greyovi jenže jsem se nemohla ani hnout protože na mě zas ležel Dori jako když je tak velej jsem myslela že bude něco važit. 'Nemůžeš se hnout?' Zptal se ten týpek z dredama 'Hmm' jen jsem něco zamumlala 'Jinak jsem Deja'...