part 4

73 5 0
                                    

~Emma~

IK MOEEEEEET JADEN BELLEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Emma: JADENNNNNN!!!!!!!!!!!!

Jaden: rustig wat is er aan de hand ?

Emma: IK HEB GEWONNEN MET DIE WEDSTRIJD!!!!!!!!!

Jaden: wat?!? HEB JE GEWONNEN?!?!?!?!

Emma: JAAAAA!!!!!!! WIJ GAAN MAINSTREET ZIEN!!!!!!!!!!!

dan hoorde ik iets vallen(gsm) en hoorde ik Carter roepen.....

Carter: rustig!!!!! wat is er aan de hand?!?

dan hoorde ik Jaden tegen Carter roepen

Jaden: WIJ GAAN MAINSTREET ONTMOETEN!!!!!!! AAAAAAAAAAAH!!!!!

dan pakte Jaden haar gsm en begon ze tegem mij te roepen

Jaden: Emma!!! we moeten elkaar zien!!!

Emma: Je hebt gelijk we moeten elkaar zien!!!

dan pakte Carter de gsm van Jaden

Carter: Emma, gaan jullie nu afspreken

Emma: Ja!

Carter: ok maar dan mom ik mee.

Emma: waarom? we zijn geen kindjes.

Carter: jullie zijn nu zo blij dat er iets gevaarlijks kan gebeuren... en ik weet dat jullie geen kindjes zijn maar ik ben ouder en ik ben gerust als ik mee ga.

Emma: je bent maar 1 jaar ouder maar okay!! ik ben te blij! iedereen mag mee!!!

Carter: hahah ok

dan pakte Jaden haar gsm terug

Jaden: dus waar gaan we nu afspreken?!?

Emma: in het stadspark?!?

Jaden: goed! ik en Carter vertrekken meteen!

Emma: okay, ik nu ook!!!

20 minuten later

Jaden: EMMA!!!!!!!

Emma: Jadennn!!!!!!!!!!!!!!!

Carter: jullie zijn gek! (grappig bedoeld)

we begonnen allemaal te lachen en hadden wat ge praat over de wedstrijd

Emma's gsm gaat af

Emma: hallo?

... : spreek ik met Emma ... ?

Emma: ja met wie spreek ik?

... : ik bel u van het hoofd kantoor over wedstrijden en wil u graag een afspraak  laten maken over waar en hoe laat u mainstreet wil ontmoeten met u vriendin.

ze bellen om een afspraak te laten maken voor morgen!!! riep ik tegen Jaden en Carter.

... : wacht iemand wil iets zeggen.

(werd op luidspreker gezet)

mainstreet: hey!

Emma: OMG OMG OMG! nee nee nee! omg!!! ik praat met mainstreet!!!

mainstreet: ja dat klopt. (ze begonnen te lachen)

Jaden hoorde het gesprek en begon te gillen van blijdschap

Nils: dus waar zullen we jullie afhalen of waar spreken we morgen af?

ik begon te huilen. de jonge waar ik sinds mn 12de op was praat nu tegen me!

Emma: ehmm, ik weet niet kan het als jullie ons bij mijn huis afhalen?

mainstreet: tuurlijk maar waar woon je?

ik gaf mn adres en had wat gepraat en dan hadden we opgehangen en vertelde alles aan Jaden en da begonnen we te huilen van blijdschap en gingen we naar Jaden haar huis en pakte ze haar spullen en gingen  naar mijn huis. Carter ging mee slapen bij mij thuis want hij wou iets zeggen tegen mainstreet... dus hij mocht mee van mij.

de volgende ochtend

sta op! riep jaden. ik stond meteen op en ging naar benden, ik pakte yoghurt uit de koelkast.  ik at het op en rende naar boven en begon me aan te kleden. ondertussen was Jaden al aangekleed en ging zij naar beneden om te onbijten. toen we allebij klaar waren met alles gingen we naar de woonkamer.  daar zat Carter rustig tv te kijken. we gingen naast hem zitten en keken naar de klok. normaal zouden ze ons nu moeten ophalen. (het is 11;15)  ik kijk naar de klok en zie de seconden voor uitgaan... 1...2...3...4...5...6...7...

ding doing! de bel ging.

ik doe de deur open en begin te huilen en te roepen en te lachen en ik knuffel ze allemaal en dan komt Jaden er bij en doet ze helemaal het zelfde. na 10 minuten.  stapte ik en Jaden de auto in.

maar dan zag ik dat Carter iets tegen Rein zei en dan tegen Nils. wat zou hij gezegd hebben? het zal wel! dacht ik.

heyy! dus dit is part 4... hopelijk vinden jullie het leuk! het volgende part komt morgen avond of overmorgen. tot het volgende part dan. (srry voor de fouten in het verhaal!)        xx

I can't stop thinking about youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu