|friend or foe|

306 14 3
                                    

''Báro telefon'' zakřik Dom a já běžela dolu pro telefon.

''Halo kdo volá'' zeptala jsem se slušně.

''Baro tady Robin'' když jsem slyšela brachovo tón hlasu, věděla jsem že se něco stalo.

''Robine co se děje''

''Budeš muset u Dominika ještě zůstat'' slyšela jsem jak usmrkl.

''Počkat na jak dlouho?'' Než mi to stihl říct, slyšela jsem jak na něj někdo promluvil že to má zavěsit.

''Báro řekl ti Robin kde je?'' Zeptal se mě Dom.

''Ne proč stalo se mu něco?'' Začala jsem se klepat strachy co se stalo.
''Oni ho zatkli'' vůbec jsem nevnímala co teď pravě řek.
Po tváři mi tekly slzy ,šla jsem do pokoje a tam se zavřela.
Opřela jsem se o dveře a potich jsem sklouzávala dolů.
Bylo mi hrozně nemohla jsem to nikomu říct protože už nemám nikoho komu bych se svěřila.
Ano ani Greyovi ne....

Od tý doby jsem ani jednou nevilezla s domů jen když jsem si šla pro jídlo nebo když jsme šla vyvenčit svojí fenku jinka vůbec.
_________________________________________

''A dost musíš se hýbat'' seděla jsem v obívaku na gouči, a u toho jedla cerealie.
''Musíš jít s někým ven, nebo jdi na procházku z julii'' stoupla si mezi televizi Klára.
''Ale proč'' udělala jsem smutný oči.
'"Smrdíš jak bezďák a od minulího týdne jsi nevylezla z domů'' stim má Klára pravdu, ale necejtim se na to.
''No tak ať, já nikam nejdu'' skřížla jsem ruce a položila je na prsa.
''Fajn Dome pomoc mi'' oba mě chytli za jednu nohu a schodili mě z gouče přičemž mi vzali i cerealie.
''Fajn ale jen na chvíli'' ukázala jsem na ně prstem jako největší boss.
Vzala jsem julii do pokoje a sebe dala do pořádku. Částečně.
Vzala jsem si na sebe velkou mikinu, a šortky. Udělala jsem si drdol a šla s julii ven.

Šli jsem do parku kde bylo jen pár lidí. Julii jsem odpoutala z vodítka a nechala jí proběhnout, zatím co já jsem si sedla na lavičku, a pozorovala jak se válí v trávě a je vysmáta.

''Tak ty už chodíš do parku? No čekal jsem že ještě měsíc dva se budeš doma utápět v peřině, a budeš jíst cerealie'' koukla jsem se za sebe kdo to je.

''Co tady děláš'' pousmala jsem se na něj a on si sedl vedle mě.
''Je mi líto co se stalo'' chytl mě za ruku, koukla jsem se na něj a on na mě taky.
''Jak ses to dozvěděl?'' Pustila jsem Greye za ruku.
''No řekl mi to Calin, a Calinovi to řekl Dom'' zkrčil ramena.
''A co ty a David?'' Na tuhle otázku jsem nechtěla odpovídat.

''Jak říct zprávě slovu který by vystihovalo tvého bratra?,,

"Debil" zašklebil se.

Uchechtla jsem se a julie běžela za mnou. Vztala jsem z lavičky a chtěla jít domů.
''Hele nechceš se jít projít třeba do cukrárny?'' Zeptal se nejistě.

"Obravdu mě zveš do cukrárny?"

"Ne jen se tam chci projít, jasně že zvu dilino" zapla jsem julii vodítko a šla s Greyem do cukrárny.
Jo zní to jako kdyby mě zval 6letý kluk, ale bylo kdo by odmítl pohár zadara.

Dali jsme si pohár a Grey mě doprovodil domů.

''Zítra jdeme na další koncert bude na fesťáku jedeš taky?'' Zeptá se mě, já prostě zaváhala. Ikdyž se mi tam moc nechtělo možná by to bylo furt lepší než se valet doma, a myslet na bráchu a na.... no víte. Jen jsem kívla hlavou na souhlas. Greyovy se v tu chvíli rozzářili očka.

''fajn tak zítra v 12:00''

''Jo tak jo'' objal mě a já se fetla jeho vůňe. jak někdo může tak vonět, ale na Doriho vůni to prostě nemohlo. Dori voní jako... růže.

''Jsem domá'' zakřikla jsem.
''Ale kde si byla'' opřela se Klára o kousek zdi.
''Venku s Julii jak si chtěla?'' Zeptala jsem se nechápavě.
"Jo? a byl s tebou někdko?'' zvídala se podezřele asi nás viděla.
''Ne nikdo" podzvedla jsem ret, a rychle šla po schodech.
''Jo a zbal si věci na zítřek, prý tam budete přespávat v hotelu'' zdá se že tu někdo špehuje.

Byla jsme v pokoji a lehla si do postele
Najednou na mě skočí julie.
'Julie přestaň' ze smíchem jsem jí schodila, a pak mi přišla zprava z noťasu.

Volá Štuky

''Ahoj co si chtěl'' můj hlas zněl jak nějaká natěšená třeťačka.

''Ale jen že pro tebe přijede David tak aby si tam na mě nečekala'' vykulila jsem oči, a jediný co ze mě vyšlo je.
''Eee no jaa...''
''Tak jo super pak se ti zítra ozvu'' vypl hovor a já byla v šoku.

"To ne"
"Jeho ne"
"Proč"
"Štuky ty mě sereš, 100% to udělal na schvál"
"A to jsem myslela že ho už neuvidim..."
Tohle všechno říkalo mí povědomí furt dokola.

Lehla jsem si znovu na postel a zaklonila hlavu dolů z postele.
Ani nevím proč.
Možna jsem chtěla aby můj mozek explodoval, ale i to mě furt nuťilo myslet na Doriho.
To co mi řek, to co jsem mu já řekla.
Nebo jak jsem se zachovala když koukr řekl tu blbost která byla i pravdou.
Měla jsem mu to vysvětlit hned, a neměla bych ho teď v hlavě.

''Babu pojď se navečeřet ať máš zítra dobrou naladu na cestu'' přišel mi Dom do pokoje.
''Vypadni'' hodila jsem po něm plastovou láhev, asi bych mu to normálně neudělala ale šlo vidět že se mi vysmívá.
Ještě že Dom zavřel rychle dveře, nebo by měl na hlavě optisklou lahev.
Vzala jsem si polštař, a do toho se zabořila a pak do něho začala řvát.
''Hhhhhhh''
Po chvilce jsem usla.

|Dori|
''Jdu se projít'' zaječel Grey jak debil.

''Hele nejsem hluchej'' skrčil jsem ramena.

''Já vim, ale chci abys byl'' zabouchl dveře.

Vzal jsem si sluchatka, a upravoval nějaký remixi který zněli příšerně.
Vysral jsem se na to a šel na ig,
Vyjela mi tam fotka Bari.
Furt jsem myslel na to co jsem jí řek.
Potřebovala přitele a já se zachoval jak
Idiot.
''Debile jsem tady'' zabouch dveře a sedl si vedle mě na gouč.
''Kde si byl'' vzal jsem ovladač kterej byl vedle mě a pustil televizi.
''Byl jsem z Barou'' dělal jsem že mi to je fuk.

"Jo a zítra jede snáma'' vykulil jsem oči, a chtěl se udusit polštářem.
''A proč? Já jsem myslel že jí z toho vynecháme'' chtěl jsem ho přemluvit, ale on prostě trval na tom ať jede snáma.
''Neboj pojede se mnou'' najednou mu zazvoní mobil. Zavěsí a sedne si zase na gouč.
''Fajn vezeš jí ty'' koukl jsem se na něj vražedným pohledem a on zdrhl do pokoje.


Růže jsou černé/rudé🥀   (Dorianwave)Kde žijí příběhy. Začni objevovat