Φτάνω στο σπίτι της. Πληρώνω το ταξί και πηγαίνω προς την πόρτα. Χτυπαω το κουδούνι και περιμένω να μου ανοίξει η Σοφία. Μόλις ανοίγει χαιρετιομαστε και μπαίνω μέσα.
- Λοιπόν πάνω στο τραπέζι είναι οι ταινίες που πήρα σήμερα διάλεξε οποία σου αρέσει και εγώ θα παραγγείλω κινέζικο.
Κατευθύνομαι συο τραπέζι διαλέγω μια κωμωδία και περιμένουμε το φαγητό. Όταν πια έχουμε φάει και η ταινία έχει τελειώσει η Σοφία μου λέει να κάτσω να κοιμηθώ εκεί. Μου δίνει πιτζάμες και και μετά καθόμαστε λίγο στον καναπέ. Με ρωτούσε για τον Πέτρο . Δεν είχα τι να της πω όμως. Αφού όλα ήταν ίδια δεν άλλαζε κάτι. Μετά άρχισε να μου λέει τα δικά της με τον Μιχάλη και έβλεπα στο πρόσωπο της πως ήταν πολύ ερωτευμένη μαζί του. Μιλούσε για εκείνος και έλαμπε ολόκληρη! Την ζηλεύω κάποιες φορές γιατί εγώ ακόμα δεν έχω καταφέρει να βρω έναν άνθρωπο που να με.κανει να αισθάνομαι έτσι και δεν πιστεύω πως θα το βρω πότε. Μετά από αυτό μου ζήτησε όταν μαζευτούν όλοι μαζί να πάω και εγώ.
- Βίκυ 1 Αυγούστου έρχεται ο κολλητός του Μιχάλη και θα μαζευτούν όλοι μαζί στο σπίτι του Μιχάλη και το βράδυ θα βγουν. Σε παρακαλώ έλα και εσύ να μην είμαι μονη μου.
- Μα δεν θα είσαι μόνη σου Σοφία μου θα είναι ο Μιχάλης εκεί.
- Θα του έρθει ο κολλητός του που έχει να τον δει τόσο καιρό δεν θα ασχολείται με εμένα. Κάνε μου την χάρη σε παρακαλώ και έλα.
-Δεν ξέρω , ίσως να μην είναι και τόσο καλή ιδέα. Εγώ δεν κολλάω με αυτους.
- Κολλάς με εμένα όμως ! Αφού εγώ σε θελω εκεί θα σε θέλουν και εκείνοι!
- Εντάξει θα ερθω αλλά να ξέρεις πως το κάνω επειδή μου το ζητάς εσύ.
- Σε ευχαριστώ πολύ αγάπη μου!!!
Ο μόνος λόγος που θα πάω είναι για εκείνη και το ξέρει. Εντάξει κάνεις τους δεν μου φέρεται άσχημα όμως και μόνο που ξέρω τον χαρακτήρα τους με ενοχλεί. Τον Μιχάλη βέβαια έχω αρχίσει να τον συμπαθώ από αυτά που μου λέει η Σοφία . Όμως εκείνη την ημέρα θα είναι όλοι μαζεμένοι και για εμένα θα είναι άβολο. Δεν πειράζει όμως εφόσον η κολλητή μου θέλει να πάω εννοειται πως θα το κάνω .
ESTÁS LEYENDO
Δίλημμα
RomanceΗ Βικτωρία ανάμεσα σε δύο άντρες! Ποιον θα διαλέξει τελικά ; Η αρχή είναι απλή όμως στη συνέχεια αναμένονται πολλά!! Γράφω για πρώτη φορά θα ήθελα να το διαβάσετε. Το σχόλιο και η ψήφος σας θα με ευχαριστούσαν πολύ!!