Pas nje dite te lodheshme kish ardhur nata.
Tashme dy trupat e pajete e te ftohte ishin sugjenosur per jete te jeteve brenda ne toke. Te perpiqe e te ngrene nga dheu. Pikerisht ate do te kalonin pjesen tjeter te kohes ata te dy. Brenda ne ate copez dheu per tu bere coleza hiri e ne fund pjese te tokes.Ador mori fryme thelle. Qendroj para pasqyres se madhe ne dhomen e Augustit dhe kaoi floket e saj nje gershet te lehte.
I kish mbetur asaj te kujdesej per Lukasin. Ai nuk pranonte asnje tjeter vec Adorit. Vilmen e kish larguar tutje, cuditerisht syte e tij nuk deshìronin ta shikonin me aspak. Prane vetes deshironte vetem vajzen qe i kish shpetuar jeten.-Mami...mamii...ba...-neper endrra i permendte.
I la floket qe i kish ne duart e saj dhe u afrua prane krevatit te tij duke u ulur ngjitur djaloshit.
Mori fryme thelle.-MAMI...-bertiti fort dhe u ngrit gjysme trupi me syt e hapur. Shikoj verdall dhe u kujtua se ajo nuk do te ishte me pjestare e jetes se tij.
Dridhi buzen e poshtme ngjyre roze te celur dhe syt i shkelqyen fort si dy diamante te cmuar.-Lukas...ëëë...-u mendua dhe ktheu koken nga krahu tjeter ku veshtroj shume libra...-Si thua te lexojme nje liber? Nje liber i bukur do na bej te flejme te qete.
-Po ti sot a nuk do flesh me burin tat?-e pyeti.
-Jo, do fle me ty sot... do rri me ty ktu sepse ti je shoku im dhe nuk te le vetem.
Djaloshi pa verdall. Shtriu koken dhe u mbulua duke pertypur lotet.
Ador u cua ne kembe. Ndaloj para biblotekes se vogel dhe filloj te prek me kujdes kopertinat prej lekure te librave. Libra goxha te vjeter. Por i terhoqi vemendjen nje liber ndryshe.
Nje kopertin e lekure me ngjyre roze, ngjasonte me nje ditar por nuk ishte.
E mori ne duar dhe e hapi faqen e pare.
"Perrallat magjike te Lizes" lexoj me mendje dhe ne fund me shkonja te mikroskopike dore lexoj nje fjali."Nese ndihesh keq, hape dhe lexo...femijeria jone eshte i fshehur ketu vellai im i dashur... te kam shume xhan."
Po ndihej e prekur nga kjo fjali por nuk tha asgje. Hodhi syt tutje dhe veshtroj me kujdes syt qiellor te djalit teksa e veshtronin me kuriozitet per cdo hap qe do bente.
-E gjeta se cfare do te lexojme-tha ajo me nne buzeqeshje ndersa vogelushi largoj shikimin e tij dhe i hodhi syt tutje nga tavani bardhe.
-O Zot jepi forc ketij femije-tha ajo dhe shfryu frymen e tepert qe mbante ne brendesi te gjoksit.
Shapkat e pellushit te cilet te mbanin vap u perputhen pa zhurme me pllakat e ftohta te atij ambienti. Libri magjik i mbyllur qendronte i mbeshtetur ne krahet e saj te palosur mire dhe nje moment u hodh tutje kur degjoj zhurmen e deres teksa hapej.
Libri i fluturoj siper dhe ra mbi koken e Augustit me zhurme.-Iiii e zeza...c'bera keshtu...-tha ajo dhe kafshoj gjuhen e saj ndersa djaloshi filloj te qeshte.
-Besoj se tani do me krijohet nje koder ketu ne koken time-tha duke ferkuar koken e tij.
-Joo dajaa, me mire nje xhungel, me majmunaa...-tha duke u cuar e duke u shtrire menjehere.
-Picirruk i keq... Cfare po beni ju?...-veshtroj librin dhe qendroj ashtu nje moment. Kishte shume kohe qe nuk e kishte pare ate liberth dhe pikerisht ne kete moment pas kaq shume kohesh i kish dal para ne nje menyre kaq te cuditeshme.-Libri i Uini puhs...-tha ai dhe qendroj i mallengjyer.
U perkul dhe e mori ne duart e tij.-Ne donim te lexonim perralle...nese eshte problem...-tha Ador.
-Jo jo nuk eshte aspak. Mund te shkosh tani Ador. Armani eshte ne dhomen e tij dhe...
YOU ARE READING
Inside Love✔
Romance(PERFUNDUAR✅) Ajo ishte flutura e ferrit te saj ndersa ai ishte heroi i endrrave te saj. Ador nje vajze 20-vjecare e mbyllur ne burgun e fatit te saj kerkon celesin per te dal nga ai vend me cdo kusht. Armani djali simpatik i kryemafias kthehet per...