Κεφάλαιο 9

119 12 1
                                    


Μετά από λίγα λεπτά έφτασα στο σπίτι της Σοφίας. Χτυπάω το κουδούνι και μου ανοίγει. Είναι φανερό ότι μόλις έχει κάνει μπάνιο αφού φοράει το μπουρνούζι της και τα μαλλιά της τα έχει τυλίξει με μια πετσέτα. Μπαίνω μέσα και αφήνω την τσάντα μου στον καναπέ του σαλονιού .

- Πάω να στεγνώσω τα μαλλιά μου. Αν θες έλα να μου κάνεις παρέα ή άνοιξε την τηλεόραση και κάτσε εδώ μέχρι να τελειώσω.

Λέει η Σοφία και προχωράει προς το δωμάτιο της. Εγώ κάθομαι στον καναπέ και ασχολούμαι με το κινητό μου. Η Σοφία δεν άργησε πολύ και την βλεπω να έρχεται με δύο ποτήρια χυμό στα χέρια της.

- Σκέφτηκα να φέρω κάτι να τσιμπήσουμε αλλά θα πάμε μετά στο σπίτι του Μιχάλη και θα έχει αρκετά φαγητά οπότε έφερα αυτό.

- Ευχαριστώ Σοφάκι μου αν και δεν χρειαζόταν.

- Τίποτα γλυκιά μου . Για πες πως πέρασες αυτές τις μερες;

- Τίποτα το σπουδαίο αυτά που σου λέω από το τηλέφωνο.  Όλη μέρα με τον Πέτρο.

- Πολύ χαίρομαι! 

- Εσυ;

- Και εγώ μια από τα ίδια. Να σου πω μπορείς να μου ισιώσεις το μαλλι ;

- Ναι εννοειται!

- Ωραία έχεις φέρει την ισιωτικη σου η να βάλω την δικιά μου;

- Την έχω φέρει πάμε να την βάλουμε στην πρίζα.

Πηγαίνουμε προς το δωμάτιο της βάζω την ισιωτικη στην πρίζα και εκείνη άρχισε να ψάχνει την ντουλάπα της για να βρει ρούχα. Της ισιωνω το μαλλι και μετά εκείνη ισιωνει το δικό μου. Πηγαίνω στο άλλο δωμάτιο στον καθρέφτη και παιρνω μαζι τα καλλυντικά μου και αρχίζω να βάφομαι. Μετά άρχιζω να ντυνομαι και όταν πια είμαι έτοιμη πηγαίνω στο άλλο δωμάτιο όπου βρίσκετε η Σοφία. Μόλις με βλέπει με κοιτάει και μου λέει πως είμαι μια κουκλα ενώ και εκείνη δεν πάει πίσω. Εγώ φοράω ένα ψηλοκαβαλο τζιν σορτς με μια λουλουδατη μπλούζα την οποία έχω βάλει από μεσα. Από κάτω φοράω τις πλατφόρμες η οποίες δεν είναι πολύ ψηλές. Τα μαλλιά μου είναι ίσια κάτω ενώ έχω πιάσει τις μπροστινες τούφες και τις έχω κάνει πλεξούδα γύρω γύρω. Το μακιγιάζ μου είναι ελαφρύ. Φοράω μια ροζ σκιά μάσκαρα και ένα ροζ απαλό κραγιόν.  Η Σοφία εχει βάλει αιλαηνερ και ενα αχρωμο κραγιον ενω φοράει μια μαυρη ψηλοκαβαλη φούστα με ένα μπλε μπουστακι το οποίο τονίζει το πλούσιο μπούστο της και από κάτω ένα ψηλοτακουνο μαύρο πέδιλο. Με την Σοφία είμαστε εντελώς διαφορετικές. Εκείνη είναι λίγο πιο ψηλή από εμένα , εχει καστανοξανθα μαλλιά και μελι ματια. Είναι αδύνατη και έχει πιο πλούσιο μπούστο από εμένα. Εγώ είμαι πιο κοντή και έχω έναν πολύ πεταχτο ποπο σε αντίθεση με εκείνη. Επίσης η Σοφία είναι πιο γυμνασμένη από εμένα και έχει καλοσχηματισμενους κοιλιακούς. Εγώ από την άλλη επίτηδες έχω αφήσει την κοιλιά μου αγυμναστή. Είμαι μικροκαμομενη και αδύνατη και μου αρέσει που η κοιλιά μου δεν είναι εντελώς πίτα.

Εφόσον και οι δύο είμαστε έτοιμες και είναι πια 9 πάρα τέταρτο παίρνουμε ένα ταξί και πηγαίνουμε σπίτι του Μιχάλη.

Φτάνουμε και χτυπάμε την πόρτα. Την ανοίγει ο Μιχάλης και μόλις βλέπει την Σοφία την αρπάζει και την φιλάει. Μετά χαιρετάει εμένα.

- Μου είπε η Σοφία πως θα ερχόσουν αλλά δεν το περίμενα αφού οταν μαζευομαστε ποτε δεν ερχεασαι. Δεν μας καταδεχεσαι από ότι φαίνεται!

- Όχι μωρέ δεν είναι αυτό απλά όταν κανονίζατε εγώ δεν μπορούσα.

- Χαχα καλα μωρε πλάκα κάνω έλα περνά μέσα!  Λέει και κάνει πιο πέρα για να περάσω ενώ μου χαμογελάει και ήταν φανερό πως αυτά που έλεγε τα έλεγε για να με πειράξει και να με κάνει να νιώθω πιο άνετα.

Οταν μπαίνω μέσα βλεπω να είναι τόσα πολλά άτομα. Δεν είναι μόνο η παρέα του Μιχάλη αλλά και άλλοι . Και οι πιο πολύ είναι με τις κοπέλες τους. Όσο προχωράω πιο μέσα και τους βλέπω τόσο πιο πολύ μετανιώνω που ήρθα.

ΔίλημμαWhere stories live. Discover now