✮Multimedya: Girls like you
Marinette ağır sırt çantasını taşımaya çalışıyordu, çanta yüzünden sırtı ağrıyordu. Cidden yorulmuştu, okulu otobüs durağına biraz uzaktı, o çanta ile bir süre yürümesi gerekiyordu. Evi okuluna otuz dakikalık uzaklıktaydı. Çoğunlukla dolmuş ile gidiyordu, babası fırınla ilgileniyordu bu yüzden onu sık sık bırakıp alamıyordu. O da yük olmak istemiyordu zaten. Duraktaki oturacaklardan birine oturdu ve çantasını kenara koydu, kütüphanede ders çalıştığı için bugün geç çıkmıştı okuldan, durak o yüzden boş sayılırdı.
"Ah, ödev, ödev ve ödev. Cidden neden bu kadar ödev veriyorlar ki ? Uykumdan oluyorum bazen." diyerek kendi kendine söyleniyordu. "Hayır, sosyal hayat yaşamaya hakkım var, hem ben tasarımcı olacağım, bu dersler bana gereksiz, of." Yanındaki iki sarışın çocuk ona bakıyordu tip tip.
"Hey, önünüze bakın. Burada söylenmekte mi suç ?" diyerek tersledi Marinette onları fark edince. Bugün agresif idi çünkü satılmıştı, yorgundu ve açtı. Çabuk sinirlenirdi zaten.Kimseye tenezzül edecek hali de yoktu.
"Neden bu çocuklar ile hep aynı durakta bekliyorum ki ?" diye söylendi. Onlarla iki senedir aynı durağı kullanıyordu. İki senedir hep aynı durakta karşılaşıyorlardı ancak bir kez bile muhabbetleri olmamıştı. Onları garip buluyordu, okulun zekilerindendiler, aileleri başka bir yerde olduğundan ikisi bir evde oturuyordu. Okulda bu söylentiler dolanıyordu.
"Hey, şu iki çocuk çok yakışıklı değil mi ? Kesin bu yakışıklılığın arkasında para vardır ha. Birini tavlasam uzun zaman rahat ederim." dedi yanına gelen tanımadığı kız. Marinette'in de onlara baktığını görünce düşüncelerini ona söylemişti. "Niye ki ? Her yakışıklı zengin mi oluyor ?"
"Sence bu kadar şık giyen, yakışıklı insanlar orta halli midir ?" diye sordu. Marinette düşündü, cidden mantıklı gelmişti. Ancak aklına sınıftaki Lila'nın bir çanta için kredi çekmesi geldi. Havalı olmak için kredi çekip onun altında ezilen bir sürü öğrenci görmüştü Marinette. O an o fikri aklından sildi. Zaten zengin olsalar da pek ilgilenmeyecekti, o çocuklar ona garip geliyordu.
"Ah, kredi çekmek diye bir şey var tatlım, bunu unutma. Kredi çekip havalı gezenlerden de olabilir, ona göre tavlamaya çalış ancak sana yüz verirler mi bilemem ? Yani senin gibi para manyağı bir çirkin ile zor sevgili olurlar." deyip ayağa kalktı. Kavga çıkartacak söz söylemişti ve kavga etmeye niyeti yoktu. Ağır çantası ile kendine başka durak aramaya başladı yürüyerek.
✮
Evet arkadaşlar bölümü nasıl buldunuz? Konu hakkında düşünceleriniz?
Buraya bu kitabı seveceğini düşündüğünüz kişileri etiketler misiniz?
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum canlar. Her neyse, hoşçakalın! ~~
Her şey dahil: 378 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umbrella | Adrienette
Fanfic@amiraculergirlxx05 Yağmur damlaları onları ıslatırken, yüzündeki gözyaşları belli olmayan genç kız ıslak yollarda kalbi kırılmış olan çocuğa baktı... "Ben de seni seviyorum."