First

224 9 24
                                    

     "I don't need a boyfriend"
Alessia Cara- Here
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

Egyedül reggeliztem a konyhába mint minden reggel.
Fáj a lábam a tegnapi koncert után.Nem olyan könnyű abban a 20 centis magassarkúban táncolni.Azt álmodtam,hogy egy koromfekete alagútban üldöznek,utánam szól egy mély hang a sötétben,és érzem a forró leheletét a nyakamon.Felébredtem mielőtt elkapott volna,de szeretném azt hinni,hogy ha az álmom folytatódott volna,akkor megfojtom, majd a 20 centis cipőmmel átjukasztom a lábfejét az illetőnek.

Egyátalán nem várom a hétfői utazást,a bőröndeim megpakolva ücsörögnek az előszobába,és arra várnak hogy holnap újra útnak induljanak.

Lehet hogy Scooternek igaza van.Lehet hogy felnőtt vagyok.De én magamban még mindig egy kisgyermeket látok.Nem,nem azért mert amint meglátok a plázába egy nekem tetsző dolgot,azt meg kell venni!Hanem mert ugyan úgy félek reggel felkelni egy rossz álom után mint a kisgyerekek.

Lépteket hallok a lépcsőházból,aztán megjelenik az ajtóban Scooter.

-Minden rendben?
Nem fogok mesélni neki az éjszakámról.
Mert megint dokihoz küld.

-Minden szipi-szupi-kapok be még egy kanál joghurtot,de már nincs étvágyam.

-Hát..ilyen joghurtot én se szivesen ennék-Majd leült mellém a székre.

-Nagyon vicces.Tényleg-unottan megforgattam a szemem

-Mit szeretnél csinálni hétvégén?

-Elleszek.Nem kell programot csinálnod nekem.
Aztán a széken megfordulva,kérdő tekintettel nézek a velem szemben álló,zavart férfira.

-Van valami gond?-felvont szemöldökkel néztem,hogy egyre jobban ideges lesz.

-Már van programod-motyogja,majd megfordul és kimegy a konyhából,még mielőtt bármit is reagálhattam volna.

Utána futottam hogy ezt mégis hogy érti,de csak az ujjait kopogtatta az állához.Majd felém fordult és bánatos tekintettel nézett rám.

-Találkozód van.Tudom hogy megígértem neked hogy békében jógázhatsz és olvadhatod a hülye könyveidet.Bocsánat.-Nem válaszoltam.Leültem a kanapéra és vártam.Hogy mire vártam fogalmam sincs.
Két dolgott kértem Scootertől a hétvégére.
Amit szóvá is tettem.

-Két dolgot kértem Scooter,két szerencsétlen dolgot.Az egyik az hogy békén hagysz a munkával,és hogy egész nap pizsibe legyek ithol.A másik az hogy lemondasz minden programot a listámról.Olyan nagy kérés volt?-Teljesen kifakadtam.Lehet megfogom bánni,de muszáj.

-Tudom Ariana,tudom.De az emberkének csak szombat délután egy órakkor jó.És nem tehettem mást ne haragudj.-Nem igaz!Az az szerencsétlen nem ér rá máskor?Mindegy.

-Jó oké,nem probléma.-mosolyogtam rá,nehogy meghaljon itt nekem.

Bő fél óra múlva,miután Scooter elment
mert fontos dolga akadt.
Ugy gondoltam elmegyek a plázába vásárolni,meg inni egy kávét.
20 perc núlva már a kocsiban ülve próbáltam összeszedni minden vezetési képeségem.A GPS-ben lévő lánnyal tök jót dumáltam.Igazán segítőkész volt!Elvezetett a plázába.

□■□

-Jó napot kívánok kisasszony!Mit hozhatok?-Egy magas,szőke hajú fiú ált meg az asztalomnál.

-Öööhhmm..-Gratulálok Ariana,makogsz mint egy kecske.-Egy..egy kávét kérek,kicsi tejjel két cukorral.Elvitelre.-Szegény srác kicsit hülyén nézett,de vegül elindult a rendelésemért.
A kávézó dugig tele volt.Nagyon.Sok.Ember.

De egyetlen embert tudok csak kivenni,ahogy ott áll a pultnál.
Gyönyörű alak.A fején temérdek hullámos hajfürt.Pimasz mosoly.
Ősi ellenségem.

Jajjjj mamám.

A kávém elfogyasztása után haza indultam.
A lakás ajtaja kitárult.Örökkévalóságnak tűnt.
Majd egy forró fürdő után filmet terveztem nézni,miközben a telefonom pityeget kezembe vettem a készülékem,és elolvastam a menedzserem email-jét.

" Norvégi,Oslo. 13:00
S.B" Jaj ne...
Megint olyan messze kell menni.Mindegy.
Nem baj.
Gondolataimat szabadba engedve,azon gondolkodtam hogy én miért nem lettem asztronauta?Vagy űrhajó építő?.Igazán kreatív vagyok.Lehetne egy olyan hajóm,aminek az oldalán a SWEETENER felirat lenne.Menőn nézne ki.

Fél órával később ugyan abban a pozícíóban feküdtem mint az előbb.Csak most értelmetlen snapchat képeket küldtem az ismerőseimnek.Páran irták hogy cukik a képek,de már idegesítő,hogy minden 5 percben pittyeg a telefon.Hát jó.

A telefonom csörgésére kaptam fel a fejem.
Megnéztem ki hív,Scooter..ki más?

-Sziaaaaaaa-síkítottam a telefonba,ezzel teljes mertékben megsüketitve Scootert.

-Ariana légyszives,ne ordibálj.Fáradt vagyok.
De ha már itt tartunk.MI A JÓ BÜDÖS FRANCOT KERESTÉL TE EGYEDÜL EGY KÁVÉZÓBAN?-Eltartottam a fülemtől a készüléket mert halláskárosodást kaptam.

-Scooter megmagyarázom-keltem azonnal a saját védelmemre.

-Kezdheted!Hallgatlak!

-Hát az úúúgy volt hoogy,ki akartam mozdulni,Páncsító nélkül.És mivel profi vezető és felelőség teljes független nő vagyok.Megoldottam egyedül is.

-Ariana,te a boltba is félsz le menni egyedül-közölte velem unottan,mire megforgattam a szemem.

-Nem az a lényeg.Páncsító amugy is egy perverz és mindig nyomúl.Fhuj-fintorogva mondtam el a véleményem.

-Mégis ki a franc az a..Páncsító?-Hát igen.Mivel elfelejtettem a testöröm nevét.Ezért átkereszteltem.

-A testör.Tudod.Magas,kék szeme van,és olyan mint egy két ajtós szekrény.-Ismertettem meg a férfit aki vigyázni szokott rám.

-Ő nem Páncsító hanem,Trevor.

-Mindegy.Pancsító és kész!Na viszont én megyek mert kell egy nyugatató szépítő szunya.

-Rendben,menj csak.Jó éjt.

-Sziaaa Scoottteee.

Letettem a telefonom az asztalra majd a puha ágyba bújva elnyomott az álom.

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎




JÚHÉEÉ!
Meg is hoztam az első részt!
A hibákért bocsánat!

Puszi,Lia♡

NEEDYWhere stories live. Discover now