" something about you makes me feel like a dangerous woman
-Ariana Grande"◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
Ruhák a padlón, a redőnyök félig engedik be a hajnal első sugarait. Amint az első napsugár elér az ágyhoz, átfordulok a sötétebb oldalra. Keresnem kell egy kis életkedvet ahoz, hogy felkeljek és ne verjem szét a mellettem pihenő telefonomat. Nem igazán érzem jól magam, és ezt nem arra értem hogy hideg van és ilyenkor az emberek 64%-ának élni sincs kedve, hanem arra hogy egy nagyobb vita leszedált lelkileg.
1 hete ignorálom Kyrre-t.
Ebben az 1 hétben pontosan nullaszor létesítettem kommunikációt a barátaimmal, és egyéb számomra fontos emberrel.
És hogy mi történt? Sikeresen elrontottam mindent, amikor leállítottam Kyrret és azt mondtam neki, hogy nem érzek iránta semmit. Saját magamnak is hazudtam.
Azóta csak írom a dalokat, amik csak pár sorosak..de összefoglalják azt a tűrhetetlen érzést ami bennem van.◇◇◇
Rákellett jönnöm délután, hogy nagyon nem jó amit csinálok, és elkéne kezdenem csinálni magammal valamit. Úgy nézek ki mint egy leépűlt drogos, aki most jött ki az elvonóról..
A nagy kupacból, ami a szobámban uralkodik előkerestem az edző nadrágom, a cipőmet, majd egy olyan rongy felsőt amit szerintem a rendszerváltás előtt terveztek. Mikor a telefonommal és a kulcsaimmal kikukantottam az ajtón, hogy véletlen se találkozzak ismerőssel, akcióba lendűltem. A lehető leggyorsabban lépkedtem a lifthez és nyomogattam a hívó gombot, amikor kinyilt és ott állt előttem ő.
Miért ver az Isten? Mekkora hibát vétettem hogy pont őt küldi ide?
-Ó nahát szia,rég találkoztunk.- kétezes wattos mosolyával, és a kezében tartott papirpohárból merem tippelni, hogy neki nagyon minden rendben az életében.
-Szia..ö..Dan..Da..bocsi mi a neved?- Szánalmasabb nem is lehetnék, persze hogy elfelejtem a srác nevét. A lényeg hogy a tőlem 30 méterre lévő szobában tartózkodó személy nevét, egy hét alatt se tudtam.
-Dalton, Dalton a nevem. De nem baj hogy nem tudod mert a nagymamám is mindig elfelejti.- 2 perce beszélgetünk, de már megölte az utolsó élő agysejtem ami küzdött a túlélésért. Hurrá!!
-Ez igazán jó, de nekem mennem kell ha nem haragszol.- Majd kikerültem és a liftben megnyomtam a legalsó gombot. Bunkó vagy Ariana.
◇◇◇
Izzadtam, és izzadtam aztán megfulladtam.
Úgy éreztem leállt a tüdőm amikor a futópad képernyőjén megnéztem mennyit futottam...1,5 kilóméter, be vagyok punyadva. A szobabiciklinek elképzelt valamin gondoltam tekerek még párat, de a helyiségben tartózkodó emberek méregetni kezdtek. Most azt hiszik hogy leforgatjuk a Side to Side klippet újra? Szerintem arra várnak hogy Nicki Minaj is megjelenjen az izzadságtól illatozó terembe.A terem sarkában ülve nyomkodtam a mobilom amikor azt éreztem hogy fel kell pillantanom, nos úgy is lett, ott állt és engem nézett miközben a törölközőjét feldobta a vállára. Ha Kyrre itt van, akkor nekem el kell mennem. Felálltam aztán indultam volna el Kyrre mellett amikor hideg ujjakat éreztem a csuklómra fonódni.
-Meddig játszod még ezt? Ezt a jégkirálynőt akinek nem kell senki és semmi, hisz ő maga a boldogság? Meddig csinálod ezt még velem?- fel sem tudtam fogni mi történik csak azt vettem észre hogy nem a terembe, hanem egy eszköz raktárba vagyok ezzel a szatírral együtt.
-Kyrre hagyjuk ezt kérlek nem akarok róla beszélni. Sem ma, sem holnap, sem tíz év múlva.
És akkor elengedte a kezem, ellépett tőlem és az ajtóhoz fordúlt.
-Tudod, ha bármikor meg akarnád beszélni én nyitott vagyok rá mert...mert én Ari..- Most tényleg megtörténik? - mert én... akarom- hát mégsem.
Mielőtt mondhatt volna valamit kilépett az ajtón, és eltűnt. Őszintén fájt hogy ezt teszem vele, de ha nem tartanám magamtól távol akkor beleszeretnék..beleszeretnék a romlott dolgaiba, a részeg napjaiba..és abba a mosolyba még jobban.
◇◇◇
-Szerinted mit csesztem el? - egy tál eperrel a kezembe punyadtam a kanapén és Frankie-t hallgattam hogy már megint elrontott valamit az instagram képén.
-Azt hogy az a kép megszülete...- elharaptam a mondatom végét,mert tudtam hogy akkor az a telefon az arcomba landol.
-Tényleg Ariana? Akkor mi van a kis hercegeddel? Hogy is hívják?...- ütögette az állát Frankie miközben agyalgatott nekem pedig felfort az agyvizem.- Valami Kyle? Vagy várjunk esetleg Christian? Jaj de ő nem Grey hupsz...
-Frankie elég! Kyrre, Kyrre a neve de nem tudom mit csináljak vele és az érzéseimmel oké? hagyjuk őt most.
-Aha azt még te magyarázol itt a nagy szerelmi tudásoddal, elvégeztél valami pszichológus szakot OKJ-ba vagy mi? - Nem is figyeltem rá mert ugyis baromságot mondott szóval tovább ettem az epret és a köldökömet piszkáltam (?)
-Egyébként Christian Grey annyi pénzért engem is elverhetne.
-Ariana te normális vagy? Ez undarító és...és fhúúj.- a hatás kedvéért még öklendezett is párat - Nem tagadom hogy jó pasi, mert a világ tinédzserlányai
oda-vissza vannak érte de akkor is undarító.-Jólvan értettem nem kell itt dumálni én csak megszólaltam na.
-Mellesleg, ha elverne még a maradék feneked is leesne.-majd táskáját megfogva puszit dobott és elhagyta a szobámat. A disznó.
☁️☁️☁️
Úristen egyszerűen nem tudom mit írjak most. Nem tudom megfogalmazni a gondolataimat.
Először is bocsánat hogy csak most publikáltam részt, sajnálom szörnyű vagyok.
Privátban kaptam pár üzenetet hogy igazán hozhatnám már a részt mert rég volt.(Igen tudom)De most itt van/vagyok és jönnek a részek ezerrel.
Utólag is Boldog Új Évet mindenkinek!🦋
Puszi; Lia☁️A helyesírási hibákért bocsánat!
YOU ARE READING
NEEDY
Fanfiction"Imádom,ha azt hiszed,hogy ismersz,pedig fogalmad sincs arról,hogy milyen is vagyok -Ariana Grande"