κεφάλαιο 8

114 14 4
                                    

Οι μέρες πέρασαν γρήγορα. Έχω να δω την Σοφία από την ημέρα που είχα κοιμηθεί σπίτι της μιλάμε όμως στο τηλέφωνο συχνά. Με τον Πέτρο ημαστε σχεδόν κάθε μέρα μαζί απο το πρωι.

Ξυπνάω και κοιτάω το κινητό μου. Ο μηνας εχει αλλαξει. Ειναι 1 Αυγούστου. Η ώρα είναι 2 και έχω 5 κλήσεις από την Σοφία. Ήμουν τόσο κουρασμένη απο εχθές αφου όλη μέρα ήμουν έξω με τον Πέτρο . Το πρωί πηγαμε για μπανιο στην θάλασσα. Το μεσημέρι ήρθα έκανα ένα γρήγορο ντους και μετά με πήγε για φαγητό. Το απογευμα ημουν σπιτι του και ειδαμε ταινία ενω το βράδυ ξενυχτισαμε και γύρισα σπίτι πολύ αργά.

Σηκώνομαι από το κρεβάτι μου και μπαίνω στην τουαλέτα. Κάνω ένα ντους και φτιάχνω κάτι να φαω. Ξέχασα να πάρω την Σοφία και το θυμαμαι όταν χτυπάει το τηλέφωνο μου. Βλέπω στην οθόνη το όνομα της.

- Που εισαι όλη μέρα τόσες φορές σε έχω πάρει!

- Εεε κοιμομουν τώρα ξύπνησα και θα σε επερνα τηλέφωνο αλλά με πρόλαβες.

- Το απόγευμα στις 6 έλα σπίτι μου να ετοιμαστούμε μαζί και να πάμε στο σπίτι του Μιχάλη.

Ωχ! Το ξέχασα εντελώς!  Σήμερα θα έρθει ο κολλητός του και δεν μπορώ να μην πάω αφού το εχω υποσχεθεί στην Σόφια άλλωστε. Από τις σκέψεις μου με βγάζει η φωνή της Σοφίας στο ακουστικό.

- Βίκυ; Ακούς; 

- Ναι ακούω. Φυσικά στις 6 θα είμαι εκεί.

- Ωραία φέρε τα ρούχα σου εδώ γιατί θα μαζευτούμε κατά τις 9 σπίτι του απλά εσύ έλα εδώ να τα πούμε και λίγο.

- Εντάξει θα τα πούμε μετά.

Κλείνω το τηλέφωνο και σκέφτομαι τι θα βαλω το βράδυ. Να ντυθώ καλά η προχειρα; Σε σπίτι θα ημαστε όμως μετά θα βγούμε. Πηγαίνω στο δωμάτιο μου και ανοίγω την ντουλάπα μου. Άρχισα να δοκιμάζω ότι περιείχε μέσα μέχρι που κατέληξα για το τι θα φορέσω. Τα παίρνω όλα και τα βάζω σε μια τσάντα. Βάζω μέσα επίσης τα αξεσουάρ και το άρωμα μου για να τα έχω έτοιμα για μετά. Κοιτάω την ώρα και έχει πάει ήδη 5. Φοράω κάτι απλό και μαζεύω τα μαλλιά μου πάνω. Ψάχνω να βρω το κινητό μου και συνειδητοποιω πως το έχω αφήσει στην κουζίνα. Πηγαίνω να το πάρω και βλέπω μια κλήση από τον Πέτρο. Τον παίρνω πίσω.

- Που εισαι αγάπη μου;

- Σπίτι εσυ;

- Και εγώ. Τι θα κάνουμε μετά ; Να περάσω να σε πάρω κατά τις 8 να βγούμε;

- Συγγνώμη ξέχασα να σου το πω αλλά σήμερα θα μαζευτούν όλοι στου Μιχάλη και η Σοφία μου ζήτησε να πάω για να μην είναι μόνη της οπότε δεν μπορώ σήμερα .

- Εγώ γιατί δεν το ξέρω ότι θα πας εκει;

Με αυτό που μου λέει διακρίνω λίγη ζήλια όμως εγώ δεν έχω συνηθίσει να δίνω λογαριασμό για το τι θα κάνω και για αυτό δεν το θεώρησα σημαντικό και δεν του το ειπα.

Κάνω πως δεν έχω καταλάβει ότι ενοχλήθηκε και του απανταω .

- Μου το είχε ζητήσει η Σοφία πριν κάτι βδομάδες και της είχα υποσχεθεί πως θα πάω αλλά το είχα ξεχάσει και εγώ για αυτό δεν σου το είπα.

- Εντάξει. Καλά να περάσεις και να προσέχεις!

Μόλις κλείνουμε το τηλέφωνο καλώ ένα ταξί και πηγαίνω στην Σόφια.

ΔίλημμαWhere stories live. Discover now