Κεφάλαιο 11

128 15 3
                                    

Δεν έχει σταματήσει να με κοιτάει όμως κάτι λέει στον Μιχάλη. Μόλις δέχεται απάντηση πλησιάζει προς το μέρος μου. Ωχ όχι!  Γιατί έρχεται εδω; Κάθεται δίπλα μου ενώ εγώ προσπαθώ να μην τον κοιτάξω.

- Νομίζω πως όλοι περνάνε καλά εκτός από εσενα. Μου λέει και εγώ νιώθω τα μάγουλα μου να έχουν γίνει κόκκινα.  Προσπαθώ να χαλαρώσω και να του απαντήσω όσο πιο ήρεμα μπορώ.

- Όχι μια χαρά περνάω.

Με το ζόρι κατάφερα να του το πω γιατί τα μάτια του ειναι καρφωμένα στα δικά μου και όταν προσπάθησα να μην τον κοίταω και κατέβασα τα μάτια μου είδα αυτήν την μπλούζα να έχει κολλήσει τόσο πολύ πάνω του που διαγράφει το σχηματισμενο σώμα του και όλα αυτά μαζί δεν με βοηθάνε να φανώ ψύχραιμη. Φαίρομαι σαν χαζη! Εκείνος έχει μια άνεση στο να μου μιλάει και να με κοιτάει ενώ εμένα κάτι με έχει πιάσει και δεν μπορώ να ρυθμίσω ούτε τους παλμούς της καρδιάς μου.

- Έλα λοιπόν να χορέψουμε και μην κάθεσαι εδώ μόνη σου και δίνεις την εντύπωση πως δεν περνάς καλά.

Όταν το λέει αυτό σηκώνεται και μου απλώνει το χέρι του.

Τι να κάνω τώρα; Βίκυ συγκενρωσου!  Απλά να χορέψετε σου ζητάει και σίγουρα δεν θα τον νοιάζει αν του πεις όχι! Έχει μια ολόκληρη σειρά από κοπέλες που τον περιμένουν σιγά μην ενδιαφέρετε για εσένα. Απλά το κάνει για να περάσει η ώρα του. Παίρνω μια ανάσα και καταφέρνω να μιλησω.

- Εμ συγγνώμη...Απλά...δεν χορεύω...

- Εγώ νομίζω πως χορεύεις και πολύ καλά Μάλιστα!

Με κοιτάει με ένα βλέμμα σαν να προσπαθεί να μου πει πως δεν δεχεται το όχι σαν απάντηση. Τότε είναι που νευριάζω!  Καλά ποιος νομίζει πως είναι;  Δεν θέλω να χορέψω μαζί του και δεν θα το κανω!

- Προτιμώ να καθίσω εδώ! Ευχαριστώ για την πρόταση είμαι σίγουρη πως κάποια άλλη θα θέλει να χορέψει μαζί σου.

Πριν προλάβω να τελειώσω την πρόταση τον νιώθω να με τραβάει και τώρα βρίσκομαι κολλημένη πάνω του. Έχει σφίξει με τα χέρια του τα δύο μπράτσα μου και με έχει εγκλωβισει. Πλησιάζει λίγο πιο κοντά ενώ εγώ νιώθω ερεθισμενο όλο μου το σώμα . Τα μάτια του έχουν σκούρινει.

- Δεν θέλω να χορέψω με κάποια άλλη. Με εσένα θέλω! Αλλά μπορείς να κάτσεις στον καναπέ σου τώρα να ετοιμάσεις για μετά γιατί το μόνο σίγουρο είναι ότι θα χορέψεις μαζί μου σήμερα!

Με αφήνει και σηκώνεται και φεύγει. Καλά γιατί μιλάει με τόση σιγουριά ; Νομίζει ότι είναι και κάποιος!  Θα του δείξω εγώ! Δεν πρόκειται να βγω μαζί τους μετά. Άλλωστε η Σοφία δεν φαίνεται να με χρειάζεται άλλο. Πίνω το ποτό μου μονορούφι και σηκώνομαι να βάλω και άλλο ενώ εκείνος μιλάει με μια η οποία έχει κολλήσει πάνω του.

ΔίλημμαМесто, где живут истории. Откройте их для себя