~Nils~
ik mag niet van haar houden! toen Emma en Jaden boven warenen Carter tegen me begon te praten zei hij: Emma houd van je. en niet houden van een popster ofso maar ze is verliefd op je! als je niet beroemd was zouden de meeste meisjes jou niet leuk vinden maar Emma wel. ze is smoorverliefd op je. maar jij denk ik niet op haar. zelfs als je op haar bent en jullie samen zullen zijn is het niet goed voor haar. fans zullen blij zijn voor jullie maar er gaan fans zijn die haar zullen haten! en der zullen veel ruzies tussen jullie zijn en ze zal er stuk van gaan. of je zal het uitmaken door de drukte op je schouders en dan zal haar hart breken als glas in 1000 stukjes. en om dat te voorkomen zou ik haar geen hoop geven en gewoon vrieden blijven. dat is het beste voor haar en jou!
eerst dacht ik dat hij onzin aan het praten was maar hij heeft gelijk.
en toch blijf ik dingen voor haar voelen.
het zal wel met de tijd over gaa. dacht ik
~Jaden~
er was iets aan de hand met Nils maar hij wilt niets zeggen.
ik zal hem maar laten. dacht ik.
Daan: meisjes!!! zijn julie klaar?
Jaden kwam naar beneden lopen en achter haar stapte Emma rustig van de trap en ze was met iemand op haar gsm aan het praten.
het enige dat ik hoorde was dat ze zei: ik hou van je. en ze haakte dan af.
Nils stond op en stormde de woonkamer uit.
ik: en wie was dat?!?
Emma: mijn neef, hij is 13 jaar. de laatste keer dat ik hem hoorde was hij 9 jaar. hij komt over 2 weken naar hier. hij woont in Amerika. hij is zo schattig!
ik: ik dacht al dat je een vriendje had en niets tegen mij had gezegd, ik werd al boos.
we begonnen allemaal te lachen.
Emma: waar is Nils naar toe?
ik: ik weet niet.
we gingen hem zoeken en blijkbaar zat hij in de auto.
Owen: wat doe je hier!?!
Nils: rustig ik wou gewoon de auto al starten.
Rein: gast zeg dat de volgende keer dan!
Nils: sorry, ga nu maar zitten.
Owen: ga jij aan het stuur zitten?!
Nils: ja ,mag dat niet?
Owen: jawel, het was maar een vraag.
~Emma~
Nils deed raar. waarom ging hij nu achter het stuur zitten? bij wie moet ik nu?!
ik: gaan jullie maar met de auto. ik moet nog iets doen. we zie elkaar wel bij de cinema.
iedereen zei: wat, waarom?!!
tenminste dat dacht ik. iedereen behalve Nils zei dat.
ik: ehm... ik wil gewoon even niet met de auto.
Daan: onzin! Nils kom nu uit de auto!
Nils stapte uit de auto.
Daan: Owen jij zit aan het stuur, Rein jij van voor en de meisjes van achter. ik en Nils gaan te voet, we moeten over iets praten.
Rein: zeker?
Daan: ja.
we stapten de auto in en begonnen te rijden. ik zag nog uit het raam dat Daan tegen Nils aan het schrewen was.
~Daan~
ik: wat is er aan de hand!!!
Nils: rustig.
ik: nee ik ga niet rustig doen! waarom doe je zo?!!!!?
Nils: gewoon een slecht dagje.
ik: nee dit is geen slecht dagje! wat is er met je!? luister ik heb geen zin om boos te worden en zeker niet op jou. ik wil gewoon weten wat er aan de hand is met je! Emma is smoorverliefd op je en dat weet je! waarom doe je zo bij haar! ze zat altijd op jou schoot in de auto en oppeens ga je achter het stuur zitten!!!
Nils: als ze zo smoorverliefd op me is waarom zegt ze dan tegen een jongen dat ze van hem houd!? en ik moet wel zo doen, ik mag haar niet laten denken dat ik haar leuk vind!!!
ik: ze was aan het praten met haar neef van 13jaar, de laatste keer dat ze hem zag was hij nog maar 9jaar! en hoezo mag ze niet weten dat je iets voelt? voel je dan iets voor haar?!
Nils: ow
ik: ja dat kan je wel zeggen! maar Nils serieus voel je iets voor haar?
Nils: ja ik ben verliefd op haar!
ik: waarom mag ze dat dan niet weten?
Nils: we mogen gewoon geen relatie hebben! fans zullen jaloers zijn en haar haten! en ik wil niet dat dat haar zal moeten overkomen!
ik: luister ik en Owen hebben toch ook een vriendinnetje! ik hou van Anna en Owen van Kelsey! en de fans zijn blij voor ons! soms is er wel iemand die haat toont maar dat gebeurd zeg maar nooit.
Nils: maar wat als Emma wel veel haat zal krijgen?!?
ik: jullie zijn niet eens samen! toon je liefde voor haar! jullie komen er samen wel uit!
Nils: denk je?
ik: ik weet het zeker.
Nils: dankje! je bent net mn grote broer.
ik: dat ben ik ook, en je kan altijd met me praten.
heyy, dit was dus part 8. Owen en Daan hebben dus een vriendinnetje. Anna is het vriendinnetje van Daan en Kelsey die van Owen. in het volgende hoodstuk komen jullie wat meer over ze te weten. hopelijk vinden jullie het leuk. het volgende part komt morgen avond of overmorgen uit. srry voor de spelling fouten xx.
JE LEEST
I can't stop thinking about you
Romancedit boek gaat over 2 meisjes die een wedstrijd winnen en een hele week met mainstreet mogen door brengen, ze worden beste vrienden. ze spreken meer en meer af met elkaar. er begint liefde te groeien. maar dan gebeurt er iets erg.... zal dit boek een...