part 21

22 2 0
                                    

~Anna~

Nils rende achter me de andere wagon in.

Ik ging op een vrije zitplaats zitten, en Nils kwam naast me zitten.

Ik zag zijn mond open gaan om iets te zeggen maar ik onderbrak hem...

"Nils, ik weet dat hij je beste vriend is en dat je alles wilt goed maken tussen mij en Daan maar het is mijn relatie en niet de jouwe, je moet niets komen uitleggen"

Hij zuchte.

"Wil je de waarheid dan niet weten?"

Vroeg hij

"Jawel, maar... Het maakt me niet echt heel veel uit wat de waarheid is. Ik zou het hem toch vergeven want ik houd te veel van hem"

"Waarom liep je dan weg?!" vroeg Nils op een zachte  toon

"Ik denk dat we niet bij elkaar passen, Emma en jij lachen en kussen en... Het is gewoon te zien dat jullie het leuk vinden om bij elkaar te zijn. Jullie zijn niet alleen verliefd op elkaar maar jullie zijn ook echt bevriend met elkaar en dat is niet zo tussen mij en Daan"

"Wat zeg je nu?! Jij en Daan zijn gemaakt voor elkaar! Je moet gewoon zijn wie je bent bij hem, en doen alsof hij je beste vriend is waarmee je samen bent"

"Maar wat als ik niet eens samen met hem wil zijn?" mompelde ik snel

~kelsey~

We stapten Tom zijn auto in, hij starte de auto en we reden weg van het station.

"Hier zijn er wat leuke cafétjes en restaurenten" zei Tom na een paar minuten rijden.

Uiteidelijk waren we aangekomen. Tom en de jongens brachten onze koffers het huis in. Jaden en ik bekeken meteen de kamers en kozen voor ons 2 de grootste slaapkamer.

Nadat Tom weg was pakten we onze koffers uit.

"Wie heeft er zin om te gaan eten in één van de restaurenten?" vroeg Owen

We stemden allemaal in, daarna gingen we naar boven om wat mooiers aan te doen.

Ik had mijn kleren aan, ik deed nog snel mijn make up , Jaden had haar jurk ook aan. Ze krulde haar haren en dan liepen we allemaal de deur uit.

Sorry voor dat ik ERG LANG niet geschreven heb...
Boven zie je wat jaden en kelsey aan deden.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 06, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

I can't stop thinking about youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu