Fourth

76 7 1
                                    

"Megyünk felfelé,amig a melkasodon alszok.
Szeretem,ahogy a fejem a nyakadba illik."
"Ariana Grande-Imagine"

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎


Nincs jobb mint amikor egy könyvet olvasva,bele képzeled magad a történetbe.
Épp egy romantikus könyvet olvastam az ablak előtti kanapén,ahonan tökéletes a kilátás a havas tájra.Arra kaptam fel a fejem hogy csöngettek.

Sóhajtva siettem az ajtóhoz.De amikor kinyitottam totál meglepődtem.Két nem várt vendég érkezett hozzám.

-Nocsak,milyen kellemetlen meglepetés-Köszöntöttem Justint és a diktátor Haileyt.
Utálom a nőt.

-Neked is szia Ariana-Justin visszaköszönt,majd bejött az ajtón.

-Nem mondtam hogy bejöhettek.
Hailey erre felháborodott és nem birta ki hogy ne szóljon vissza.

-Jaj Ariana ne legyél ilyen gonoszka-gúnyosam mosolyogva próbálta mutatni a látszatot hogy mennyire örül nekem.

-Justin,most mond meg a csontkollekciónak hogy csitu van.Vagy tömj a szájába egy diétás csokit.Nekem mindegy csak fogja be.

-Ari,nyugi oké?Ne balhézatok.-Na igen.Justinnal még jól kijövök de a faággal már nem.

-Ok,na de minek köszönhetem ezt a hatalmas meglepetést?Hogy szökőévente egyszer eszetekbe jut hogy élek?-Igazam volt.Soha nem keresnek.Fogalmam sincs mit akarnak most.

Kérdésemre Hailey adott választ.

-Szeretnénk ha ott lennél az esküvőnkön,
ahol szivünk egymásé lehet.-Jézus de nyálas a csaj.

-Már megint összeházasodtok?Minden évben ezentúl?

-Ariana,kérlek.-Justin csillogó szemmel nézett rám.De csak könyörögni próbált hogy hagyjam békén Haileyt.

-Mivan? Hányszor akarod még elvenni Mrs.Spagettitésztát?-Kérdeztem Justinra nézve.És tudtam hogy itt most vita lesz.

-Kit neveztél te spagettitésztának?-Hailey azonnal vérszemet kapott a megnevezésre,mire én lazán válaszoltam.

-Téged.

-Hahhh,Justin te ezt hagyod?Hogy igy beszéljen velem?

-Drágám nyugi.Menj le a kocsihoz,várj meg ott.-Hailey bólintott majd kiment az ajtón.

-Puszi drága barátnőm-kiáltottam utána.
Justin csak a szemét forgatta.

-Eljösz az esküvőre?Kérlek Ari-boci szemekkel próbálta enyhítení a lelkemet.

-Megpróbálok ott lenni,de nem ígérek semmit.

-Köszönöm-hálásan nézett majd átölelt.

-Semmiség,most menj mielőtt Hailey megeszi a fákat.

-Oké.Szia

-Szia.

Majd Justin elhagyta a lakást.Nem lepett meg hogy Hailey megint esküvőt akar.Fhuu.

🥀🥀🥀

-Jól vagy?-méregetett Scooter az asztalnál ülve,amikor úgy támolygok be az irodába,mintha kivasalt volna egy busz.

-Nem.Borzalmasan vagyok.
Töltök magamnak egy pohár vizet, benyakalom,aztán töltök még egyet.

Scooter rám néz, és nyilvánvalóan megdöbben.

-Ariana szörnyen festesz!-sötétült el arca a gyanakvástól,és megint felém fordul.-Beteg vagy?

-Csak a szokásos idegbaj.Kiderült hogy pálcika ember megint esküvőt tervez csacsival.

-Azt tudom,de te nagyon ramatyul nézel ki.Gyere ide.-megáltam előtte,majd kezét a homlokomra tette-Ariana lázad van.Menj haza.

-Jól vagyok.

-Hellóka mindenkinek.-Jött egy hang az ajtó felől,mire oda kaptam a fejem.Kyrre pofájával találtam szembe magam.Wow.

-Kyrre de jó hogy jössz!Haza vinnéd Arianat mert beteg.

-Agybeteg?-húzott szemmel meredtem Kyrrera,és mintha csak nem is érdekelné hogy mit mondott mosolygott rám.Rohadék.

-Lázas.Kérlek vidd haza.

-Nem kell haza megyek egyedül!Erős független felnőt nő vagyok.

-Uhum persze.Na gyere szenilla haza doblak.

-Nem dodsz hanem viszel.-Majd felkaptam a táskámat kiléptem az ajtón.Kyrre jött utánam.Majd a parkolóba beültem a kocsiba.Vagyis csak próbáltam.

-Kyrre.Nem tudok beszálni.-Nem hazudtam,túl nagy pufi kabát volt rajtam és még sál is

-Mondtam ne egyél annyit.-Majd segitett beszálni.
Paraszt.

-Túl magas a kocsid.-Mondtam neki amikor beszált a kormányhoz

-Ugyan ilyened van neked is.Csak a tiéd pink igaz?-gúnyosan felnevettem.Majd figyelmen kivül hagytam a megjegyzését,hátradöltem és alvásközeli állapotba kerültem.

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎


NEGYEDIK RÉSZ!BADUM TSS.
A hibákért bocsánat!
Köszönöm hogy elolvastad!

Puszi Lia♡


NEEDYWhere stories live. Discover now