Bölüm 4

28 27 0
                                    

Ben kalktığımda Alev hala uyuyordu. Odamdan çıkıp salona gittiğimde Aleyna ve Mert uyanmışlardı. Tuğçe hala uyuyordu.

''Günaydın.'' dediğimde ikisi de aynı şekilde cevapladılar. Tuğçe'nin yanına gidip yaralarına baktım, değiştirilmesi gereken sargılarını onu uyandırmadan değiştirdim. Ben Tuğçe'nin sargılarını değiştirirken Alev uyanmıştı. Alev, Aleyna ve Mert'e günaydın dedikten sonra bana yardım etmek için yanıma geldi. 

''Günaydın ufaklık.'' dedi Alev. 

''Günaydın maviş.'' diye cevapladım onu.

''Yardım edeyim mi?'' diye sordu.

''Gerek yok zaten bitti.'' dedim.

''Sizi bölmek istemezdim ama bir sorum var.'' dedi Mert.

''Tabi sor bakalım.'' dedi Alev.

''Alev akşam nerde yatıp uyudun acep?'' diye sordu Mert.

''Iııı şey akşam Gece'nin yanında uyudum.'' diye cevapladığında Aleyna ve Mert şaşırmadılar. Galiba akşam beraber uyuduğumuzu görmüşlerdi.

''Aslında biz bunu biliyoruz.'' dedi Aleyna. Aleyna bunu deyince Alev ve ben şaşırmıştık.

''Nasıl?'' diye sordum.

''Akşam lavaboya kalkmıştım senin odanın kapısı açıktı. Kapı aralığından bakınca beraber sarılarak uyuduğunuzu gördüm. Mert'i de kaldırdım o da gördü. Çok tatlı uyuyordunuz.'' dedi Aleyna.

''Hatta ben fotoğraflarınızı çektim.'' dedi heyecanla Mert.

Anlattıkları karşısında şaşırmıştım. Alev'e baktığımda o da şaşırmıştı.

''Göstersene  fotoğrafları.'' heyecanla söylemişti bunu Alev.

''Ooo Alev bey heyecanlandınız bakıyorum da.'' dedi Aleyna.

''Al bak abi.'' dedi Mert. Derken telefonunu açıp Alev'e verdi. Alev'e yaklaşıp bende fotoğraflara baktım. Gerçekten çok tatlı uyumuşuz .

 Gerçekten çok tatlı uyumuşuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

《Böyle uyuduklarını düşünün》

''Gerçekten çok tatlıymışız.'' dedim.

''Aynen.'' diye onayladı beni.

Biz nu konuyu konuşurken Tuğçe uyanmıştı.

''Sizin aranızda bir şeyler mi var ?'' diye sordu Tuğçe ve böylece konuşmaya katılmış oldu.

''Biraz.'' Alev ile aynı anda demiştik.

Alev ve ben birbirimize bakıp gülmeye başladık. Biz gülerken Mert ve Aleyna da bize eşlik etmeye başlamışlardı.

''Tuğçe,  Emre sana ne yaptı?'' diye sordum. Tuğçe ilk başta söylemek için tereddüt etti tam anlatmaya başlıyordu ki Mert konuştu.

''Gece planımız ne ? Ne yapacağız? Ya hala apartmandaysa?'' diye sorularını sıraladı.

''Planı birazdan anlatacağım. Hala apartmanda olup olmadığına bakacağım şimdi ona göre planımı açıklayacağım.'' deyip odamda ki laptopumu alıp salona geri döndüm.

''Laptopla ne yapacaksın?'' diye sordu Tuğçe

''Kamera kayıtlarına bakacağım.'' dedim.

''Akıllı kızmış ya'' dedi Mert.

''Akıllı olmasaydı sence sınıf birincisi olur muydu mal?'' diye onu cevapladı Aleyna.

''Kamera kayıtlarına nasıl ulaşacaksın?'' diye sordu Tuğçe 

''Sen Emre'yle takılırken güvenlik kameralarının şifrelerini kırmıştım.'' diye cevapladığımda dördü de bana şaşkın bir halde baktılar.

''Sana bir  numara versem o numaranın bütün mesajlarını da görebilir misin?'' diye heyecanla sordu Mert.

''Tabi ama şuan olmaz, bir psikopattan kaçıyoruz farkındaysan.'' dediğimde başını tamam anlamında salladı.  

"Tamam oldu." dedim.

"Eee nerdeymiş bizim psikopatımız?" Diye soran Aleyna oldu.

"Şuan hala binada , çatıda." Dediğimde Mert'in yüzü düştü.

"Hemen yüzünü düşürme kumral. Sessiz olursak o farketmeden binadan çıkabiliriz." dedim.

"Sence yapabilir miyiz?" Diye soran Tuğçe oldu.

"Hâlâ beni tanıyamamışsın Tuğçe. Emin ol onun hakkında onun bilmediği şeyler biliyorum. Bu bildiğim şeyler içinde onun zayıflıklarıda dahil." Dediğimde hepsi şaşırmıştı.

"Neyse ne hadi şu binadan çıkalım artık." Diyen Aleyna oldu.  

"Şimdi herkesin çantası var mı?" Diye sorduğumda anlamaz bakışlarla baktılar.

"Üçünüzün var bende kendime şimdi hazırlayacağım bir tek Tuğçe'nin çantası yok. Onada Aleyna hazırlar mısın?." Diye sordum.

"Tabi hazırlarım." Dedi Aleyna.

ALEYNA'DAN

Ne kadar Tuğçe'yi sevmesemde Emre gibi bir psikopatın ona zarar vermesine göz yumamam. Tuğçe'ye çanta hazırlamaya başladım.

TUĞÇE'DEN

Gece ve Alev'in arasında birşey var çok belli. Bu ilişkisini mahfetmeyeceğim. Emre'yi ondan aldım almasına ama Emre'den kurtulmam lazım. Ona birşey yapmadim ki beni neden öldürmek istiyor bilmiyorum.

GECE'DEN

Aleyna,  Tuğçe'nin çantasını hazırlayıp geldiğinde biraz daha salonda oturduk.

"Tuğçe?"

"Efendim Gece"

"Emre sana ne yaptı? Ya da sen ona ne yaptında öldürücem diyerek peşinde dolanıyor?"

"Birşey yapmadım ki. Neden böyle yaptı anlamadım. Burdan geçiyorduk, aniden beni duvara itti. Biraz hırpaladı sonra dövmeye başladı. Arka taraftaki markete doğru gitti galiba bilmiyorum. Bende o sırada sizin binaya girdim. Evinin ikinci katta olması işimi kolaylaştırdı. Ben zili çaldığımda  binaya bıçakla girdi. O sırada siz kapıyı açıp beni içeri aldınız zaten." Diyip sustu.

"Gece sence Emre neden yapmış olabilir?" Soran Mert'ti

"Krize girmiş olabilir şuan aklıma başka birşey gelmiyor." Diyip laptopumdan kamera kayıtlarına tekrar baktım. Emre hala aynı yerinde çatıdaydı.

GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin