''Babu vztávej zachvíli je tady David'' Chtěla jsem po něm znovu hodit lahev, ale byla tak daleko že jsem se na to vysrala.
''Kolik je pane bože'' zakňučela jsem.
''Je 11:59''
Hned co řekl čas, vykočila jsem s postele a šla do koupeli ze sebe udělat člověka.
Vzala jsem si tenisky a šla čekat na Doriho. Před barákem už stalo auto ve kterým seděl.
Nadechal jsem se a šla si sednout do auta.
''Je čau Babu'' pozdravil mě Dejan.
Já jen kívla a objala ho.
Sedla jsem si do zadu, protože si do předu sedl ten dredovej blbeček.
''Ahoj Davide'' myslela jsem si že mě nepozdraví.
''Ahoj špunte'' ale pozdravil a víc debilně mě pozdravit nemohl.
Dala jsem si nohy nahoru na sedačku a opřela se,po chvilce jsem usla.Dorazili jsme na fesťák a bylo ještě dost času, proto jsem vzala kluky na nějaký atrakce.
''Kamo na to chci jít'' ukázal Deja na jednu s atrakcí.
''No já tam s tebou nejdu'' odstoupila jsem o kousek dál.
''Davide?'' udělal smutný oči na Doriho.
''Fajn ale jestli se pobleju je to na tebe''
Upozornil Dejana.Připoutali je k sedačce a chvíli čekali, musím řict že Dori u toho vypadal fakt srandovně. Bylo to o demě zlí, ale musela jsem ho natočit.
Najednou jsem cejtila jak mě někdo ze zádu obejmul, podle vůňi jsem zístila že to je Grey.
''Ahoj Babu'' otočila jsem se na něj, a objala ho kolem pasu.
''Bože ty tak krásně voníš'' zašeptla jsem potichu.
''Co je? vypadáš nějak dobře'' zasmala jsem se Dorimu.
''Nebilo to tak hrozný'' usmál se stim jeho krásným usměvem.
''Kačí?' Zmateně se kouknu na holku na ketrou zakřikl.''Pane bože to je jeho přítelkyně?!'' Řeklo žárlivě moje povědomí.
Ta holka šla k nám blíž a blíž, a přibližovala se k Dorimu.
''Pane bože Davide'' objala ho, a můj výraz vypadal jako by mě přejel náklaďák.
''Davide kdo to je.'' zeptala jsem se nenápadně.
''Jo to je Kačí, moje kámoška od středný'' Uf je to jen kamoška... Teda pokud to je kámoška jako kámoška, nebo kámoška jako ex!
''Pabe bože Baro zapomeň na něj!''''Hele mám chuť na langoš kdo jde se mnou?'' toho budu litovat hlavně neříkej.
''Já mám chuť na lagoš'' usmala jsem se a dělala jakože nic.
''Fajn pojď'' podal mi ruku a já jí přijala.
Jeho velký ruce zahřívali ty moje, a z našich rukou jsem nemohla spustit oči.Objedlal si langoš a já hranolky.
''Davide jdeme na scénu'' zakřik Grey.
''Jo jasně, na podrž mi to a jez' pohladil mě po hlavě a šle na scénu.Najednou mě chytne Kačí a jde semnou do rohu za podio.
''Tak aby jsme měli jasno, jsem Davidova nejlepší kámoška a nechci aby mu nějaká umělá pana zlomila srdce''
Vyhrožovala mi.''Jak to myslíš'' vůbec jsem netušila očem mluví.
''No tak přiznej si to líbí se ti a i Grey pokud vim, jak na ně koukáš a svádýš je pohledem''
''To není pravda'' a nebo je?
''Víš co? Greye si třeba omotej kolem prstou ale Davida nech bejt' strkla mě na zem.
langoš byl v pohodě ale moje oblečený ne.Stoupla jsem si a šla se kouknout na kluky.
''Ježiš co máš s oblečeným'' zeptala se šája.
Chytla mě a vzala do stanu se převlíct.
Dala mi dlouhou mikinu, a na to šortky.''Tak jakej jsem byl?'' roztahl ruce Grey.
''Skvělej'' objala jsem ho kolem krku.
Ani nevim jak se to stalo, ale neše rty se spojili moje pusa pustila jeho jazyk do mých úst.
Jeho ruce směřovali dolů pod můj zadek, a já si neodpustila vzdychnutí.
Moje prsty se propletly do jeho spocených vlasů, až po chvíli mi došlo že měla Kačí pravdu....
''Hele nechceš ještě na hlavu čelenku''
Vztoupila šája do stanu a viděla jak se líbu s Greyem.
Odstrčila jsem Greye od sebe a olíznula si rty.
''Já vás tady rači nachám''chtěla zatáhnout stana ale já rychle utekla.Jeli jsme do hotelu a já měla pokoj jen sama pro sebe, najednou někdo zaklepe na dveře.
''Ahoj, chci si promluvit o tam tom...' koukl se do země.
''Není očem byla to chyba'' kurva co jsem to řekla.
''Aha tak jo...'' zavřela jsem dveře a chvíli na ně koukala.
Rychle jsem je otevřela a Grey byl furt u nich.
Začala jsem ho líbat a jeho studané ruce směřovali dolu k zatku. Poskočila jsem a dala nohy kolem jeho pasu.
Posadil mě na polici a začal mi dělat fialové flíčky na krku, v tu chvíli jsem měla deja vu.... bože nemůžu na něj přestat myslet.
Držela jsem ho za jeho spocený krk a poté jsem mu sjela dolů k poklopci.
''Počkej važně to chceš?'' Jen jsem kívla hlavou.
Vzal mě na postel kam mě i položil.
''Brácha jestli jsi tam tak se stlumte'' lekla jsem se kdo to byl, ale podle hlasu jsem to poznala byl to Dori....
ČTEŠ
Růže jsou černé/rudé🥀 (Dorianwave)
FanfictionVzbudim se a furt spím na Greyovi jenže jsem se nemohla ani hnout protože na mě zas ležel Dori jako když je tak velej jsem myslela že bude něco važit. 'Nemůžeš se hnout?' Zptal se ten týpek z dredama 'Hmm' jen jsem něco zamumlala 'Jinak jsem Deja'...