Pas 2 javesh
Augusti u fut brenda ne ate dhome hoteli dhe duke hequr kemishen e duke zberthyer mashetat e dores se majte hodhi syte nga divani ku qe shtrire Ador e lodhur.
-Po kjo pse u shtri ketu?-belbezoj me vete dhe duke shkuar me hapa te shpejta drejte tavolines uli televizorin me ane te asaj telegomande ngjyre bardh e zi.
I hodhi syt Adorit dhe duke u perkedhelur floket e saj ngjyre kafe te bute levizi nga aty me friken e perditeshme se nje dite Ador do mund ta zinte teksa e perkedhelte fshehurazi.
Ne ate dhome ku drita shpertallonte dritaret e hapura dhe era frynte lehtesisht pa asnje problem Augusti futej rralle. Ajo dhome i perkiste Adorit por megjenese Adori kishte nderruar vend dhe ishte ndjere i detyruar te futej ne ate dhome ne menyre qe mos te qendronin ne te njejtin ambient.
Tashme gjerat kishin ndryshuar goxha qe para nje jave.
Para nje jave ai dhe Adori kishin hasur shume konflikte por me se tepermi ai. Plotesisht me plot goje mund te thuash se ndihej krenar se Adori qendronte pas tij dhe jo pas Armanit. Ndoshta tashme ishte koha e duhur qe ai ta bente ate per vete. Asnje nuk e dinte kete...I lodhur nga cdo gje, August i plotfuqishmi si dhe vet emri i tij hoqi kepucet dhe u shtri mbi krevatin e madh. Syt i drejtoj nga tavani sikur te kerkonte ne ate hapsire boshe shume gjera qe ishin te paarriteshme.
Mori fryme thelle dhe mbylli syte e tij. Ne mendje fragmente nga ajo jave e paqete shfaqeshin si vegime kuptimplota.Flashback:
[Kjo eshte vazhdimi pjeses qe e lam rradhes qe shkoi.]-August?!-Armani kthen koken i cuditur. Nje veper te tille nuk mund ta priste nga vellai i tij i zemres. Cfare dreqin kishte ndodhur me te? Pse ishte ne kete fare gjendjeje?
-Ti Arman Morrei je njeriu me fallco qe kam njohur. C'eshte gjithe kjo skene? C'ishin gjithe ato sekrete qe nxirren ne shesh tani? Ti...Un...une paskam pasur nje vella monster. E vertet kjo. Fundit fare...-nenqeshi me cepin e buzes dhe shtoi-...C'mund te presim nga ty? Ti me keto pune te pista je marr qe ne moshen 15 vjecare.
-Mos nxirr mua ne krye te bisedes, e dim qe dhe ti i ke kryer keto pislleqe.
-Ama hoqa dore, hoqa dore nga te berit nje femer te ndihet keq, te ndihet e shtypur apo dicka tjeter...
-Heh, pra po me jep morale tani? Kush ishte ai qe ngaterroj cdo gje? Kush ishte ai qe i dhunonte femrat 3 vite me pare? Mos je bere qe prift tani? Duhet te mesohesh vella, kto jemi ne. Ne jemi "thyesit e zemrave" ne s'mund te duam dhe s'munden te na duan. Sepse kjo s'duhet te ndodh.
-Ahh prandaj e paske bere tere ate skene me Adorin? Domethene ti je bere kot merak per te? Gjithcka paska qene shtirje? Po pastaj kur te tha se te donte c'bere ti? U largove me nje tjeter vajze per shkak te femijes tend. Vertet mund ta kesh femije ama duhet te kthehesh tek vendi ku ka ngecur zemra jote, megjithate...
-Megjithate ta them une. Ador eshte gruaja ime dhe ti e di shume mire kete. Une me gruan time bej c'te dua ti nuk ke asnje lidhje ne kete mes. Pastaj ajo eshte e imja me ligjerisht.
-Mund ta kesh ligjerisht po nuk do ta kesh me. Nuk dua me te ngaterrohesh me Adorin. Ju do te ndaheni dhe sdo kete me asgje mes jush. Vella, vendosi hekura zemres tende tashme. Gjithcka mbaroj, dhe kjo prej zgjedhjeve te tua.
-Cfare?!-asgje nuk po arrinte te kuptonte c'donte te thonte Augusti me keto fjale? Me ato fjale plote kuptim? Pse? Si? Per cfare shkaku?
Zemra po i rrihte forte nderkohe ndjeu se gjene e vetme me te shtrenjte po ja merrnin. Dhe kush? Vellai i tij i cili e donte fort dhe i besonte gjerat me te medha.
Nen vetulla vlonte nga brenda ajo arterje gjarperore e cila mbushte koken me gjak dhe madje tere trupin. Ajo vetull lehtesisht te bente te kuptoje se gjerat nuk ishin mire sepse ne brendesi te trurit te tij nje shumellojshmeri perplasjesh nervore po ndodhnin.
YOU ARE READING
Inside Love✔
Romance(PERFUNDUAR✅) Ajo ishte flutura e ferrit te saj ndersa ai ishte heroi i endrrave te saj. Ador nje vajze 20-vjecare e mbyllur ne burgun e fatit te saj kerkon celesin per te dal nga ai vend me cdo kusht. Armani djali simpatik i kryemafias kthehet per...