Third

79 7 5
                                    

"Már az rossz hogy ennyire jóba vagyunk.
Csak kívánj jó éjszakát és menj."
"Ariana Grande- Goodnight n go"

︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

A megbeszélt időpontban,a megbeszélt helyen,a megbeszélt napon ültem az üres irodában.A kinti hóesést figyeltem miközben Toulouse a lábamnál aludt.
Ajtó nyitódásra kaptam fel a fejem,ahol megláttam Scootert.Halvány mosolyal üdvözöltem.

-Te hogy hogy itt vagy már?-kérdezte mikor mellém lépett.

-Páncsó behozott.Mondtam hogy korábban akarok bejönni,nem örült,de ez van.

-Értem,nos hamarosan jön az akinek kellenne.Addig foglald el magad.

-Okszika.-Majd leültem telefonozni.

🥀🥀🥀

10 perce telefonoztam,amikor az ajtó mögött megjelent egy emberke.Akit én nem ismerek.Furcsán méregetett mikor rám nézett,én pedig zavaromba elkezdtem fészkelődni a kanapén.

-Hello.Myles vagyok-köszöntött mikor rájött hogy én nem fogok megszólalni.

-Ariana vagyok.

-Tudom.-Najo..ez olyan volt mint egy beteg horror filmeben mikor el akarják rabolni a csajt,és az elrabló tudja a nevét.Fhu..túl sok horrort nézek.

-Mingyárt itt van Ky...-Szerencsétlen nem tudta végig mondani mert nyílt az ajtó és belépett rajta ő.

Lefagyott a lábam.Az idő megált.A viz levert.
"Találkozunk holnap".Ő az.Akit láttam két napja a kávézóba.És akivel tegnap kávéztam.
Hirtelen éreztem magamon a tekintetét,de ugy lefagytam mint a Windows.A homlokomra irhatták volna hogy
"A Windows leált".

Erőt vettem magamon,majd vissza köszöntem.És feláltam aztán odamentem az asztalhoz,és leültem.

Arra kaptam fel a fejem hogy Scooter telefonja csörgött.

-Bocsánat ezt fel kell vennem-És ki ment a szobából.Azonnal Kyrrera néztem

-Te mi az anyámat csinálsz itt?-A hangom kissé eröltetett volt,de lehetett hallani.

-Mi az hogy mit csinálok itt?

-Igen,mit keresel itt?

-Ha figyeltél volna tudnád,de csak bámultál magad elé.-gúnyos mosolyra húzta a száját mire én felnevettem.

-Én figyeltem,mindent megjegyeztem,de nem tudom hogy TE mit keresel itt-A te szót egy kicsit megnyomtam hogy értse hogy haragszom.

-Hát cica-mica ha figyeltél volna tudnád hogy.-Itt megált és hatás szünetet hagyott.Kyrre közelebb hajolt hozzám és kimondta azt amitől én borzalmasan beparáztam.-Együtt fogunk dolgozni.

Megölöm.

🥀🥀🥀

Miután kiderült hogy Kyrre velem fog dolgozni,sőt, ő lesz a "társam" a Sweetener world tour-on.
Mikor ezt Scooter elmondta,nagyon mérges voltam.De lenyugodtam.

Jelenleg itt ülünk az irodába hárman.Én,Kyrre és Scooter kislány Sophie.
Sophie és Kyrre beszélgettek,én pedig figyeltem őket.

-Kyrre bácsi,képzeld el, apa nem akar elvinni engem cirkuszba.Pedig nagyon szeretnék.-Sophie még csak négy éves.De nagyon okos és értelmes kislány.

-Két üveg vodka,és Kyrre bácsi olyan cirkuszt csinál,hogy olyat soha nem fogsz látni még egyszer.-A szemeim háromszorosra kerekedtek mikor Kyrre befejezte mondandóját.

A kezem közé került a papucsom,amit azonnal Kyrre tarkójánat dobtam.

-Áúú,normális vagy?A fejem.Áú

-Miért kell ilyet mondani egy négy éves gyereknek?-nagyon kiakadtam.De azért egy kicsit vicces volt,mégsem nevettem.

-Hé pöttöm-szólt Sophienak aki vicsoritva oda ült Kyrre mellé.-Amit az előbb mondtam azt ne haljam vissza apádtól oké?

Sophie kissé hezitált aztán bólintott

-Ariana-fordult felém Kyrre,mire kérdőn néztem rá.-Hány óra?

Épp a telefonomért nyúltam amikor eszembe jutott valami.

-Kyrre.Az óra nem hány,hanem ketyeg.-Kyrre ráncolt szemöldökkel nézte ahogy fuldoklok a nevetéstől mint egy cápa.Amikor a fejém megláttam a világi felismerést,
mégjobban elkezdtem nevetni.

-Nagyon humoros vagy Ariana,tényleg.-majd felált és kiment.

🥀🥀🥀

Sophiet haza vitte az apja,én pedig szemüvegben próbáltam haza találni a sötétben,miközben a GPS csajszival dumáltam.

Mikor haza értem lezuhanyoztam és bebújtam az ágyba.Toulouse már mélyen aludt.
Már épp aludtam volna mikor a telefonom jelzett hogy üzenetem jött.

Kygo
Álmodj velem jó8 xd.

Hmm jaj..

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎


HARMADIK RÉSZ!BUMM
A hibákért bocsánat.
Köszönöm hogy elolvastad!

Puszi Lia♡

NEEDYWhere stories live. Discover now