Bölüm 1

49 30 1
                                    

''Affet beni lütfen.'' dedi Emre. Yanında eski en yakın arkadaşım Tuğçe vardı.

''Beni en yakın ve tek arkadaşımla aldattın ve seni affetmemi mi istiyorsun? Hah saçmalama affetmiyorum ve ikinize de yazıklar olsun'' diye bağırdım. Beni en yakın ve tek arkadaşımla aldattığına inanamıyordum.

''Şimdi gidiyorum, zamanı gelince karşına tekrar çıkacağım.'' dedi ve Tuğçe'yi kolundan tutup çekiştirerek ortalıktan kayboldu.

''Git ve bir daha asla çıkma karşıma'' bu kavganın bütün okulun önünde yapmamız sayesinde okuldaki herkes Emre'nin beni aldattığını öğrenmişti.

Emre ve Tuğçe gidince etraf dağılmaya başladı. Ben yere oturmuş ağlıyordum, o sırada omzumda bir el hissettim ve hissetmemle yanıma adını bilmediğim bir oğlanın oturması bir oldu. Ben ona bakarken o bana sarıldı. Dayanamayıp bende sarıldım. Bu oğlan benim olduğum sınıftaydı. Ona sarılarak ağlamayı bitirdiğimde geri çekildim. Geri çekildiğime bana bakmaya başlamıştı.

'' Ben Alev. Daha iyi misin?''

'' Bende Gece. Şuan daha iyiyim, teşekkür ederim.''

'' Normal bir tanışma olmadı ama olsun. Seninle iyi anlaşacağımızı sanıyorum ufaklık''

'' Ufaklık?'' dedim . Şaşırmıştım, bana daha önce kimse ufaklık dememişti.

'' Evet, ufaklıksın. Hadi gel sınıfa çıkalım.''

'' Tamam.'' dediğimde ayağa kalktı ve elini kalkmam için bana uzattı. Uzattığı elini tuttum ve kalktım. İkimizde ayağa kalktığımızda yere oturduğumuz için arkamızı silkeledik ve okul binasına girip sınıfa doğru yürümeye başladık.

Sınıfa beraber girdiğimizde sınıftaki bazı kişiler bize bakmaya başladı ve o sırada Alev'in sırıttığını gördüm. Kızlara daha dikkatli baktığımda beni yiyeceklermiş gibi bakıyorlardı. Benim oturduğum sıradan çantamı alıp onun ve arkadaşlarının oturduğu cam kenarındaki arka iki sıraya gidip oturduk.

'' Merhaba ben Mert.'' dedi önümdeki kıvırcık saçlı kumral

'' Merhaba bende Aleyna.'' dedi Mert'in yanında oturan sarışın kız.

'' Merhaba bende Gece. Tanıştığıma memnun oldum.''

'' Bizde memnun olduk Gece.'' dediler ikisi aynı anda. Aynı anda konuşmaları hoşuma gitmişti , bu yüzden sırıttım.

'' Neye gülüyorsan söyle bizde gülelim.'' dedi Alev.

Ona dönerek '' Aynı anda konuşmaları hoşuma gitti, ona güldüm.'' dedim.

'' Ben alıştım buna sende alışsan iyi edersin benden söylemesi.'' dedi. İlk başta neden böyle dediğini anlamadım. Bana baktığı için dediğini anlamadığımı anlamıştı. Üçü de bana bakıyordu ve üçü de aynı anda gülmeye başladılar.

'' Diyorum ki bundan sonra bizimlesin, grubun yeni üyesisin. Daha çok aynı anda konuşmalarını göreceksin.'' dedi Alev. Gülerken biraz zor söylemişti ama anlamıştım.

" Artık gülmeseniz diyorum." dedim çünkü sinirlerim bozulmaya başlamıştı.

" Tamam, ben gülmeyi bıraktım bak." dedi Mert

"Bende gülmeyi bırakıyorum" dedi Aleyna

Alev hala gülmeye devam ediyordu. Yanımda oturduğu için koluna vurdum. Susmadı bende küsmüş numarası yaptım ve ondan biraz uzaklaştım.

"Aaaa bak kızı küstürdün" dedi Mert. Mert böyle diyince Alev gülmeyi kesti ve bana yaklaşıp sarıldı, ne kadar ittirsemde işe yaramıyordu.

"Özür dilerim, uzun zamandır doğru düzgün gülmüyordum ve susmak istemedim." dedi Alev.

"Şimdi birbirimize sorular mı sorsak ? Hem Gece bizi daha iyi tanır." dedi Mert.

Aleyna ve Alev Mert'in bu fikrini onayladılar. Onlar onaylayınca bende onayladım ve soru sormaya başladılar.

"Tuğçe ile nasıl tanıştınız ? Kaç yıldır arkadaşsınız?" İlk soruyu soran Aleyna oldu.

"Tuğçe benim 8 yaşımdan beri arkadaşımdı. Tuğçe ile kuzeninin doğum gününde tanıştık sonra annemler iyi anladığımızı görünce bizi ayırmamışlar. Böylece arkadaşlığımız iyice ileri gitmiş. O günden beri arkadaşız." dediğimde önce sustular sonra da soru sorma hakkının bende olduğunu söyleyip soru sormamı beklediler.

"Üçünüzün arkadaşlığının temeli nereye dayanıyor?" diye sordum. Soruma Aleyna cevap verdi.

"Bizim ailelerimiz arkadaşlar bu sayede bir buluşma gününde tanıştık bizde." dedi Aleyna. Aleyna'nın bu dediği üzerine Mert ve Alev e baktım ikisi de başlarıyla onayladılar. Bu sefer soruyu soran Mert oldu.

"Peki şu Emre'nin Tuğçe ile seni aldattığını nasıl öğrendin ve öğrendikten sonra ne yaptın?" diye sordu . Bu soruyu ne kadar cevaplamak istemesemde cevapladım.

"Tuğçe ile buluşacaktık . Buluşacağımız için hazırlanmıştım. Buluşacağımız kafenin önüne geldiğimde içeriye bir göz attım Tuğçe gelmişmi diye bakmak için. O sırada Tuğçe ve Emre'yi öpüşürken yakaladım. Yanlarına gidip ikisinede yazıklar olsun diye bağırdım. Bağırdığımda beni farkettiler. Ben o sırada kafeden çıktım. Emre peşimden gelmişti ve beni kolumdan tutup durdurdu. Bana dediki "Ben öpmedim o öptü" diyerek Tuğçe'yi suçladı. O an ikiside benim için bitmişti. Emre'nin elinden kolumu kurtarıp eve gittim. İlk başta yatağa girip ağlamaya başladım ve ikisinede lanet okudum. Akşam nasıl uyuduğumu bilmiyordum. Sabah kalktığımda ağlayarak uyuduğumu anlamıştım. Kalktığımda Tuğçe ve Emre den birsürü mesaj almıştım. Emre özür diliyordu , Tuğçe ise benden özür bile dilememiş sadece birkaç tane fotoğraf atmıştı." bunları söylerken zorlanmıştım. Yanımda oturan Alev'e baktığımda sinirlendiğini gördüm. Alev'in sinirlendiğini yumruk yaptığı elinden anlamıştım.

"Soru sorma sırası sende ama ben sana bir soru daha sormak istiyorum." dedi Alev.

"Tabi, sorabilirsin." dedim.

"Tuğçe'nin sana attığı fotoğraflarda ne vardı?" diye sordu.

"Emre'nin beni aldattığının ve kendisinin bana ihanet ettiğinin kanıtları vardı." dedim.

"Bu ne demek oluyor ?"diye sordu Mert. Dediğimi anlamamıştı.

" Tuğçe'nin Emre'ye karşı hislerinin olduğunu ve onunla yattığını demek oluyor Mert." Diye ben açıklayamadan Aleyna açıkladı.

"Haa, tamam." Dedi Mert.

"Dersler bitti. Eve gitsek mi?" diye sordu Aleyna.

"Bende eve gideyim."diyip çantamı topladım. Sıradan kalkıp gidiyordum ki Alev beni yerime geri oturttu.

"Seni biz bırakırız. O şerefsiz karşına çıkmasın." Dedi bende kabul ettim çünkü Emre'yi görmek istemiyordum.

Hepimiz çantalarımızı toplayıp Mert'in arabasına bindik. Benden evimin yolunu tarif etmemi istediler. Tarif ettiğimde aynı apartmanda oturduğumuz anlaşıldı. Üçünüde bana davet ettim . Davetimi geri çevirmeyip içeriye geldiler.

"Ne içersiniz? Kahve, çay, soda falan." Dediğimde üçü aynı anda kahve dediler. Ben kahve yapmak için mutfağa geçerken Mert ve Alev salona gitti Aleyna da yanıma geldi.

"Bence Alev'in sana karşı hisleri var."dedi Aleyna.

"Bunu nerden çıkardın?"diye sordum.

"Alev'i daha önce benim dışımda bir kızla konuşurken bu kadar ne yapacağını bilemez halde görmedim."dedi Aleyna.

---------------------
Merhaba ben geldim. Umarım beğenirsiniz. İlk defa yazıyorum ve heyecanlıyım. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Yorumlarda Gece'nin Aleyna'nın dediğine ne cevap vermesini bekliyorsunuz?

GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin