|truth|part 2

266 14 3
                                    

'Co že ty jedeš do now yorku?' Otočila jsem se a tam byl Dori.....
'Davide já ti To vysvětlím' celou tu konverzaci s Kačí slyšel,v jeho obličeji jsem nic nevicejtila.
'Nic nechci slyšet lhala si mi' Byla jsem úplně na dně,měla jsem mu to říct hned co jsem to zístila
'Počkej' chytla jsem ho za ruku a přitáhla k sobě
'Jak dlouho to víš' zastavila jsem se a jen mu koukala do očí,moje ůsta chtěla něco říct ale i přesto jsem věděla že to bude horší.

'Dva měsíce' Dori se na mě koukl a pustil mě.

Chtěl jít pryč
'Davide' z očích mi teklo milion slz
'Nech mě bejt....je konec' odešel a já jsem dostala největší šok kterej jsem mohla dostat.

Šla jsem do pokoje kde jsem se zhroutila na zem.

Začala jsem brečet a nevěděla co mám dělat.

Ztratila jsem ho můžu si za to sama a nejhorší je to že to sním ani neurovnám, protože za dva dny mi to letí.

Vzala jsem si kufr, zbalila si oblečený a jela domů.

Nikomu jsem nic neřekla protože se mi o tom špatně mluví a nechci o tom mluvit.

Přijela jsem domů a Klára byla v obíváku s juli

'Ahoj co tady děláš měli jste tam být až do pátku' měla u pusy kousek chipsu.

Nemohla jsem nic říct, byla jsem furt v šoku.
Sedla jsem si vedle ní a sebrala jí misku z chipsama
'Můžeš mi říct co se stalo!?' Zeptala se trochu naštvaně
'David mě nenavidý' tekla mi slza s tváře.

Klára mě objala
myslela si že mi to pomůže ale spíš to bylo horší a horší.

Den odjezdu
ležela jse. na posteli a vedle mě nezabalenej kufr i když jsem měla být za 20 min. na letišti.
Najednou někdo otevřel dveře od pokoje byla to Šája
'Ty si taková husa co budeš be ze mě dělat' rozbrečela se a já jí šla rychle obejmout.

Měla jsem zbalíno a před barákem tam stálo Grey,Dom,Klára,a celá crew
Ze všema jsem se rozloučila kromě Doriho bylo mi hrozně.

Grey mě vezl na letiště bylo to nejhorší protože jsem se musela rozloučit s nejlepším přítelem,druhým bráchou,ten kterýmu jsem vždy sežral celí jídlo,kluk který ho jsme milovala.

'Mám tě ráda štuky' šeptla jsem mu do ucha
'Já tebe taky Babu' dal mi pusu na tvář.

Dávala jsem letenku, a nastupovala do letadla ještě jednou jsem se koukla jestli ten není ale nebil...... moc mi to ublížilo protože jsem nechtěla aby to takhle skončilo.
Ztratila jsem lásku, ten kluk byl jevětší kretén tak proč zrovna on? proč on mi začal vonět po růžích....

Takže tohle je konec
Doufám že se vám můj příběh líbil a jsem ráda že jste hlasovali pro můj příběh....
🥰🤍🧸
Ještě chci upozornit že bude další část:)
Ig:nuda.je.nuda.rika_kata
Jinak bude další seria tak se určitě koukněte

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 05, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Růže jsou černé/rudé🥀   (Dorianwave)Kde žijí příběhy. Začni objevovat