"Sabah sabah ne zili bu ya" kapıyı açmak için odamdan çıkıp merdivenden inerken sofranmamıda ihmal etmiyordum , daha bir ısrarla çalınca ben de sesimi yükselttim.
"Patlama be!"
"Kapıyı kırsaydın kar-HA"
"Adal o ne biçim tabir çok ayıp kızım"
"Anne"
"Evet biriciğim neden öyle konuşuyorsun "
"Baba"
"Kesin o sevgilisi olacak dangalak öğretmiştir"
"Abii, sevgilime dangalak deme"
"Görüyorsun değil mi baba sevgilisi için abiciğinin kalbini kırıyor."
"Ya abi sen başka bir yerde kal ya daha içeri girmeden başladın"
"Baba görüyorsun değil mi sevgilisi için abisini eve almıyor"
"Öf abi"
"Baba görüyorsu-"
"Aral oğlum gözünü seviyim sus bacaklarımağrıdı kuzum sende kapıyı tam açta içeri girelim"
"Buyur anne"
Kenara çekildim abim bavulları alıp odalar çıkarırken bizde salona geçtik.
"Anne aç mısınız?"
"Kızım anneni biliyorsun evde yiyor bir daha yemiyor , abini de biliyorsun o da herşeyi yiyor bende orta yani"
"Tamam baba ben kalkayım da kahvaltı hazırlayım beraber yeriz abim zaten beni bile yer."
Mutfağa girip dolabı açtım. Dün bulutun doğradığı sucukları çıkardım biraz da mantar aldım ,tost malzemeleri ve tost ekmeği çıkardım.
İlk başta sucuklar için tavaya yağ koydum ve ocağın altını açtım. Mantarlarıda yıkadıktan sonra tavaya atıp ocağı açtım diğer tavaya da sucukları attım. Tost malzemelerini doğrayıp kenara koydum. Kahvaltıklarıda yemek masasına taşıdım.
Tost ekmeklerinin arasına malzemeleri koyup makineye yerleştirdim ve bastım ocağın altını kapatıp masaya götürdüm. Tam masayı hazırladım tamam derken çay olmadığını görüp şaşkın şaşkın babama baktım.
"Şaşkın bıcırığım benim mutfağa bak"
Mutfağa utançla girdiğimde annemin elinde çayla odaya gittiğini gördüm. Cidden annem hızır gibi yetişiyordu.
"Anne ya nasıl anladın çayı unuttuğumu"
"Sen hiç çay demlemezsin ki adal her zaman unutup soğuk süt içersin"
Hüzünlü sesiyle dolu gözlerle konuşuyordu civcivim. Arkasından sarılıp yan sandalyeye oturdum. Abimde geldiğinde iki yıldır hasret çektiğimiz neşeli kahvaltımız yaptık tâ ki bulutun bağıran sesini duyana kadar. Zaten kardeşini paylaşmanın siniri olan abi kahvaltı masasından kalıp kapıyı açtı ve bulutun kapıya vurduğu eli abimin yüzüne BAM.
Olaylar orda koptu zaten masadan nasıl kalıp abimin yanına gittiğimi bilmiyorum.
"Of bulut niye abimin kafasını kırıyorsun zaten yok"
"Adal ben kıracağım şimdi kafanı şu sevgişlini al gözümün önünden hem niye bu kapıya girişiyor."
"Yirmi kere dedi ya mesajlarına cevap vermeyince birşey oldu sanmış korkmuş"
"Korkmuşmuş korkması niye seni sevdi ki bu"
Hepimiz abi yuh der gibi bakıyorduk.
"Sevdin bari uzaktan sevseydin "
Hala aynı bakıyorduk.
"Öf tamam al başına çal ya"
"Eee delikanlı ne işle meşgulsün"
"Polis efendim"
"İyi evlat aman bu rölüde hiç yapamadım ya rahat otur bulut oğlum"
"Bulut oğlummuş bana bir kere oğlum demedin"
"Yalan söyleme aral babansana hep oğlum adala da hep biriciğim der"
"Bu ne ya bir dizi klasiğine giremedim yine de bulut bey kardeşimi sana kooolaaay kooolaaay vermem"
"Abi ni-din don din don" (eliz deniz : başka bir ses bulamadım idare ediverin 😂)
Kapıyı çalan kişi bulutun aksine daha sakin ve insancıl çalıyordu.
"Ben bakarımm"
"Melek teyze "yutkundum ve arkasından çıkan bir" gökhan amca" yla kafayı yedim.
Üstüne birde annemin arkadan gelmesi yok mu? Var
"Adal bunlar kim kızım"
"Çise bunlar kim kızım"
Herşey benim üzerimemi yıkılırrr.
YUKARI MELODİYLE OKUMAYAN VAR MI?,
Finalde ne yapabilirim?
GÖRÜŞÜRÜZ Orkidelerim
Abi- Aral Çağan Berkin
Baba - Mert Han Berkin
Anne - Nilüfer Berkin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ciddi misin ?! #textingİnstagram||TAMAMLANDI√
Short StoryFanların çıkardığı bir ship ne kadar büyüyebilir ? peki ya biri diğerinin onu sevdiğini düşünüyorsa! Bulut.acarrArıkann: Sen mi çıkardırttın şu lanet olası shipi AdalÇiseBerkiin : He işim gücüm yok beni Acarla shipleyin diyorum" AdalÇiseBerkiin : Gü...