"Gondoskodok az ilyen
pillanatokról"
"Ariana Grande-Dangerous woman"▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
Idegen ágyba ébredtem,és ez nem tetszit.Mármint nem az ágy nem tetszik.Attól lehidalok.Egyszerre puha és ruganyos,az ágynemű pedig illatos és szép.Ennek az ágynak erős férfi tusfürdő és méz illata van.
Hol vagyok?
Felülve az ágyon,kómás fejjel és egy pólóba ami nem az enyém.Körbenéztem de nem volt ismerős a szoba.Elraboltak?
Feláltam az ágyból és lábújjhegyre álva lassan indultam ki a szobából.Mikor lenyomtam a kilincset és kidugtam a fejem hogy felmérjem a terepet.Mikor nem láttam senkit,megláttam egy lépcsőt és célba vettem.Út közben a kezem közé került egy fehér szobor ami egy nőt formál.Szűz Máriám.Mikor az utolsó fokon is leléptem,zajz hallotam magam mögött majd valaki megfogta a derekam.Hirtelen fordulásból becsukott szemmel lendítettem meg a kezemben lévő szobrot,azt sem tudva mit csinálok.
Hangos orditás.
Kiabálás.
Még egy orditás.Hirtelen a földre ejtettem a szobrot,majd a két kezemet ökölve szorítottam,magam mellé engedtem és elkezdtem ordibálni.
-SEGITESÉG ELRABOLTAK SEGITSÉÉÉG-Torkom szakadtából orditottam mintha az életem múlna rajta.Egyszer csak valaki befogta a számat.
-Shhhh Ariana shhh kérlek-kinyitottam a szemem és Kyrre-val találtam szembe magam.A szemöldöke felszakadt és nagyon vérzett.
Mit tettem?
Bűnöző lettem!-Úristen neharagudj Kyrre kérlek,ne menj a rendörségre és ne jelents fel mert nem akarok börtön kaján élni mert az olyan rossz,kérle...-Nem tudtam befejezni mert Kyrre ismét befogta a számat.
-Ariana nem foglak feljelenteni jó?nyugodj meg.Nem raboltalak el.Gyere ülj le és megmagyarázom.
-Nekem te ne magyarázz semmit.Perverz vaddisznó.-majd fogtam magam és leültem a kanapéra.
Kyrre sóhajtva leült elém és nézett rám,miközben még mindig vérzett a szemöldöke.
-A szemöldököd menstruál.-böktem ki még mielőtt még átgondoltam volna.
-Óh baszus,egy pillanat.-Majd elment gondolom kötszerért.
Fél perc múlva Kyrre egy dobozzal tért vissza.néztem ahogy szerencsétlenkedik majd oda léptem hozzá és elkezdtem fertőtleníteni a sebet.Kyrre lehunyta a szemét,en pedig direkt megnyomtam a sebet hogy csípje egy kicsit.
-Áúú ez fáj.
-Magadnak csináltad a bajt.Nem én tehetek róla.
5 perc után már kész lettem Kyrre szemöldökével.
-Értelmet nyert a Dangerous Woman zenéd.-nézett rám Kyrre mosolyogva.
-Dekoráljam ki a másik szemöldököd is?Vagy az orrod legyen a célpont?-Kyrre egy nevetéssel díjazta a mondandómat.
-Tegnap elaludtál a kocsiba,én pedig elhoztalak magammal.Tudom hogy hiba volt,vagy mittom' én.De neharagudj rám.Nagyon csunyán megfáztál és nem akartalak felébreszteni,ezért vagy itt.
Kyrre minden kérdésemre választ adott.
Percekig csak bámultuk egymást,de én törtem meg a csendet.-Hol vannak a ruháim?
-Fent vannak a komódon,én adtam rád a pólómat.De nyugodj meg nem néztem oda 3 percnél tovább-kocsintott,nekem pedig elpirosodott az arcom.
-Szatir.-ezt az egy szót tudtam kibökni zavaromba,majd felmentem a lépcsőn és megkerestem a fürdőt.Felöltöztem és készen áltam hogy haza induljak.
Nyílt az ajtó és Kyrre mosolygós arcával néztem farkasszemet a tükörbe.-Megtudtám ezt szokni-hallkan mondta a szavakat remélve hogy nem hallom.
"Én is megtudnám"-gondoltam magamba.
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
FÁJV BÁDUMTSS.
A hibákért elnézést!
Köszönöm hogy elolvastad!Pusszancs:Lia♡
Ui:A kép csak poén,jót nevettem rajta!!
I LUV ARI sm♡
YOU ARE READING
NEEDY
Fanfiction"Imádom,ha azt hiszed,hogy ismersz,pedig fogalmad sincs arról,hogy milyen is vagyok -Ariana Grande"