~Jaden~
ga zitten je eten begint koud te worden. zegt Carter. ahw, je bent zo bezorgd. dat is zo lief! zei ik met een irritante stem. 'dan maar beginnen met eten' dacht ik. ik had zo een gevoel dat mijn maag dood zal gaan van de honger dus nam ik de ene hap na de andere zo snel mogelijk in mijn mond. Jaden je gsm trilt! Ik sta op en pak mn gsm. This een bericht van Sarah. zei ik luid op en begon dan te lezen.
hey, ben je al wakker? zullen we afspreken? neem je broer dan ook mee. ik heb hem lang niet gezien.
'dat had ik al verwacht, ze denkt alleen maar aan jongens. ja Carter is knap maar dat haat ik! alle meisjes worden dan met me bevriend om mn broer te leren kennen. en ik bedoel hij is niet eens beroemd ofso! gelukkig is Emma niet zo een meisje, en nog een paar andere meisjes die niet voor Carter met mij bevriend zijn' dacht ik. Carter weet je wanneer mam terug thuis is? ik denk ongeveer om 6uur ofso. mam heeft bijna nooit verlof en is altijd op haar werk. mn ouders zijn gescheiden en mam heeft het moeilijk maar ze wil dat we gelukkig zijn en alles hebben dus werkt ze de hele tijd. soms is het stom want ik zie haar nooit maar het is ook leuk want dan kan kk de hele tijd met mn vriendinnen door brengen.
carter: vraag anders aan Emma of ze langs komt het is toch saai hier.
ik: waarom Emma en niet iemand anders?
Carter: ik weet niet dat was gewoon de eerste naam die in me op kwam.
ik: ja ja, je vindt haar leuk!
Carter: nee!!! ze is gewoon lief en leuk en grappig.
ik: carter!!! ik zie het aan je gezicht je bent op haar!
Carter: als je niet wilt da ze komt dan komt ze maar niet!
ik: tuurlijk wil ik dat ze komt! maar geef toe dat je haar leuk vindt!
Carter: nee! ik vind haar niet leuk!!! en nu stoppen!
ik: oké oké rustig!
enzo gaat het bijna elke dag. 'ik weet zeker dat hij op Emma is. of vindt hij haar toch gewoon leuk als vriendin. grrr het zal wel. ik ga mn tijd hier niet aan besteden' dacht ik. okay, dan ga ik nu Emma maar eens bellen. zei ik.
ik: heyy!
Emma: hey
ik: kom je vandaag langs? dan kunnen we praten over die wedstrijd en een film ofso kijken.
Emma: okay, maar ik blijf niet lang want ik moet voor 5uur thuis zijn.
ik: waarom jij mag toch altijd blijven hoelang je wilt?
Emma: mn moeder zei gister dat ik vandaag voor 5uur thuis moest zijn omdat zij en mn vader iets belangrijk wilde vertellen.
ik: okay dan, wat denk je dat ze gaan vertellen?
Emma: ik weet niet. zo iets gebeurt meestal 1 of 2 keer per jaar bij ons.
ik: mmmh interessant, maar hoe laat ga je ongeveer hier zijn?
Emma: nou het is nu al half 11 en ik moet me nog omkleden enzo dus ik denk dat ik er om 12 uur ofso zal zijn.
ik: okay tot straks, doei
Emma: doei.
en, komt ze? ja Carter ze komt, je zal haar zien. wees maar gerust. 'ik moet zelf nog omkleden, dat zal ik dan nu doen' ik ging naar mn kamer. mmmmmh wat zal ik aan doen? ik pakte een jeans short en een zwarte tanktop met er op sshhht! don't you see I'm kissing with Rein!?! 'ik hou van die tanktop, Emma heeft de zelfde maar dan staat er bij haar Nils in plaats van Rein. we hadden ze laten maken in zo een nieuw winkeltje niet ver van hier' dacht ik. ik deed het aan en ging naar de badkamer. Carter! heb je mijn haar borstel gezien?!? nee!!!! 'dan ga ik nu tanden poetsen enzo en dan zoek ik straks mijn borstel'
ongeveer een half uurtje later:
~Carter~
Jaden! kom naar beneden! ik ben er!wat!?! ik heb je borstel gevonden, hij lag hier in de keuken. dankje! ze pakte de borstel en rende terug naar boven. 'wat deed die borstel nu in de keuken?!? meisjes zijn gewoon raar'
1 uur later:
~Jaden~
Emma, welke film wil je zien? welke heb je alle maal? zie je die schuif in die lade waar de tv op staat? ja. nou, daar zitten alle filmen ga maar kiezen. okay. ik kan niet kiezen tussen deze 2. wacht, ik moet iets doen!ben zo terug, Carter help jij Emma even met kiezen! 'snel naar boven en de zak pakken' ik pakte de zak en rende naar beneden. 'ahw ze zijn zo schattig als ze naast elkaar zitten, ze zouden een leuk koppel zijn maar Nils past toch beter bij Emma' dacht ik en begon toen te lachen. wat zit er in de zak? vroeg Emma.
JE LEEST
I can't stop thinking about you
Romantizmdit boek gaat over 2 meisjes die een wedstrijd winnen en een hele week met mainstreet mogen door brengen, ze worden beste vrienden. ze spreken meer en meer af met elkaar. er begint liefde te groeien. maar dan gebeurt er iets erg.... zal dit boek een...