Bulut'an
"Adal kızım sen yaprağı çok severmişsin ha birde lahmacunu bora demişti daha var getireyim mi?""Olur melek teyzem"
"Bekle kızım getiriyorum hemen"
"Yardım edeyim mi melek teyzeciğim"
"Yok kızım ben hallederim" annem bir süre sonra elinde bütün mutfağı getirmiş olmakla beraber gelince ilk önce elindekileri masaya koyup masaya oturdu ve beni çekiştirmeye devam ettiler.
"Ay adalcığım biliyor musun senle tamıştığıma ne kadar sevindim bizimkinin hiç kız arkadaşı olmadı bir kaç sevgilisi oldu onlarda zaten aklı beş karış havada rockçı gibi kızlardı ilk aklı başında arkaaşı sensin"
"Bende senle tanıştığıma çok memnun oldum melek teyzeciğim"
Bindi sinli tiniştiğimi mimnin ildim milik tiyziciğim sanki buraya gelmeden önce bulut ben annenin gelini miyim ? Diyen bendim.
Adal'dan
Melek teyzeyle masayı toplarken bir yandan da sohbet ediyorduk. Acayip kafa kadındı yalnız."Ay melek teyze hiç bu kadar yememiştim"
"Belli o kızım şu bacağa bak çöp şiş gibi"
What? Benim mi bacağım çöp şiş gibi galiba melek teyzeciğimde görme bozukluğu var.
"Kızım sen geç içeri bulutla otur bende burayı toplayıp geleyim"
"Yardım etseydim melek teyze"
"Yok kızım misafirsin sen hadi geç içeri yoksa anne terliği yiyeceksin"
"Kaçtım meleğim" ne ara bu kadar yakın olduk diye sormayın bende anlamadıma ama sevdim ben ailemle pek görüşemiyordum, onlar yurtdışına taşındıktan sonra birnevi koptuk.
Kendimi bulutun yanına attım."meleğimin gözünün bozuk olma ihitmali var mı?"
Bulut telefonu göz hizasından indirerek yavaş yavaş bana dönerken bende ona doğru oturmuş elimi başımın altına koymuş bir şekilde ona bakıyordum."Meleğim mi?" pörtlemiş gözleriyle acayip komikti ve ben gülmesem burdan çıkışta intihar ederdim , bir kahkaha patlattım.
"Niye öyle bakıyorsun bulut "
"Sen daha yeni meleğim mi dedin?"
"Evet bulut anlamakta zorluk mu yaşıyorsun ben senin annene meleğim dedim ve hala da diyorum"
"İyi de annem herkese meleğim dedirtmez ki" ha?
Seni gelini seçmiş adal.
Ne gelini be"Niye ki"
"Orasını boşver de annemin gönlüne taht kurmuşsunuz adal hanımcığım"
"Öyle etkilerim vardır" konuşmamız melek teyzenin işini bitirmesiyle sonlanmıştı.
"Adalcığım senle sık sık görüşelim lütfen çok sevdim ben seni bulut ilk aklı başında tanıştığı kişisin"
Ve bum bulutun aniden bozulan yüzü melek teyzenin ve benim kahkaha atmamak için yanaklarımızı ısırmamız.
Cidden bir aile ortamını çok özlemişim.
"Bence de öyle melek teyzeciğim"
Bulut benim kurduğum cümleyle gözlerini devirmişti , davar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ciddi misin ?! #textingİnstagram||TAMAMLANDI√
KurzgeschichtenFanların çıkardığı bir ship ne kadar büyüyebilir ? peki ya biri diğerinin onu sevdiğini düşünüyorsa! Bulut.acarrArıkann: Sen mi çıkardırttın şu lanet olası shipi AdalÇiseBerkiin : He işim gücüm yok beni Acarla shipleyin diyorum" AdalÇiseBerkiin : Gü...