5

808 86 16
                                    

'היה ניסיון התנקשות במשרדים של סטיילס הלילה. כרגע לא מדווח על נפגעים אבל כוחות החילוץ בפנים, והכבאים עובדים ביעילות. כוחות המשטרה אומרים שעדיין אין חשודים, אך החקירה הזו לא תישאר פתוחה'

לואי בהה בטלוויזיה באימה.

הוא עבר אל ביתם של נייל ליאם לפני שלושה שבועות, והקשר היחיד שהיה לו עם הארי היה בהודעות.

הארי היה שולח לו כל יום 'בוקר טוב', או 'לילה טוב', אבל מה שהכי היה מוזר ללואי זה שבכל סוף שבוע הוא היה שולח לו את הזמן שנשאר.

אתמול במוצ"ש הייתה הפעם השלישית שהוא שלח,

'חודשיים.' היה כל התוכן של ההודעה, ואחריה הוא איחל לו כמובן לילה טוב.

לואי היה מחזיר לו הודעות בחזרה, ודואג כל הזמן שהוא אוכל ודואג לעצמו.

חבריו ניסו כמה וכמה פעמים מנוע ממנו לשלוח לו הודעות, אבל הוא לא היה מסוגל להפסיק, הוא לא היה מסוגל להתנתק מהארי, למרות כל הכאב שהגיע אליו עם הקשר איתו.

"לואי חזרנו!" נשמעה קריאה מהדלת, אבל הוא לא טרח להסתובב לשם, ממשיך לבהות בטלוויזיה באימה, ממלמל לעצמו 'לא' חוזר, כמו תקליט שבור.

"לו, מה קרה?" נייל הגיע אליו בריצה, מורה לליאם להביא מים.

"ה..הארי" היה הדבר היחיד שהצליח להגיד.

נייל סובב את ראשו במהירות ופיו נפער, הוא חיבק את האחר אליו בעוד הוא בעצמו התחיל להזיל דמעות.

הם היו חברים טובים. החברים הכי טובים. אבל מהרגע שהארי התחיל להשתנות, נייל וליאם הלכו עם לואי, הרי הם הכירו אותו קודם.

זאין היה בקשר עם לואי, ועם השניים האחרים, אבל הכל השתנה, כל המצב שלהם והחברות שלהם השתנו ביחד עם המתולתל.

"תירגע, הכל יהיה בסדר" ליאם אמר מלטף את גבו של השברירי.

"בבקשה, בואו נלך לשם, בבקשה" הוא התחנן והם הנהנו במידיות, "ברור" נייל אמר מוחה את הדמעות של עצמו וקם במהירות.

הם הגיעו לשם כשהשריפה מהפיצוץ גוועה בעזרת כוחות הכבאות, והנמוך התחיל לחפש את האחר.

הוא הרגיש שהוא הולך להתמוטט ברגע שראה אותו, כי כמות ההקלה שגופו הכילה ברגע זה לא יכולה להתבטא במילים. הוא התקרב אל המתולתל שדיבר עם אחד השוטרים, מחבק אותו.

הארי היסס אך החזיר לו חיבוק קצר, כשהם התנתקו הוא אמר לו עם עיניו שהם ידברו אחר כך, וחזר לדבר עם השוטר.

"הייתי בחנייה, היה רעש של פיצוץ אז התקשרתי אליכם מיד"

"אתה יכול לחשוב על מישהו שהיה רוצה בזה? מתחרים? אתה יכול להעלות בדעתך מישהו שהיה רוצה להתנקש בך?" השוטר שאל בארשת פנים חתומה.

"לא, אדוני השוטר, אני באמת לא יכול לחשוב על אף אחד" הוא אמר

והוא הצליח לשכנע שם את כולם, את השוטר, את הכתבים, ואת האנשים המודאגים שצפו בחדשות.

הוא הצליח לשכנע את כולם.

את כולם חוץ מאת לואי.

———————
נגמר המרתון
הפרקים ימשיכו לעלות מחר, אם אתם רוצים עוד מרתון תגידו.
חשוב לציין ש פאנפיק הזה הוא עשרה פרקים עם הפרולוג והאפילוג

BusinessmanWhere stories live. Discover now