Η Σοφία έρχεται πρωί πρωί από το σπίτι μου ενώ εγώ κοιμομουν ακόμα. Της είχε ανοίξει η μαμά μου και ανέβηκε πάνω στο δωματιο μου. Με ξυπνάει με φωνες λέγοντας:
- Ακόμα κοιμάσαι; Σήκω γρήγορα και έλα να μου τα πεις όλα! Θέλω να ξέρω τα πάντα!
Άρχιζα να παραπονιέμαι επειδή με ξύπνησε. Περίμενε με ανυπομονησία το τι θα της έλεγα. Αφού πλυθηκα και έφαγα κάτσαμε και άρχισα να της λέω το τι συνέβη.
- Με πήγε σε ένα εστιατόριο λίγο πιο έξω από την πόλη. Ήταν ωραίο μεγάλο και σίγουρα ακριβό . Καθίσαμε κάποιες ώρες και μετά πήγαμε σε ένα μπαρ κοντά στην θάλασσα. Κάναμε μια βόλτα στην άμμο και μου έλεγε διάφορες ιστορίες και αστεία. Η ώρα περνούσε ευχάριστα. Όταν με έφερε σπίτι βγήκε από το αμάξι του και με φίλησε. Μετά έφυγα. Αυτά έγιναν τίποτα το σημαντικό.
- Σε φιλησε; Αχ πολύ χαίρομαι ! Δηλαδή τώρα εσείς θα ξαναβγειτε;
- Κοίτα δεν ξέρω δεν είπαμε κάτι. Εγώ πάντως πέρασα καλά και από ότι κατάλαβα και εκείνος. Άλλωστε είναι πολύ καλό παιδί και του αρέσω!
- Πολύ ωραία μακάρι όλα να πάνε καλά!
- Εσύ Σοφάκι μου τι γίνετε;
- Ε εγώ τιποτα. Τα συνηθισμένα! Ήμουν με τον Μιχάλη στο σπίτι του κοιμήθηκα εκεί και θα πάω μετά να τον δω θα είναι και τα παιδιά εκεί αν θες έλα.
- Δεν νομιζω να έρθω όμως αν αλλάξει κάτι θα σε ενημερώσω.
Η Σοφία έκατσε αρκετή ώρα στο σπίτι μου όταν έφυγε εγώ μπήκα να κάνω ένα ντους. Μόλις βγαίνω βλέπω αναπάντητη στο κινητό μου από το Πέτρο και περνώ πίσω. Χτυπάει για λίγο και μετά απαντάει.
- Γειά σου όμορφη τι κανεις;
- Καλά μόλις βγήκα από το ντους εσύ;
- Καλά και εγώ. Έχεις κανονίσει κατι μετά;
- Όχι σπίτι θα κάτσω .
- Θες να πάμε για ένα ποτό το βραδυ;
- Καλή ιδέα μου ακούγεται!
- Θα περάσω να σε πάρω στις 11.
Κλείνω το τηλέφωνο και στεγνώνω τα μαλλιά μου. Βάζω τις πιτζάμες μου. Ανοίγω την τηλεόραση και ξαπλώνω στον καναπέ. Όταν η ώρα έχει πάει πια 10 αρχίζω να ετοιμάζομαι. Ισιωνω το μαλλι μου βάφομαι απαλά και φοράω ένα τζιν παντελόνι με μια μπλε δαντελωτη μπλούζα και εναν εντυπωσιακό κολιέ και τα μαύρα ψηλοτακουνα μποτακια μου. Είμαι έτοιμη και τότε ερχετε μήνυμα:
<< Είμαι έξω σε περιμένω. >>
Πιάνω το δερμάτινο μου και βγαίνω. Το βλέπω να με περιμένει έξω από το αμάξι του. Φοράει ένα τζιν παντελόνι με ένα μαυρο πουκάμισο. Έρχεται προς το μέρος μου και με φιλάει. Μπαίνω στο αμαξι και ξεκινάμε . Η βραδιά κύλησε ευχάριστα. Όλα πήγαν καλά και και οι δύο περάσαμε πολύ ωραία.
KAMU SEDANG MEMBACA
Δίλημμα
RomansaΗ Βικτωρία ανάμεσα σε δύο άντρες! Ποιον θα διαλέξει τελικά ; Η αρχή είναι απλή όμως στη συνέχεια αναμένονται πολλά!! Γράφω για πρώτη φορά θα ήθελα να το διαβάσετε. Το σχόλιο και η ψήφος σας θα με ευχαριστούσαν πολύ!!