🌛00.04🌻

2.5K 139 22
                                    

Boranın attığı konuma geldiğimde rahat bir nefes almıştım . Yolda durmadan mesaj atıp rahatsız etmişti ne olduysa sanki iki dakika bekliyemiyor mu yahu?

Kafenin kapısından içeri girmemle ilk başta etrafta göz gezdirdim , sol arka tarafta borayı görünce o tarafa adımladım.

Masanın önüne geldiğimde ağlak bir kız beklerken aslının kahkaha atan bir kız olması asla sinirlerimi bozmadı saçamalamayın!

"Bora oğlum hani kız ağlıyordu bildiğin kahkahadan ölecek bu kız"

"Abi valla bende anlamadım ki sabahtan beri ağlıyordu birden kahkaha atmaya başladı "

"Ay şapşikler bu bana çirkin dedi diye reglken bile ağlamam ki amacım buraya gelmesiydi"

"Neden ki"

"Birincisi niye ayakta duruyorsun otursana , ikincisi şu ship konusunu konuşmamız lazım telefonu açıp platforma girdiğimde artı bin bildirimin hepsinin de shiple ilgili olduğunu görmek istemiyorum"

"Açıkçası bende pek memnun değilim bir süre sonra başarıya gölge düşürüyor"

"Aynen işte ne yapabiliriz bunu"

"Bir süre sevgiliymişiz gibi davransak "

"Yok o olmaz"

"Başka bir  fikir"

" Aramızda kan davası var desek"

"Sizin orda öyle bir şey var mı ki?"

"Açıkçası kan davasının ne olduğunu bile tam bilmiyorum berdel gibi bir şey değil mi"

"Öyle derseniz evlenirsiniz çok akıllı bulut ve çiseciğim "

Çok bilmiş boraya çevirdik bakışlarımızı

"Senin bir önerin varsa onu dinleyelim Bora bey"

"Kanka olsanız shipler bitmese bile azalır"

"Öyle mi diyorsun "

"Yani olabilir sevgililikten mantıklı"

"Berdelden mantıklı"

"Ben berdel yapacağız diyelim mi dedim"

"Hop hop  kavga etmeyi bırakın da şurdan kalkalım önce ben sizin fotoğrafınızı çekeceğim sonrada siz işte kankam falan yazarsınız işte öyle"

Eee gününüz nasıl geçti yada geçiyor?

İyi

Kötü

Besbeter

Acayip güzel

Ciddi misin ?! #textingİnstagram||TAMAMLANDI√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin