לואי התעורר בעשר בבוקר.
עבודה? לא, הוא לא עובד, אין לו למה.
הוא ראה שהוא מכוסה והחימום דולק מבין שזה הארי שדאג לו, כי בלילה הוא חיכה שבעלו יירדם, לפני שהלך אל הספה, בוכה אל הכרית.
כאב לו, כל כך כאב לו.
הוא לא ידע למה הכל קרה, הוא אפילו לא ידע מה קרה, אבל הוא ידע שלפני תשעה חודשים, הארי התחיל להשתנות.
יותר מזה,
הארי התחיל להתבייש בו כשהם היו ביחד בציבור.
נייל וליאם, חבריו הפצירו בו להיפרד מהאחר, לא להתגרש, אבל לקחת ממנו הפסקה בשביל שיראה מה הוא מפסיד.
אבל לא היו לכחול העיניים את הכוחות הנפשיים להתרחק מבעלו, הוא פיזית לא יכל להעביר יום בלעדיו.
לפני 18 חודשים הארי קיבל קידום בעבודה שלו.
לפני 15 חודשים, הארי קיבל ניהול במקום העבודה שלו.
לפני 13 חודשים הארי שינה את מה שיכל במסגרת התפקיד שלו, גורם לחברה בה עבד לגדול ולהרוויח יותר כסף.
לפני 10 חודשים הארי עשה מספיק כסף, ויחד עם העידוד והתמיכה של לואי, הוא קנה את החברה.
לפני 9 חודשים, הוא הגיע למקום שיא, ונחשב לאיש העסקים הצעיר והמצליח בעולם.
לואי היה איתו שם, כל הזמן הזה, תמך בו בכל החלטה, עודד אותו עזר לו כשהיה צריך, לא נתן לבעלו להישבר.
יום אחד לואי בא להפתיע אותו בעבודה, הוא דיבר עם המזכירה בזמן שחיכה לאחר שהיה בפגישת עסקים.
כאשר כחול העיניים נכנס אל המשרד הוא ראה את בעלו בוכה, והדבר הראשון שעשה היה לחבק אותו.
ומאז, הארי לא היה אותו הדבר.
לפחות כשהם היו בחוץ, כשאנשים ראו אותם.
כי בפעם הבאה שלואי הגיע אל המשרד שלו המזכירה אמרה לו שהוא בפגישה, וככה גם בפעם שאחריה, ובפעם שאחריה.
לואי לא אידיוט הוא ידע שהאחר מתחמק ממנו.
אבל בכל פעם שהוא חזר אל הבית שלהם, הוא היה אותו הארי.
הייתה פעם שבה ראיינו את הארי, ושאלו אותו על הזוגיות שלהם. וכל מה שהמתולתל אמר היה 'אני ולואי נשואים. זה נכון, עכשיו אני בטוח שלא באת לדבר פה על המערכת יחסים שלי.'
לואי נפגע מזה בגלל שלפני, בכל הראיונות שהיו האחר היה מדבר בגאווה עליו, ומאותו הראיון הוא בקושי הזכיר אותו, ואם כן הוא היה לחוץ להעביר את הנושא.
כחול העיניים הגיע למסקנה אחת; הארי מתבייש בו, או שהוא מתבייש בנטייה המינית של עצמו.
לא משנה מה מהם נכון, לואי הרגיש שזה כמו סכין שתקועה לו בלב, כי הוא היה מוכן לעשות הכל בשביל הארי, והוא התחיל להרגיש שזה לא הדדי.
הוא התחיל להרגיש שהארי נשאר איתו בשביל לא לייצר סקנדל בתקשורת.
ולא משנה כמה פעמים הוא אמר לעצמו שזה רק התחושה שלו, הוא לא יכל שלא לתהות אם זה נכון, הרי זה מגיע עם ביסוס.
--------------------
אזזז, כמה אתם אוהבים אותי?
סתם אני יודעת שכנראה שלא *כזה בוכה*,
אבל למזלי אתם צריכים אותי בשביל להמשיך את MMITH
אז, בוקר טוב לכם, אני אוהבת אתכם, ויעלה מעכשיו פרק כל יום כי סיימתי לכתוב את הפאנפיק הזה,
אה ואני מתנצלת אבל אתם תבינו הכל רק באפילוג シ
YOU ARE READING
Businessman
Teen Fiction"אנשים יאהבו אותך משתי סיבות; אחד יש לך כסף, שתיים יש לך כסף" "תפסיק להיות כזה!" "כזה מה?" "כזה פסימי תראה כמה טוב יש בעולם!" "אני לא פסימי, אני ריאלי. ולא אמרתי שאין טוב בעולם, יש, אבל הוא מועט" "מה שתגיד" "אל תגלגל עליי עיניים" "סליחה, שכחתי שאתה...