Yıllar geçti aradan
Yaptım birçok hata durmadan
Ama sonunda geldi bölüm keretam
Kızma bana boşunam
Yazardan
"Adrien bırak şu şişeyi artık! İkincisini de bitirmek üzeresin."
"Kes sesini Felix, bu şişeleri bitirmek için aldım!"
"Bak gerçekten değmez tamam mı? Hem bu arkadaşça bir sarılma da olabilir."
"Tek olay onun sarılması değil. Bugün resmen bana beni hiç umursamadığını da söyledi. Ben ona karşı hiç kötü bir şey yapmadım Felix, o neden bana yapıyor?" Genç erkeğin kırmızı gözlerinden yine yaşlar süzülmeye başladı. İlk defa kendini bu kadar kötü hissediyordu ama bugünkü diyalog onu fazlasıyla yıkmıştı.
Flashback
"Hey Adrien, müzik ödevinden tam not almışız!" Marinette'in sevinçle genç oğlana seslenmsinin ardından Adrien genç kıza döndü ve tamam dercesine başını sallamakla yetindi. Soğuktu ona karşı. Belki bunu birkaç saat önce söylese fırsattan istifade onu kucağına alıp etrafında döndürebilirdi. Ama onunla sarıldığını gördükten beri içi içini yiyordu ve hiçbir şey yapası gelmiyordu.
Okullarında dedikodu çabuk yayılırdı ve söz konusu olayın üzerinden uzun zaman geçmesine rağmen olayların hala konuşulduğu görülürdü. Marinette'in iki yıl önce sonlanan ilişkisi de bu dedikodulardan bir tanesiydi. Marinette'in Luka Couffaine denilen genç müzisyenle ilişkisi vardı ama söylentilere göre bu çocuk Marinette'i terk etmiş ve Marinette yıkılmıştı. Bu söylentileri çok duymuştu Adrien ve o çocuğun nasıl Marinette gibi birini terk ettiğini hala anlayamıyordu. Marinette'in de ona kızgın olduğunu düşünmüştü ama bugün onları sarılırken gördüğünden beri genç erkek kendinde değildi. Aşk acısının bu kadar ağır bir şey olacagını düşünmezdi.
"Sevinmedin herhalde? Düsük not almak isteyeceğini düşünmezdim!"
"Tamam dedim ya! Ne yapayım, seni kucağıma alıp etrafımda mı döndüreyim?"
"Tamam ya uzatma, kötü bir gün geciriyorsun anlasılan ama bunu benden çıkartmak zorunda değilsin!"
"Kötü gün geçirmemin sebebi senken başka kime bağırayım?!?" Adrien sinirle cıkışmıştı genç kıza farkında olmadan ve genç kız buna karşılık şaşkınlıkla sordu.
"Ne diyorsun Adrien, açık konuş!"
"Tamam boşver, özür dilerim!"
"Ama Adrien..."
"Gitmeliyim!" Adrien hızla uzaklaşırken Marinette onun duyup duymasını önemsemeden ic çekti ve ekledi.
"Ne yaparsan yap, umrumda değilsin zaten!" Ama bu sözleriyle zaten incinmis olan genç erkeği çok daha fazla incittiğinden haberi yoktu.
Yazardan
Adrien ağzını gere gere olanları özetlemişti ama Felix burada bu kadar abartılacak bir şey görmüyordu. Yine de Adrien'ın hassas olduğunu göz önünde bulundurarak ses tonunu en kibar olacak şekilde ayarladı ve konuştu.
"Bak Adrien, eminim ki Marinette onları ciddiyetle söylemedi! Hem belki de ona arkadaşça sarılmıştır. Bunu bilemeyiz öyle değil mi?"
"Ama Felix..." Adrien yavaşça başını Felix'in dizine uzattı ve Felix gülümsedi. Adrien küçüklüğünden beri her kendini kötü hissettiğinde Felix'in terapist gibi konuşmasının ardından başını onun dizine yaslar, bir müddet orada uyur sonra da anlamlandırılamayacak şekilde enerjik bir biçimde uyanır ve gülümserdi. Ama bu sefer uyumadı. Çünkü gitmesi gereken bir yer vardı ve hızlıca ayaklandı. :)
**************
"Pijama partisi için hiçbir arkadaşımızın müsait olmaması sinirimi bozdu. Ama yine de bu lezzetli makaronlarımın tadına bakacak iki kişi var!" Bridgette gülümseyerek makaronlarına bakarken Marinette dalgın dalgın oturuyordu. Marinette'in annesi ve babası birkaç gün için Marinette'in babasının yanına gitmişlerdi ve bunu fırsat bilen kuzenler bu birkaç gün içinde birlikte kalacaklardı.
"Mari kızım sen neden dalgınsın? Ah bendeki de soru! Luka'yı düşünüyorsun değil mi?" Marinette huzuresuz bir şekilde kafasını salladı.
"Luka bugün beni büyük bi ikileme soktu Bri. Her ne kadar aramızda birtakın kötü şeyler yaşansa da ona olan güvenim hep sonsuzdu. Ama bilmiyorum. Yine de oturmayan bir şeyler var!"
"Seni anlıyorum Mari. Luka'nın iyi kalpli biri olduğuna ben de çok kez şahit oldum. Hatta sana bir itirafta bulunmam gerekirse bir aralar 'Keşke Luka ile sevgili olsaydım!' diye düşünürdüm." Buna karşılık Marinette kıkırdadı. Ve Bridgette sözüne devam edecekken kapı çaldığı için durakladı. Kızları bir merak salmıştı, gecenin bu saatinde kim kapıyı çalmış olabilirdi ki?
Marinette kapıyı açmaya gitti ve kapıdaki delikten gelen kişiye baktığında gözlerine inanamadı. Adrien Agreste'nin gece gece burada ne işi vardı?
"Adrien!" Adrien kapının pervazına yaslanmış yarı uykulu bir şekilde dururken Marinette'i görünce gülümsedi.
"Pijamalar içinde çok güzel görünüyorsun Marinette." Genç erkek doğruldu ama sürekli dengesinin kaybettiği için bu kolay olmadı. :)
Devam Edecek ~~
Evet sonunda bölümümüz geldi. Uzun süre beklettim ve çok kısa olduğunu biliyorum ama ııııı. Tamam bir sebep bulamadım siz yazarcığınıza kızmayın en iyisi.
Bölüm hakkındaki düşünceleriniz neler?
Bir sonraki bölüm ile ilgili teorileriniz var mı? Sizce sarhoş Adrien ve Marinette ne yapacak?
Beğendiyseniz oy vermeyi ve yorum yapmayı, arkadaşlarınızı etiketlemeyi unutmayın.
Sağlıkla kalın ve kendinize iyi bakın :)
Her şey dahil: 71o kelime
Semoş *3*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umbrella | Adrienette
Fanfiction@amiraculergirlxx05 Yağmur damlaları onları ıslatırken, yüzündeki gözyaşları belli olmayan genç kız ıslak yollarda kalbi kırılmış olan çocuğa baktı... "Ben de seni seviyorum."