6

832 92 50
                                    

לאחר שהמהומה התפזרה, הארי מצא את עצמו בדרך אל הבית של נייל וליאם.

הם הגיעו בסוף, הארי היה עם המכונית שלו, והשלושה במכוניתו של נייל.

"איך אתם?" הוא שאל אחרי שהתיישב על הספה, מסתכל על חבריו.
הם לא הגיבו לאחר, למרות שהוא ראה את ליאם כן רוצה לענות לו.

״ליאם, מה איתך ועם מאיה?״ הוא שאל, לא שוכח את בת הזוג של האחר.

"אנחנו בסדר, שולים לעבור לגור ביחד״ הוא אמר בקצרה.

״ליאם אנחנו סיכמנו שלא״ הבלונדיני קפץ. ״ניילר...״

״תבואו לגור פה. אתה לא זז מהדירה הזו״ הוא קבע, לא מסיים את השיחה שהתרחשה כבר שבועות ארוכים.

הארי גיחך קצת כי, פאק הוא התגעגע אליהם.

״נייל מה איתך?״ הוא המשיך

"רגע עכשיו שאתה איש עסקים כזה חשוב, אפשר לדבר איתך ככה או שצריך להוסיף איזה כינוי בסוף המשפט?" הבלונדיני לעג.

"נייל"

"מה? הארי סטיילס"

"אני מצטער אין לך מושג כמה"

"תחסוך את זה" הבלונדיני אמר, קם ממקומו והלך אל הכורסא איפה שישב כחול העיניים.

אחרי כמה דקות שהסלון היה דומם לואי דיבר בשקט, "אני יכול לדבר איתו שנייה לבד?" הוא שאל, "בטח לו, אם אתה צריך משהו תצעק" הבלונדיני אמר וחייך אליו בניחום.

"למה שיקרת לשוטר?" הוא התחיל לדבר כשהשניים עזבו את הסלון, הולכים אל החדרים שלהם.

"מה?"

"אתה יכול לשקר לכולם, לא לי. למה שיקרת לשוטר כשהוא שאל אותך אם אתה יכול לחשוב על מישהו שיתנקש בך?" לואי לחש, יודע שחבריו כנראה מצוטטים.

"לואי, זה לא כמו שזה נראה"

"אה לא? אתה רוצה להיות תמיד בסכנה? אתה חושב שאני אתן לך? באמת? הארי! היה ניסיון להתנקש בך, לעזאזל הייתה פצצה במשרד שלך! למה אתה לא עושה עם זה כלום? מה אתה חושב? אתה חושב שאני באמת יכול לתת שייקרה לך משהו? שאני אתן לך לחזור לשם עם הידיעה שיש מישהו בחוץ שמנסה לפגוע בך?. אני באמת רוצה לדעת" הוא נזף עדיין בלחש, קם מהכורסא ומתיישב מול בעלו.

"חודשיים, לואי"

"תפסיק כבר להגיד את זה!" הנמוך התעצבן

"אתה תדע הכל עוד חודשיים. אני יודע שאתה כבר לא מאמין אבל אני מבטיח לך"

הנמוך גיחך בלי טיפה של הומור.

"תיזהר. בבקשה. אתה יודע מי זה אז תיזהר, כי אני מבטיח שאם ייקרה לך משו, שריטה הכי קטנה, ייקרה גם לי משהו. זה כל כך דפוק שאני אוהב מישהו שלא אוהב אותי בחזרה, אבל זה המצב, אז בבקשה ממך הארולד, הלב שלי מספיק כואב, אל תשבור אותו סופית" הוא דיבר.

וזו הייתה נקודת השבירה של המתולתל והוא התחיל לבכות.

"אני אוהב אותך, אני באמת אוהב אותך, יותר מזה. אני מאוהב בך, הלב שלי שייך לך. אל תגיד בחיים שאתה אוהב מישהו שלא אוהב אותך חזרה כל עוד מדובר בי. בבקשה ממך אהוב" הוא התחנן אל האחר מביט עמוק בעיניו הכחולות, מראה לו שהוא לא משקר.

"חודשיים ואתה מספר לי הכל?" הנמוך ווידא

"אני נשבע לך" המתולתל אמר.

לואי חייך בעצב המלווה בכאב, נושק ללחי של המתולתל, לפני שחיבק אותו אליו שואף את ריחו.

"הריח שלך זה הסם שלי" הוא אמר, מזכיר לאחר נשכחות.

מזכיר לאחר את המשפט שהארי אמר לו ביום של החתונה שלהם, בזמן שהם רקדו ביחד את הריקוד הראשון שלהם כבעל ובעל.

——————-
פרק הבא במוצש
מקווה שאהבתם🤍

BusinessmanWhere stories live. Discover now