22//" Birin tim...e ke amanet"⚰

520 33 35
                                    

Kenga siper i shkon tamam pjeses as vete nuk ja dija kuptimin me pare por duke e degjuar kuptova cdo fragment te tij.
Uroj ta pelqeni

Copeza driteze si reflektimi i nje pasqyre te coptezuar po perpiqeshin te zgjonin Armanin nga gjumi qe e kish zene ne ate karrige duke pritur per doktorin qe te dilte prej andej.

Aq i lodhur kish qene ate dite dhe aq shume i dhimbte plaga saqe mundesisht 2 fjale te vogla nuk do dinte t'i lidhte me njera-tjetren.

-Zgjohu Zoti Arman sa shume e paskeni leshuar veten mor burr-ngjitur tij ishte ulur Augusti i cili sapo kishte ardhur dhe me doren e majte mbante ate gote te ngurtesuar dhe te ngrohte nga kafeja e cila po perzihej me delikatese ne menyre qe sheqeri i kristalte te shkrihej brenda asaj lengu te embel, zgjues.

-Me le te fle dhe pak...-tha Armani i cili me syte e mbyllur fort dhe me gojen hapur ishte mbeshtetur aty mbi karrige si nje i vdekur per se gjalli.

-Qenke lodhur...Ehh prrpp...paske ikur ti nuk ben me-tha duke nxirrur gjuhen e duke shtypur me force ate buton te forte te telegomandes per te ndezur televizorin- I dhjefsha rracen-tha dhe e perplasi ne kofshen e tij fort 3 here.

-Mgjesi djema...-doktori ishte me nje romblishan gjumi veshur dhe me nje pale shapka te cilat ja mbanin kembet ngrohte.

-Mgjesi doktor...-tha Augusti i hutuar nga televizori dhe erdhi ne vete-Doktor??? A nuk ishte brenda ne sallen e operimit ti? Apo te kane klonuar dhe ti ke perfituar nga kjo?-pyeti Augusti pa lidhje paksa i pergjumur.

-Pi kafen August pi dhe kur te vish ne vete futja ja 2 grushta mikut tend te zgjohet. Supozohet te rri me gruan e te kujdeset per te jo te fle gjume.

-Po Adori? Kur paske mbaruar pune keshtu ti?

-Yhyy qe mbreme, kur dola nga salla tunda a dy here per ta zgjuar Zoti Arman dhe e paralajmerova ta shikonte gruan e tij po ai pergjumesht me tha vetem "Ik ik se e bej une" dhe u kthye nga krahu tjeter.

-Ahh ky eshte nje qoftexhi pazari-pasi tha kete piu kafen me fund dhe truri i tij doli nga mbeshtjellsja e gjumit. I gjuajti shokut te tij ne shpatullen e tij te forte dhe e beri kete te fundit te binte megjithe karrige poshte.

-August...C'ishte kjo qe bere mor mik? Mos ke pire pak si shume kafe?-pyeti Armani dhe duke ferkuar koken e tij te pergjumur hapi gojen deri ne madhesine e nje grope te nje corapeje dhe duke u shtriqur ashtu ne toke u ngrit ne kembe dhe veshtroj verdall i pergjumur.

-Mgjesi Arman, urdhero kafen dhe kur te thot doktori te zgjohesh, mos bej llafe po zgjohu-duke thene kete te fundit mori kafen ne doren e tij te ngrohte dhe duke e tundur goten plastike te mbushur gjer ne gjysme e piu me fund dhe ferkoi syte e tij.

-Po Adori? A mbaroj operacioni?-pyeti dhe erdhi ne vete ama ndjeu nje therje nen plagen e tij.

-Po po ka mbaruar qe me kohe-tha kete te fundit Augusti dhe ja ngjeshi syt televizorit mire. Ne fakt ne nje ane deshironte te mos ishte aty. Pse? Sepse kishte frike se do ndjente nje xhelozi goxha te madhe kur ai te afrohej me ate dhe nuk do arrinte te aktronte mjafte mire.

-Mgjesi profesor...-dereza hapet dhe nga ai i ftohte futet brenda nje vajze. Te dy djemte kthejne koken dhe e veshtrojne Melisen nga koka tek kembet-Ow...Mgjesi cuna. Po ju ketu?!-pyeti e cuditur dhe duke hequr kepucet e saj e duke vendosur canten ne mbajteset e dollapit u fut brenda dhe qendroj ne nje cep te divanit.

-Ahh Adori, pesoj nje aksident dhe doktori...Epo...

-Ahh keni filluar ta fusni vajzen ne telashet tuaja? Sa bukur, nuk keni ndryshuar aspak. Jeni po ato kokbosha te mepareshem.-tha ajo tere mllef duke mbledhur krahet e saj te vegjel porsi nje buf i cili mblidhet top nga i ftohti terheqes dimeror.

Inside Love✔Where stories live. Discover now