Trembemi aq shume nga ato qe ndjejme saqe perpiqemi ta genjejm veten se asgje nga ajo cfare po ndodh nuk eshte e vertet. Ama e verteta eshte ndryshe dhe fshihet vetem ne zemren tende...
~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~
Syte e saj qendruan gjysme te hapura. Nuk mund te shikonte asgje vecse nje copez te bardh te turbullt.
Ngriti doren per te ferkuar syte por nuk mundi. Duart i ishin lidhur mire pas nje hekuri te erret te cilat beheshin pjese e atij krevati te madh ku qe shtrire.I mbylli syte fort dhe u hapi serisht e trembur. Kraharori i saj ngrihej dhe ulej me shpejtesi e friksuar.
Ku dreqin ishte?-Ku dreqin jam? Kush me ka lidhur???-hodhi syt verdall. Ishte nje dhome e mbushur plote drite dhe e zbardhur nga objektet bardhoshe atje.
Si ia mundesi qe nje idiot mafioz te pelqej gjerat e bardha kur vet perfaqeson fatkeqesin?-Qenke zgjuar?-pyeti ai duke hyre ne dhome dhe duke trazuar disa veze ne tasin transparent qe mbante fort ne duar.
-Pse dreqin me ke lidhur? Me liro qe ktu? Ku dreqin jam?
-Je ne shtepine tone-tha me nje buzeqeshje.
-Kjo nuk eshte shtepia ime. Shtepia ime eshte atje ku gjendet lumturia ime. Me liro qe ketu dreqin...
-Zonjusha eshte bere e rrezikeshme ka mesuar te thot "dreqin". Pse do te ikesh ti po te lirova?-pyeti ky i fundit dhe duke lene tasin mbi komodine u ul shume prane saj me nje buzeqeshje ne fytyre.
-Edhe po ika eshte zgjedhja ime.
-Do t'i te ikesh po ti nuk ja ke iden ku jemi-tha ai duke buzeqeshur djallezisht.
-Ne toke jemi, perderinsa jemi akoma gjalle dhe frymojme.
-Po normal normal qe ne tok jemi se nuk jemi peshq te rrim nen uj ama mund te rrim prane ujit.
-Prane ujit...-qeshi me cepin e buzes ashtu e lidhur ne krevatin e madh dhe shtoi-dallohen bossat e duan shtepine me pishine.
-Per te te mbytur ty te gjalle e mbajme.
-Ne fakt ke te drejte une not nuk di po se paku fut disa piranja ne ate mes, ta di qe vdes tamam.
-Nejse, e teprova pak me kete lidhjen tende ne krevat keshtu qe po te liroj te shohesh shtepine tone-tha me nje buzeqeshje djallezore. Ishte e qarte se kishte ngaterruar dicka por cfare ishte?
Mori fryme thelle dhe me kujdes hoqi nje nga lidheset dhe po keshtu beri dhe me krahun tjeter.
-Besoj se je me mire tani-tha ai duke ferkuar duart me njera-tjetren.
-Shum...-tha dhe me shpejtesi i futi nje shqelm barkut dhe u cua menjehere dhr vrapoj neper shtepi duke marr fryme rendeshem.
"Ky manjak...menyra si me kish lidhur... O Zot duhet te dal shpejt qe ketu, madje menjehere."
Ndaloj mes 5 dyerve te bardha. Te cila pjese te futej?
Mori fryme thelle dhe u drejtua drejte nje dere ku veshtroi perreth.Ajo ndodhej ne nje shtepize ne mes te detit dhe perreth nuk kishte hapsira shume te hapura dhe te gjelberta. S'mund te shikonte asgje vec ngjyres blu dhe ngjyres se bardhe te reve.
-Oh dreqin ku na ka futur ky i cmendur?-pyeti veten me ze kur ndjeu nje prekje e bute t'i rrethonte qafen ne nje menyre shume delikate.
-Kjo eshte shtepia jone, burgu yne...ndoshta dhe bashkimi yne-tha duke i dhene nje puthje ne faqe.
Ador ndjeu nje nxehtesi t'i pershkronte trupin. Hapi syte sikur topezat e syve do t'i dilnin jashte zgavrave qe perkisnin. Vetullat i kishin ngecur larte pa kuptuar ndersa ne pjesen e ballit qendronin disa vijezime si dallgeza detare. Fytyra e saj u be e kuqe dhe e vapte ndersa buzet i mblodhi lehtazi duke formuar nje "o" te vogel te sikletosur.
Mori fryme thelle dhe me dhembet e poshtem kafshoj pjesen e buzes se siperme."Mos e lejo...kujto gjithcka..."-mendoj dhe e shtyu tutje.
-Ta harrosh qe te rrij me ty-tha dhe pa u menduar aspak u hodh ne ujin e thelle.
Edhe pse nuk dinte te jetonte do ta gjente guximin per te bere kete te fundit vetem e vetem qe te mos binte pre e ndjenjave te pafundme qe ajo mbante ne veten e saj.-Kokforte...-tha Arman duke kryqezuar duart dhe duke tundur koken sa majtas dhe djathtas. Beri disa hapa te medha pas dhe duke marr fryme thelle u hodh ne brendesi te detit per te gjetur hutaqen e tij e cila nuk dinte te notonte dhe me siguri po lundronte me avash gjer ne thellesi te detit.
Uji i ftohte pershkronte lekuren e tij te ngrohte nderkohe qe perpiqej ta ftohte mizorisht kete te fundit megjithate nuk mundte te dinte.
Arman kish drejtuar trupin e tij muskuloz drejte thellesive dhe me kujdes arrinte te shikonte sirenen e tij kanibale e cila rreshqiste drejte fundit te humnerave misterioze.
Me duart e tij cau hapsirat e blunjta dhe luajti kembet e tij me shpejtesi.Ju afrua vajzes dhe e mbertheu ate te teren. E veshtroj se si kish mbyllur syt e saj dhe kraharori nuk i levizte.
Nje ndjenje frike i pershkroj trupin. Duke e mbajtur ne krahe levizi kembet e tij drejte hapsires qiellore.Ajo rruge e shkurter u be per shume pak kohe. Armani vendosi ne fillim vajzen ne hapsiren e bardhe dhe me pas me veshtiresi hipi vet ne kufinjte e shtepise se tij.
-Ador? Ja kjo te ndodh kur vepron me koken tende...-tha dhe mori fryme me veshtiresi.
Mori fryme thelle dhe ju afrua buzeve te saj. I puthiti buzet e tij me te sajat dhe i dhuroj me kujdesin e tij te vazhdueshem oksigjenin e qe mbante brenda vetes duke i bere shtypje te lehta ne kraharor.-He pra jepi...-tha dhe duke marr fryme thelle beri te njejten gje dhe per disa here te tjera.-1...2...3...4...5...-po bente shtypje te vazhdueshme dhe te kota ne kraharor kur nje moment dergjoj zhurmen e nje kollitjeje.
Ktheu syt dhe veshtroj Adorin e cila nxorri tere ujin qe kish pire dhe veshtronte qiellin e hutuar.-Jam e lodhur...-tha e dorezuar dhe u cua me kujdes.
-Nuk duhet te veprosh me koken tende.
-As ti nuk duhet te me afrohesh ne ate menyre.
-Epo...
-Epo...?
Arman u ngrit ne kembe dhe duke bere hapa shkurtabiqe u afrua prane saj dhe u ul serisht ne gjunje.
-Ma jep doren-tha ajo e cila nuk kish fuqi te ngrihej.
Arman i shtriu doren dhe kur ndjeu doren e saj te bute e mbertheu ate fort dhe e ndihmoj te cohej.-Pse sme le te qete?-pyeti
-Sepse...-veshtoj syte e saj dhe duke e mberthyer pas vetes e puthi duke dorezuar veten e tij ne "duart e saj".
Scuza supozohej ta hidhja per Shen Valentin apo jo?
Po ska gje zereni sikur eshte shen valentini dhe sot. Bukur atehere tashme jane bashk nen burgun e dashurise se tyre. Aty mes frikerave te Adorit e cila s'ka ku ta luaj me se eshte e bllokuar.Nejseee te me ndjeni se kam pas probleme me kollonen kto kohe dhe nuk kam qen fareeeeee ne vete per te shkruar.
Megjithate do shikohemi tek pjeset e tjera...Byeee
YOU ARE READING
Inside Love✔
Romance(PERFUNDUAR✅) Ajo ishte flutura e ferrit te saj ndersa ai ishte heroi i endrrave te saj. Ador nje vajze 20-vjecare e mbyllur ne burgun e fatit te saj kerkon celesin per te dal nga ai vend me cdo kusht. Armani djali simpatik i kryemafias kthehet per...