" You look so happy when I'm not with you
The Weeknd"Perceken keresztül vártam amíg az idegen abbahagyja a kopogást és halkan de biztosan megleshetem ki az, de amikor lépni akartam egyet a padló akkorát reccsent hogy majdnem leszakadt alattam. Mostmár biztosan tudja hogy van itt valaki azaz én, erős sejtetésem van hogy ki lehet az. Kyrre nem lehet mivel 3 napi elutazott valamelyik távoli szigetre hála az égnek. Szóval vagy Scooter vagy Frankie.
Minden bátorságom az összeszedve elindultam az ajtó felé és meg ragadtam a kilincset, és a személy szemébe néztem.Nem talált.
-Te mit keresel itt?- kérdeztem vékony, ámbár annál meglepődött hangon a férfitől aki ott állt velem szemben. Dalton. Ő az akit minden egyes nap láttam ezen az emeleten elhaladni.
-Szia. Nem akartam tolakodó lenni ne haragudj kérlek csak a portán megmondták a szobaszámod és feljöttem. Igazából meg kérdezni mi újság veled? Istenem, igazából csak látni akartalak.
Hogy tessék!?!?!!!?
Pislogva meredtem rá ő pedig rám szerintem egyikünk sem tudta mi történik éppen, legalább is én nem. Mosolyra húzta a száját és várta hogy mondjak valamit de őszintén egy hang sem jött ki a torkomon.-Ariana vagyok, szia. Te vagy Selena távoli unokatestvére? Alacsony, bűn ronda és kedvetlen? Ő küldött? Nem mintha most nem néznék ki jól de nem akarok tapintatlan lenni.-mit hablatyolok én?!
-Nem-nevetett fel jó ízűen amin majdnem én is mosolyogtam. -Találkoztunk már nem emlékszel rá? Mert én igen. Tudod a kávé, vacsora? Csak mindegyiket lemondtad..
Basszus basszus basszus tudom.
-Dalton kérlek ne haragudj rám én csak, igazából nincs magyarázatom csupán az utóbbi időben kerestem önmagam, és most úgy érzem hogy jó lesz és jól vagyok szóval ne haragudj kérlek- szomorkásan meredtem fel rá, azt kell mondjam hogy gyönyörű volt. Egy férfi aki gyönyörű.
-Szó sincs arról hogy haragszom, csupán nem láttalak egy ideje és őszintén aggódtam. De most látom hogy jobban vagy én megyek is talán az lesz a legjobb?!- elindult és ha nem szólok utána megsem áll.
-Áll még az a kávé?
Hátra fordulva rám mosolygott mint aki pontosan ezt a kérdést várta és vissza sétált oda ahol eddig állt. Mosolyogva meredt rám majd egyre lejjebb és lejjebb nézett és mérte végig egy fekete shortban és túlméretezett pólóba bújtatott testemet, ami következtében biztos vagyok benne hogy elöntött a pír.
-Partizán kávézó? Holnap reggel 8 körül ha neked is megfelel és időd engedi? -kérdezi miközben a fejét enyhén oldalra dönti és én ettől esküszöm bevadulok..ahh ilyet most nem szabad.
-Ott leszek! Ezúttal ígérem Dalton. - mondtam miközben bele bokszolt egy aprócskát a levegőbe és mosolygott miközben én halkan elnevettem magamat a tettén. Lassan zártam az ajtót amikor ő elkezdett hátrálni és a lift felé venni az irányt.
Mikor elment a holnapon járt az eszem. Mit vegyek fel? Reggel úgy nézek ki mint egy másnapos miért nem mondtam inkább vacsorát?! Ezekkel a gondolataimmal vettem az irányt a konyhába ahol egy gyors tésztát szeretnék elkészíteni, ami paradicsomos lesz mert tiktokon most ez nagyon trendi. Miközben a hűtőből pakoltam ki megszólalt a csengő.
-Nem vagyok én olyan érdekes ember basszameg hogy ennyien gyertek hozzám.- háborogva futottam az ajtóhoz hogy ajtót nyissak a nem kívánt vendéget és olyan emberrel találtam magam szemben akire végképp nem számítottam.
Court?
Amint megláttam a világon a legjobb lelkitársamat a nyakába ugrottam és bekönnyeztem. Istenem nem tudom mikor öleltem így utoljára. Szorosan öleltük egymást és a nagy szeretgetés után betessékeltem a konyhába és egy pohár bor társaságában témázni kezdtünk. Épp a paradicsomszószt kevertem meg amikor Court megszólalt.
-És amúgy tökre nem ehhez a témához való de hogy lehetett Kyrre ekkora görény? Értem én hogy nemet mondtál neki de anyám attól nem kéne mást keresni- Mást? Ennek a szónak hallatára a kezem szabályszerűen belecsúszott a forró serpenyőbe.
-Basszameg, ez nagyon ég. - csap alá téve a kezemet meredtem a pult végén ülő lányra. -Mást keresni magának? Ezt hogy érted? -kérdeztem és egy törölközőt szorítottam a kezemre, majd oda sétáltam a pult végéhez.
-Hát nem láttad? Az újság ezzel van tele! Egyből idejöttem amint megláttam mert nem tudtam mi a franc történt és hogy valószínűleg magadba vagy fordulva. Ariana te nem tudtad? - Mit nem tudtam? Van valakije? - Úgy nézel rám mint aki megölt valakit! Ariana te nem tudtad... o istenem kérlek ne haragudj.
-Court mi történt?
-Fhuu-vett mély levegőt majd folytatta- Kyrre össze melegedett Viviennel, igen azzal a Viviennel akire gondolsz és ezt pár újság le is hozta mint LA új sztár párja miután Cam és Shawn szakított. Így találtam róluk képeket is és azt hittem tudod. - nem tudtam. És most elárulva érzem magam.
Vivien, ő az a tökéletes modell akit mindig is mellőztem a társaságomból. Nagyképű, arrogáns és kicsit sem kedves. Ő volt az aki meg szólt miután pár tragédia történt az életemben és azóta nem igazán ápoljuk a kapcsolatunkat. Hogy az a.
Kaja közben Court próbált mindent felhozni témának hogy ne gondoljak erre, és sikerült is amikor elmondtam neki hogy holnap kivel kávézok. Nyilván kiszedett belőlem mindent és én előszeretettel mondtam el mindent. A csitt-csett végeztével Courtnak el kellett mennie és újból egyedül maradtam. Tudnom kell miért állt össze Viviennel.
Fel akartam hívni, de unom hogy én futok utána miközben én utasítottam el.
Boldog leszek, vele vagy nélküle. De talán az utóbbi.
🫶🏼
KAMU SEDANG MEMBACA
NEEDY
Fiksi Penggemar"Imádom,ha azt hiszed,hogy ismersz,pedig fogalmad sincs arról,hogy milyen is vagyok -Ariana Grande"