Second

114 8 11
                                    

"Ez a minden vagy semmi igazan megőrjít Szükségem van valakire,aki meggyógyít"
"Lewis Capaldi- Someone You Loved"

︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎


-Toulouse gyere vissza!TOULOUSE-A parkban orditva kerestem a kutyámat.Aki jobbnak gondolta hogy elszökik és nem akar az én szánalmas életem része lenni.Mondjuk megértem.

Jelenleg Norvégiában vagyok,mert megbeszélésem van,ráadásul meg koncertem is.Talán maradok egy kicsit még itt,mert olyan gyönyorű és Toulouse is kedveli.

Az emberek kicsit hülyének néznek amiért orditozom egy kutya után.Hatalmas pufi kabát van rajtam.Egy fehér magasitott cipő,hogy a 153 centimmel azért észre vegyenek az emberek.A hajam olyan kócos kontyba van fogva hogy a madaraknak nem kellene fészket építeniük.Mivel ma is Páncsító hozott el a parkba,ezért minnél messzebb probaltam kerülni tőle.Komolyan félek attól az embertől.

Épp egy bokorból próbáltam kiszabadítani magam.Mikor megláttam Toulouset egy másik kutyával jatszani.Fénysebességgel próbaltam kimászni,és odafutni hozzá,
megmenteni a terhesegtől.De megtorpantam mikor megláttam egy férfit közeledni hozzá.A világ legrosszabb gondolatai futottak ág az agyamon.Mivan ha elrabolja?Eladja?Vagy a legrosszabb...bezáratja a menhelybe..
Na azt már nem.
Csapzottan,a hajammal a homlokomba próbaltam futni,de a kabátom annyira pufi volt hogy úgy néztem ki benne mint egy szumó bajnok.Pff

A férfi letérdelt Toulouse elé,és megsimogatta a fejét.Jajnee..

-HAGYD BÉKÉN A KUTYÁMAT TE ÁLLAT-Orditozva torpantam meg a magas férfi előtt.Toulouset felkapva puszilgattam a fejét és nyugtattam hogy nincs semmi baj.-Nincs baj kicsim,anyuci itt van-Majd megpusziltam a fejét és kérdőm meredtem a szemben álló férfira.

-Öööhm.Oké.Nem akartam elrabolni.De mivel az én kutyámmal jatszott ezért gondoltam barátkozom vele-mély rekedtes cuki hangja van.Várjunk csak.Olyan nagyon ismerős.

A srác a kavézóból..Óh jaj
Menekülj Ariana.Menekülj.

-Ooké se..semmi baj csa..csak megijedtem-fújtam ki a levegőmet. És próbáltam rendezni a legzésem.

-Akkor jó!Amúgy Kyrre vagyok-Nyújtotta felém a kezét amit elfogadtam.Milyen puha.

-A..Ariana-megráztam a kezét majd zavartam pillantottam oldalra.

-Örülök hogy megismertelek.Nem fázol?-Milyen figyelmes.Óh te jó ég...

-Nem,nem fázok..vagyis talán..egy kicsit-zavartam elmosolyodtam.-Najó nagyon fazom.-motyogtam,mire felnevetett.Óh az a nevetés.

-Megiszunk egy kavét?Mert a végén megfagysz.-bolontottam majd elmosolyodott és a kutyajának szólt-Casper gyere.Indulunk-mire a kutya megindult és megált a gazdája előtt.Kyrre lehajolt és pórázra kötötte.

Összehúzott szemekkel meredtem Toulousera.Aki csak hülyen nézett rám.

-Te miért nem vagy ilyen szófogadó?Hm?-suttogva csesztem le a kutyámat,de lászólag nem hadta meg kirohanásom.

A kavézóba helyett foglaltunk egy asztalnal és leadtuk a rendelést.

-Na és,mit szeretsz csinálni?-Kyrre törte meg a kínos csendett,ezzel beszégetést indított.

-Hát szeretek olvasni,és aludni.Óh és énekelni.Meg rajzolni,bár nem vagyok egy Picasso de imádok festeni.-Túl sokat beszélek?Igen.Zavar-e engem?Nem.

-Értem.

-Te mit szeretsz csinálni?-nem leszek udvariatlan,ezért megkérdezem

-Szeretek utazni,meg a barátaimmal lenni.Kutyát sétáltatni.És szép lányokkal találkozni-Szemembe nézett,mire én a kislábujjamig pirultam.

Jézus Krisztus szupersztár.

-Öhm igen..ez..ez tök jó- a kinos helyzetet a pincér törte meg azzal hogy kihozta az italainkat.A srác tekintete kicsit tovább időzött rajtam,mire zavartam meredtem magam elé.

Kyrre megköszörülte a torkat,mire a pincér felébredt a bambulásból.

Talán én vagyok hülye de totálisan cukinak tartottam azt hogy megmentett ettől a pedofil állattól.

Kyrreval el beszéltük az időt,egészen addig amíg rezegni kezdett a telefonom a képernyőn Páncsító neve villogott.

-Bocsánat ezt fel kell vennem.Egy pillanat.

-Szia Páncsó

-Kisasszony maga hol tartozkodik?mert én a parkban vagyok.Mr.Braun már kerdezett maga felől.

-Óh Páncsó ne haragudjon hogy nem szóltam.Egy kávézóban vagyok.Nyugodtan menjen haza.Én haza megyek egyedül.

-Rendben.És kisasszony,a nevem Trevor.Nem Páncsító.

Felnevettem.Mire Kyrre összeráncolta a A szemöldökét én legyintettem neki hogy semmi baj,majd elköszöntem Páncsótól és az asztalra tettem a telefont Kyrre zavartan meredt rám mire én zavartam pillantottam vissza rá.

A zavart csendet ismét Kyrre törte meg.

-Késő van.Haza vigyelek?

-Öhm nem szükséges.Haza találok.Bár nem tudom hogy hol van Toulouse.-körbenéztem a kavézóban de nem láttam.

-A pincsid a kocsimba van.Az én kutyámmal együtt.

-Nem pincsi!Hanem csivava!És a neve Toulouse.-Azonnal a kutyám védelmébe száltam.Mi az hogy Pincsi?

-Felőlem

-Oké.Akkor hát,köszönöm a kávét.-Majd felvettem a kabátom és elindultunk a kijárat felé.

Kyrre kiengedte a kocsiból Touloust majd elköszontünk és mentem tovabb.

-Holnal találkozunk.-szólt utánam.
Majd beült a kocsiba és elment.

Mi az hogy találkozunk holnap?

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎


BUUUMM 2. RÉSZ.
A hibákért bocsánat!
Köszönöm hogy elolvastad!

Puszi Lia♡

Toulouse= A kutya aki már most hiresebb mint én valaha is leszek!

NEEDYWhere stories live. Discover now