Yazardan
"Felix, kimdi o?" Derse gecikmiş olan hocadan dolayı sınıfa büyük bir gürültü yayılmıştı. Felix biraz kafa dinlemek için kapının önüne çıkmıştı ama daha kapıyı kapatmadan kapıda beliren Bridgette onun başını daha çok ağrıtacakmış gibiydi.
"Boşver!"
"Boşveremem, lütfen bir kere de olsa bana düzgün cevap verir misin?"
"Neden bu kadar merak ediyorsun?" Bu soruyla duraklayan Bridgette, nedenini söylemek için ağzını yine açtı.
"O sınıfa girdiğinde herkes somurtmaya başladı. Ve şu olay çıkaran tiplere benziyordu. Merak ettim."
"Her şeyi merak etme! Çocuk musun sen? Şunu bil ki ondan uzak durman gerekiyor."
"Anlaşıldı, sen de dedikodu yok. Olsa şaşardım zaten. Neyse ben gidip sözlüye çalışıyorum."
"Aferin, dedikodu arayacağına ders çalış!" Buna karşılık Bridgette göz devirdi ve içeri girdi. O gıcık kişi Bridgette'i rahatsız edici bakışlarla süzerken Bridgette hiç aldırmayıp yerine oturdu ve kitabını açtı. Kitabın üzerindeki elle zaten arası olmadığı fizik dersine çalışmayı bırakarak elin sahibine baktığında bu kişinin Marc olduğunu gördü. Elini sertçe tutup iterek bıkkınlıkla çalışmaya geri döndü. Bu sefer arkasında bir elin at kuyruğu yaptığı saçının kuyruğunu çektiğini fark etti. Bridgette'i tanımayan bu çocuk fazla kaşınıyordu. Sinirle arkasını döndü Bridgette.
"Yapma, bir daha söylemeyeceğim!"
"Anlamadım? Çok gürültü var da!" Anladığını ve pislik yaptığını adı gibi biliyordu genç kız ama bir kez daha söylemekten çekinmedi.
"Dedim ki, benden uzak dur!"
"İmkansızı istiyorsun be güzelim!" Bridgette tam onu dövmeye başlayacakken içeri önce Felix, sonra da Fizik öğretmenleri girmişti. O sırada herkes sınav pozisyonuna geçti ve merakla birazcık da korkuyla sınav kağıtlarını beklemeye başladılar.
********
Sayısal bölümü öğrencileri, yorucu günün son dersinde kibar matematik öğretmenlerine derste serbest kalmamalarında bir sorun olup olmayacağını sordular. Kısa birkaç soru çözümünden sonra sınıftaki öğrencilerle karşılıklı bir sohbet fikri sunmuştu öğretmenleri de bu isteğin karşısında ve aldığı cevap olumlu olmuştu. 2 haftadır devamsızlık yapan Marc ile başlattı sohbet faslını.
"Marc, iki haftadır göremiyoruz seni nerelerdeydin? Umarım okulumuz, yoğun programlarını gerçekleştirmende sana bir sorun çıkartmıyordur!"
"Londra'daydık öğretmenim. Babamın iş görüşmesi için ailece oradaydık."
"Güzel. Bildiğim kadarıyla sürekli yurt dışına çıkıyorsunuz belirli sebeplerden dolayı. Okul düzenin de bozulmuştur diye sanıyorum. İstersen bir arkadaşın ile beraber matematik çalış, konuları tekrar et. Felix, Bridgette, Sam,Leon, Max... Birçok kişi son sözlüden iyi bir sonuç çıkardı. Sana yardımcı olacaktır arkadaşların seve seve." Marc'ın duyduğu şeyle gözleri parıldamıştı. Matematik ona göre değildi ve derste çok kötüydü, öyleyse neden bunu fırsata çevirmesindi?
"Aslında birileri ile matematik çalışmayı çok isterim. Sınıfa yeni gelen arkadaşımız Bridgette belki bana yardımcı olabilir. Hem arkadaş ile de kaynaşırız, ne dersin Bridgette?" Bunu söylemesi ile gözler şaşkın Bridgette'a yönelmişti. Zorlukla yutkunmaya çalışmıştı Bridgette. Eğer bunu ona kendisi yalnızken söyleseydi kıçına tekmeyi basacağından emindi ama öğretmenin ve sınıftaki herkesin önünde bunu söyleyerek kurnazlık yaptığı için işler değişmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umbrella | Adrienette
Fanfiction@amiraculergirlxx05 Yağmur damlaları onları ıslatırken, yüzündeki gözyaşları belli olmayan genç kız ıslak yollarda kalbi kırılmış olan çocuğa baktı... "Ben de seni seviyorum."