פרק אחרון ואז אפילוג, פאנפיק קצר אבל אני אהבתי את הרעיון ולא מצאתי סיבה למשוך אותו.
יש בפרק הזה סמאט שכתבה ilorenpayne
כי אם אני הייתי כותבת זה היה משהו כמו"הם התחבקו, ואז הארי הנהן אל לואי, הם הרימו את הטלפון והתקשרו אל החסידה"
אז כן.
מקווה שתאהבוシ
--------------------
"אני... אני לא יודע מה להגיד"
"לואי אני אף פעם לא הפסקתי לאהוב אותך"
"אני יודע! אני מבין הכל עכשיו. פאק אני הייתי כזה אגואיסט, מטומטם"
"לא זה לא נכון"
"אתה גם אידיוט אבל" הנמוך אמר, והתכרבל אל החזה של בעלו, לא מרפה ממנו.
"אני יודע" המתולתל אמר.
כחול העיניים פרץ בבכי וחיבק את המתולתל אליו.
הוא כבר לא כעס, בעצם הוא כן.
הוא כעס על עצמו שהוא לא היה שם בשבילו, בשביל בעלו.
הוא הסתכל אל תוך עיניו הירוקות, ואז אל שפתיו האדומות, הוא קירב ביניהם עד ששפתיהם השתפשפו, הארי לא יכל לשאת בגירוי ותפס בפניו של לואי מנשק אותו בפראות ודוחף אותו על המיטה, ״ה- הארי״ לואי גנח ״ לואי עוד לא התחלתי״ הארי אמר מוריד את חולצתו ומצמיד את שפתיו לאלה של לואי ברכושניות מנתק את שפתיהם כדי להוריד את החולצה של לואי, לואי מרים את גבו כדי למהר את התהליך וחוזר לנשק אותו בפראות. ״התגעגעתי אליך״ הארי אמר תוך כדי הנשיקות והוריד את הבוקסר והמכנס ביחד נשאר ערום מול לואי האדום כמו עגבנייה. ״נו כבר״ לואי אמר מזרז את הארי ״אתה עדיין עם בוקסר״ הארי אמר מוציא את החומר סיכה מהמגירה וחוזר למיטה, לואי הוריד את הבוקסר במהירות ולא למיטה ״עכשיו לא, תזיין אותי כבר הארי״ לואי אמר נואש ״אני לא מזיין אותך בייב, אנחנו עושים אהבה״ הארי אמר מורח את החומר מסביב חורו של לואי ומתמקם ״אתה מוכן?״ הארי שאל ולואי הנהן נזקק ״אוקיי״ הארי אמר והתחיל לחדור ללואי באיטיות ״ה- הארי״ לואי השתנק, הוא נזקק למגע הזה, הוא לא הרגיש את הארי יותר מידי זמן ״כואב לך?״ הארי שאל עם פרצוף מודאג ״ל- לא בכלל לא תמשיך״ לואי אמר מושך את הארי לנשיקה סוערת תוך כדי שהארי נכנס לחורו של לואי באיטיות, אחרי שהכניס את כל האורך הוא נעצר ״למה עצרת?״ לואי שאל ״כי אני לא רוצה להכאיב לך״ הארי אמר ולואי נתן לו סטירה ״למה זה היה?!״ הארי צעק ״תזוז כבר!״ לואי גנח תופס בשערותיו המתולתלות של הארי ״כרצונך״ הארי אמר והתחיל לזוז באיטיות ״פאק הארי״ לואי גנח ומשך בשערותיו של הארי חזק יותר ״לו אתה כל כך הדוק״ הארי אמר תוך כדי שזז באיטיות בתוך לואי ״מהר יותר״ לואי גנח ״תנשק אותי״ הארי אמר והתחיל לזוז מהר יותר בתוך לואי שניסה להישען עם פניו אל הארי ״א- אני לא מצליח״ הוא גנח מתזוזותיו של הארי בתוכו ״אל תדאג״ הארי אמר מצחקק ומאט את הקצב. הארי התקרב אל פניו של לואי ונישק אותו ברכושניות עדיין זז באיטיות בתוכו, שפתיהם זזו בהתאמה מושלמת ממש כמו חלקי פאזל, הארי התחיל לזוז מהר יותר ״פאק לואי״ הוא גנח בתוך שפתיו של לואי ״ה- הארי אני-״ לואי התחיל להגיד אך לא הצליח לסיים את המשפט ״זה בסדר תגמור״ הארי אמר ללואי בתוך שפתיו עדיין זז בתוכו ״א- איך אתה מחזיק כל כך הרבה זמ- אוח״ לואי אמר וגמר על בטנו שלו ושל הארי שעדיין זז בקצב אחיד בתוכו ״שנים של ניסיון״ הארי חייך ממשיך לנשק את לואי ולזוז בתוכו עד שהוא גמר בתוך לואי, הוא יצא ממנו באיטיות נשכב לידו, שניהם מתנשמים אבל מסופקים. לואי נכנס בין זרועותיו של הארי והארי עוטף את ידיו סביב לואי, ״לא ניכנס להתקלח?״ הארי שאל את הילד בין ידיו ״מחר, אני עייף״ לואי אמר מתמקם בין זרועותיו של הארי. ״לילה טוב אהוב״ הארי אמר ונשק לראשו של לואי לפני ששתיהם נרדמו מחובקים.
YOU ARE READING
Businessman
Teen Fiction"אנשים יאהבו אותך משתי סיבות; אחד יש לך כסף, שתיים יש לך כסף" "תפסיק להיות כזה!" "כזה מה?" "כזה פסימי תראה כמה טוב יש בעולם!" "אני לא פסימי, אני ריאלי. ולא אמרתי שאין טוב בעולם, יש, אבל הוא מועט" "מה שתגיד" "אל תגלגל עליי עיניים" "סליחה, שכחתי שאתה...