Bölüm 2

30 27 0
                                    

"Alevi daha önce benim dışımda bir kızla konuşurken bu kadar ne yapacağını bilemez halde görmedim." dedi Aleyna.

Aleyna'nın dediği şeye ne cevap verebileceğimi bilemiyordum bu yüzden sustum.

"Ne cevap vereceğini bilemiyorsun." dedi Aleyna.

Aleyna tekrar konuştu "Sana bir soru soracağım ve doğru cevap vermeni istiyorum Gece tamam mı?" dedi Aleyna.

"Tamam." dedim. Çünkü başka bir şey diyemezdim.

"Bunca yıldır neden Tuğçe den başka bir arkadaşın olmadı?"

"Ben çoğu zaman dışlandım, kimse benimle arkadaş olmak istemezdi. Buna alıştım bu yüzden arkadaşsızlığı kabul ettim ve Tuğçe den başka arkadaşım olmadı. Neden beni dışladıklarını soracaksın eminim. Sen sormadan cevaplayayım. Beni neden dışladıkları hakkında en ufak bir fikrim bile yok. " dedim. Aleyna beni dışladıklarına şaşırmıştı.

"Seni neden dışlarlar ki anlamadım. İyi birisisin." dedi Alev. Alev konuşunca mutfağın kapısına dönüp baktım. Alev ve Mert kapıdan bizi izliyor ve dinliyorlardı. Sırtım kapıya dönük olduğu için ikisinin kapıda bizi dinlediklerini fark etmemiştim.

"Bende anlamadım seni neden dışladıklarını." dedi Mert.

"Bilseydim söylerdim ama ne yazık ki bende bilmiyorum." dedim. Cümlemi bitirdiğim anda kapı zili çaldı.

"Beklediğin biri mi vardı?" Diye sordu Alev.

"Hayır yok." dedim ve kapıya doğru yöneldim. Benim yanımda Alev de geldi. Kapıyı birlikte açtık. Kapıyı açtığım gibi geri kapattım çünkü onu görmek istemiyordum.

"O kimdi ?" Diye sordu Aleyna.

"Emre" diye cevap verdi Alev. Onun ismini söylerken elini yumruk yapmıştı. Gene sinirlenmişti.

"Açın kapıyı da dalalım şu şerefsize." Dedi Mert

"Hayır." dedim. Emre'ye bir şey olması umurumda bile değildi. Alev ve Mert 'in kavga etmesini istemiyordum.

"Neden?" diye sordu Alev

"Kavga etmenizi istemiyorum. Birazdan gider zaten. İçkiliydi kokudan belli. Fark etmedin mi Alev?" Dedim . Emre'nin içkili olduğunu fark etmemişti. Yüzündeki ifadeden belliydi.

"Hayır, fark etmedim." dedi Alev.

"Neyse siz salona geçin Aleyna ile kahveleri getirelim."diyip geçiştirmeye çalıştım. İşe yaramıştı Alev ve Mert salona giderken Aleyna ve bende mutfağa geçip yaptığımız kahveleri aldık ardından salona geçtik.

"İçkili olduğundan emin misin Gece?" diye sordu Mert. Evet anlamında kafamı salladım.

"Sınıftaki kızların sana seni yiyeceklermiş gibi baktıklarını gördün değilmi?"diye sordu Mert.

"Evet, gördüm. Ama neden öyle baktıklarını anlamadım." Dedim

"Sınıftaki çoğu kız Alev'i seviyor" dedi Aleyna

"Onlar bana beni yiyeceklermiş gibi bakarken sende sırıtıyordun Alev Bey." dedim Alev Bey ı bastırarak söylemiştim.

"Aaa kızdınızmı ufaklık?" dedi

"Kes şu ufaklık demeyi." dedim. Onun ufaklık demesi hoşuma gitmişti ama terslemek daha hoştu.

"Ufaklık falan noluyor acep?" diye sordu Mert

"Boyu kısa bu yüzden o bir ufaklık." dedi Alev

"Aleyna yla nerdeyse aynı boydayız o niye ufaklık değil?" dedim

GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin