Qielli gjysme i erret u mbush nga nje zhurme e lart e nje pistolete.
Hena engjellore u shua. Nje shi i cuditeshem prej budallai vijoj fortesisht teper dhunshem.
Feneret dritheruese te asaj nate te ftohte shkelqyen me fort se me pare, ndersa syte e saj gjysme te hapur e te perlotur qendruan ashtu per nje fragment te gjate minutazhi perjetesie.Me doren e imte shtrengoj forte pallton e tij zeshkane ndersa u nda nga ajo puthje afatgjate.
Me ata syte e blunjt universal veshtroj turbullueshem dy dritezat shkelqyese te syve te tij erresues nderkohe qe pas vetes ndjente nje copez therese te dhimbjes amatore.
Nuk ishte aq e dhimbshme sa ajo dhimbje ne shpirt ama kjo e fundit dhimbte si dreqi.Me veshet e nderprere nga zhurma tronditese arriti te degjoj zerin bucites dhe te fort te personit te shtrenjte qe kishte perballe.
-Ador...?!-e ndjente se po binte e pafuqishme por dy krah te forte edhe pse te vrare e mbajten ate forte qe vdekja e heshtur te mos ta mposhte ate vajze me karakter te forte si shkembi.
Syte e saj te heshtur nuk folen. Ata heshten nen erresiren gjahtare te nates dhe u mbyllen lehte ashtu sic pema hedh gjethet e saj te vyshkura.
Pikezat guximtare te shiut rrodhen ne fytyren e saj ne formen e nje diamanti. Ndersa dora e saj e bute u ngrit me veshtiresi dhe preku faqen e ngrohte te Armanit.-Arman...
-Ador...Mbahu...cdo gje do shkoj mire-doren e tij e kish mbeshtetur me kujdes ne belin e saj arrinte te ndjente ne doren e tij gjakun e fresket qe dilte prej trupit te saj hollak.
-Arman...-u perpoq te hapte syte dhe i veshtroj ata syte e tij te bukur me kujdesin me te madh qe mund t'i shikonte.-Kam...f...tohte....-tha me kujdes.
-Ne rregull Ador...cdo gje eshte mire mbaji syt hapur...
-Une nuk...-dora qe pak me pare i perkedhelte fytyren e tij te vrare nga i ftohti dimeror u ul me shpejtesi te madhe poshte ndersa ajo lehte anoj koken nga krahu tjeter pa ndjenja.
-Ador...zgjohu...-i gjuajti lehte ne fytyre dhe duke e mbajtur si nje bebushe ne krahet e tij e perkundi lehte.
Me buzet e tij puthi cdo cep te fytyres se saj dhe duke e ngritur me kujdes e duke e futur brenda ne makine me lot ne sy e mendjen pas tij shtypi gazin dhe vijoj rrugen me shpejtesine me te madhe qe mundte.***
Ate rruge te heshtur kish mundur ta bente per me pak se 10 minuta. Mendjen e kishte pasur tere kohen tek Adori. Pse duhet ta shenjestronin ate? Cila ishte arsyeja? Ndoshta tashme armiku kishte vene re se vajza ishte pika e tij e dobet dhe nese do te qellonte te kjo e fundit atehere Armani do ishte me i dobet por ne te njejten kohe mund te ishte dhe me i forte.
Ne krahet e tij te forte muskuloz mbante te pergjumur vajzen gjysme te vdekur. Vajza e heshtur e cila po ftohtej pak nga pak po shnderrohej ne nje pjesez petali te nje luleze te holle e te rafinuar te pemes se pjeshkes.
Nje lule me nje ngjyre te holle roze dhe nje ngjyre te erret roze. Me nje arome mbizoteruese te shendeteshme dhe te embel si vete mjalti. Nen theket e saj damar pjalmi mbizoteronin dhe nxirrnin koken e tyre ne pah nderkohe qe prisnin bletezat punetore te rimerrnin frenat ne dore e te korrnin ate bukuri te ruajtur prej kohesh.Nje porteze te huaj i ra nen mesin e asaj nate te ftohte. Nje vetetim aspak miqesore cau qiellin ne dy pjese nderkohe qielli nisi te qante ne nje menyre te pandaluar. Era e forte e zemeruar dhe ziliqare nisi planet e saj kunder ketyre dy dukurive te dhuruara nga vete Zoti.
Ajo portez u hap ne mes te nates dhe Armani u fut brenda bashke me Adorin ne krahe.
-Doktor Potter...kam nevoj per ju-tha ai sapo u fut brenda i bere uje.
-Ohh Arman Morrei, cfare e mire ju solli ketu ne vendin tim modest te punes?
-Gruaja ime...-pasi tha keto fjale te cilat i nxorri nga goja per here te pare veshtroj serisht doktorin shkurtabiq dhe te mplakur dhe tha- Eshte plagosur.
-O Zot...me ndiqni Zoti Morrei, uroj ta keni sjellur gruan ne kohen e duhur-tha plakushi me floket e thinjura dhe te cuditeshme dhe duke hapur deren me ane te nje celesi metalik modern lejoj Armanin te futej me pacienten e tij te re.-Shtrijeni ketu ju lutem-tha ai dhe duke fluturuar sa andej ketej si nje zog ne kerkim te mjeteve te posacme maj nje karrigeje foli me ze te lart dhe te mbytur
-ZOTI ARMAN JU LUTEM ZHVISHENI PAKEZ GRUAN TUAJ...-Ta zhvesh?!
-PSE MOS PRET TA ZHVESH UNE NDERKOHE QE JU JENI MARTUAR BASHKE? EJANI PRA SA ME PAK KOHE TE HUMBASIM AQ ME MIRE ESHTE...
Armani e veshtroj ate ne fillim dhe duke e mbajur me kujdes krahet e saj i hoqi nga turpi xhupin qe i rrinte ngjitur.
-O Zot c'me ra per pjese kjo...-tha ai dhe tundi koken ne menyre mos pelqimi.
Plakushi shkurtabiq duke hipur ne karrige tundi koken e tij ne te njejten menyre si Armani.
-Qenkeni bere i ndershem Zoti Morrei. Paskeni turp te zhvishni gruan tuaj nderkohe qe keni zhveshur tere k***at qe shisni. Nejse, me mire ikni dhe ma lini mua kete pune ne dore. Gjithcka do shkoj per bukuri.-Duke nxierrur gersheret nga xhepi i perpareses se bardhe dhe duke vendosur syzet e tij si b*tha kavanozash preu bluzen dhe kanatjeren e saj duke e veshtuar me kujdes plagen.-E veshtire...-tha duke e pare me vemendje dhe duke shtuar-Por jo e pamundur... Dilni ju lutem dhe shtyjeni deren.
Armani veproj sipas doktorit. Duke prekur per here te fundit floket e saj prej mendafshi te holle e te rafinuar doli jashte dhe nuk ktheu koken aspak pas.
Mbylli deren e perbere teresisht nga xhami i hekurit dhe me kujdes u shtriq i lodhur dhe u ul mbi divanin e rene keqzi. Mbi divanin ku telat te derrmonin te ndenjurat si dhe te grisnin pantallonat per bukuri.Ai vendosi duart ne floket e tij gjysme kaf e gjysme te zinj. I shpupuriti ato me kujdes dhe duke nxierrur telefonin nga xhepi i tij i majte telefonoj partnerin e tij ne krim.
-Leo...nuk mund te vij por je i lire t'i besh gjemen atij palacos...Rrihe keqzi dhe turturojeni per ore te tera. Vare me koke poshte dhe duke i buzeqeshur vriteni me thik. Vriteni me thik qe shpirti i tij mos te dal tamam po le t'i dal nga b*tha. Maskarenjeve. E kur te mbaroni ju lutem paketojeni dhe dergojani si dhurat Pedros ne shtepi. Ai Lafaraku do ta pelqej shume kete te fundit...-ter mllefin qe e kish fshehur ne shpirt e nxorri jashte menjehere. Idet e keqija i kishin mbushur mendjen e tij ashtu sic nje krimineli te shfaqur ne kerkim nderkombetar mund t'i shfaqeshin menjehere.
-Patjeter shef...Fjala juaj eshte urdher...Tani me leje nese me lejoni te kenaqem pak?
-Befshi qejf cuna...-pa mbyllur telefonin u degjuan grushta te dhuneshme ne magazinen plot jehone e hapsire.
Ne buzen e Armanit nje buzeqeshje harkoi fytyren e tij dhe duke mbyllur telefonin me ane te gishtit te madh, e futi ate ne xhep dhe duke marr fryme thelle e duke bere ecjakje tensionuese nisi te pershkronte hapsiren shkurtabiqe te sallonit...Tashme jeta e Adorit ishte ne doren e doktorit por me te shumti te Zotit...
Pra kjo eshte pjesa e sotmee
Nuk arrita ta hidhja me date 31 apo me date 1 porr e hodha me date 2.
Armani dhe Adori nga koka ime po ju urojne te mirat e jetes dhe shume urime per vitin 2021 sikurse dhe autorja.
Ishallah ecen mbar ky vit se viti 2020 e qelbi cik si shume.
Nejse shikohemiii dite te tjeraa dhe gooodbyeee pipell.
ESTÁS LEYENDO
Inside Love✔
Romance(PERFUNDUAR✅) Ajo ishte flutura e ferrit te saj ndersa ai ishte heroi i endrrave te saj. Ador nje vajze 20-vjecare e mbyllur ne burgun e fatit te saj kerkon celesin per te dal nga ai vend me cdo kusht. Armani djali simpatik i kryemafias kthehet per...