Σταματάει το αμάξι στο πάρκινγκ και βγαίνει έξω. Μου ανοίγει την πόρτα και περιμένει να βγω και εγώ. Περπατάμε μαζί προς την είσοδο του εστιατορίου. Κραταω το μπράτσο του και το αφήνω όταν μπαίνουμε μέσα. Λέει το όνομα που έχει κάνει κρατήσει και πηγαίνουμε προς το τραπέζι μας με την συνοδεία του σερβιτόρου ο οποίος μου περνει το πλατο και το κρεμάει για να καθίσω. Καθόμαστε και παραγγέλνουμε. Σε όλη την διάρκεια του φαγητού μιλήσαμε ελάχιστα όμως δεν σταμάτησε να με κοιτάει και να μου πετάει διάφορα υπονοούμενα. Οταν Ήρθε η ώρα για να αποχωρισουμε. Πληρώνει τον λογαριασμό και κατευθυνομαστε προς την έξοδο. Ο σερβιτόρος φέρνει το παλτό μου και κάνει κίνηση για να μου το βάλει όμως δεν προλαβαίνει εφόσον Ο Πέτρος το πέρνει από τα χέρια του.
- Δώσε το σε εμένα. Λέει και ερχετε προς το μερος μου για να μου το φορέσει εκείνος.
- Σε ευχαριστώ πολύ. Λέω εγώ ενώ του χαμογελάω.
Προχωρούσαμε προς το αμάξι. Όταν φτάνουμε το ξεκλειδώνει και μου ανοίγει την πόρτα. Κάθομαι και μόλις καθίζει μου λέει:
- Ελπίζω να σου άρεσε εδώ τώρα λέω να πάμε για ένα ποτό.
Φτάνουμε σε ένα μέρος κοντά στην θάλασσα. Ήταν ένα πολύ ωραίο μπαρ με χαμηλό φωτισμό και χαλαρή μουσική. Ήπιαμε το ποτό μας και πριν φύγουμε μου ζήτησε να περπατήσουμε στην άκρη της θάλασσας.
- Δεν μπορώ να περπατήσω στην άμμο με αυτά τα τακούνια. Λέω με ένα μικρό γέλιο να μου ξεφεύγει.
- Τότε ας τα βγάλουμε. Μου λέει και σκύβει για να μου τα βγάλει.
Προχωρούσαμε πολύ κοντά. Άρχισε να μου λέει πράγματα για εκείνον και να ρωτάει για μένα. Προσπαθούσα να είμαι όσο πιο άνετη μπορώ αν και δεν ένιωθα έτσι. Τον έβλεπα πως με ήθελε όμως εγώ δεν τρελαινομουν. Μετά από κάποια λεπτά φυγαμε. Όταν σταματησε το αμάξι του έξω από το σπίτι μου και βγήκε για να με χαιρετήσει έρχεται πολύ κοντά μου και λέει:
- Ελπίζω να πέρασες ωραία σήμερα! Εμένα μου άρεσε πολύ. Και με πιάνει και με φιλάει.
Ανταποκρινομαι στο φιλί. Ήταν ένα γλυκό φίλη χωρίς ένταση. Μετά από λίγο το σταματώ. Δεν λέω κάτι μόνο Καληνύχτα και μπαίνω μέσα στο σπίτι μου. Ξεβαφομαι αλλάζω ρούχα και ξαπλώνω. Στέλνω ένα μήνυμα στην Σόφια :
<< Μόλις γύρισα. Περνά αύριο για καφέ να σου πω τι έγινε. Καληνύχτα. >>
Κλείνω το κινητό μου και κοιμάμαι.
YOU ARE READING
Δίλημμα
RomanceΗ Βικτωρία ανάμεσα σε δύο άντρες! Ποιον θα διαλέξει τελικά ; Η αρχή είναι απλή όμως στη συνέχεια αναμένονται πολλά!! Γράφω για πρώτη φορά θα ήθελα να το διαβάσετε. Το σχόλιο και η ψήφος σας θα με ευχαριστούσαν πολύ!!