Bölüm 3

26 28 0
                                    

"Geçeyim." Dedi Aleyna da.

Arabada yolculuk çok sessiz geçmişti. Eve geldiğimizde Mert boş bir şişe bulup 'doğruluk mu cesaretlik mi oynayalım mı' diye sordu. Ne kadar oynamak istemesekte canımız sıkıldığı için kabul etmiştik.

"D mi C mi maviş bey?" Diye sordum

"D" Dedi

"Daha önce hiç birini sevdin mi ?" Diye aklıma gelen ilk soruyu sordum.

"Önceden hiç sevmedim ama şuan sevdiğim var." Dediğinde kimi sevdiğini merak etmiştim. Galiba ondan hoşlanıyordum ama bunu kendime bile ıtiraf edemezken hislerimden emin değilken söylemek istemiyordum.
Soruma cevap verdikten sonra şişeyi çevirdi. Soran Aleyna cevaplayan Mert'ti

"D mi C mi kumral?" Demişti. Benim taktığım isimi kullanması benim için sorun değildi.

"C sarışın."deyip Aleyna'nın ona ne yaptıracağını merak ettik. Aleyna düşünüyordu, yaptıracağını bulmuş olmalı ki Mert'e döndü.

"Ice tea şişesini kafana dik."Dediğinde Mert'in yüzünün halini görmeniz lazımdı. Galiba ice tea sevmiyordu.

"Hadi ama yaa ice tea sevmediğimi biliyorsun."diyerek düşündüğümü bilmeden onayladı.

"Aaaa bak bu sana olmadı kumral'ım" dedi Alev'de

"Hadi yapmak zorundasın zaten dolaptaki ice tea şişesinde fazla yok." dediğimde koşarak buzdolabına gitti. Normalde evde tek kaldığım için ice tea şişesi 1 litrelikti.

"Tamam o zaman bakın hemen bitiriyorum."Dedi ve şişeyi kafasına dikti.

Mert yanımıza geldiğinde Alev bana soru soracaktı.

"D mi C mi ufaklık?"diye sordu

"D" diye cevap verdim.

"Soyadın ne ?" Diye sordu.

"Özdemir." Dedim

"Ben çeviricemm."diye neşeyle konuştu Mert. Ona tamam bakışı attık. Mert şişeyi çevirdiğinde soruyu soran bendim cevaplayan Aleyna'ydı

"D mi C mi sarışın?"

"D ufaklık."

"İkisinden hangisiyle  baloya gideceksin?" Diye sorduğumda sevinmişti. Benden beklediği soru buydu.

"Ben Mert ile gidiyorum tatlım. Sende Alev ile gidiyorsun."Dedi

"Ben sıkıldım oyunu bitirsek mi ?" Diye atıldı Alev. Neden atıldığını anlamamıştım ama umursamadım. Üçümüzde tamam diyip telefonlara gömüldük. Alev beni izliyordu  farkındaydım. Ona bakmadan ayağa kalktım.

"Yarın balo var ve dinlenmemiz gerekiyor. Hafi yatalım."dediğimde üçüde beni onayladı. Aleyna ve Mert alt kattaki evlerine gitmişti. Alev inatçıydı bunu anlamıştım. Emre tekrar gelebilir diye benim yanımda kalmak istediğini söyledi. Kabul ettim. Kabul etme sebebim korkmamdı. Emre'nin avm de sinirle bakan yüzünü gördüğümde bu gece gelecek ve hesap soracakmış gibi bakmıştı. Aleyna ve Mert eve gitmeden hepsinin  numaralarını almıştım.

"Gece sana birkaç tane sorum var sorabilir miyim?" Dedi Alev

"Tabiki sorabilirsin."dediğimde evimin salonunda oturuyorduk.

"O şerefsiz sana hiç dokundumu?"diye ilk sorduğunda şaşırmıştım.

"Dokunmadı ama dokunmaya çalıştı." Dediğimde sinirlenmişti. Sinirini sarılarak yatistirabilecekmis  gibi hissettim ve oturduğum koltuktan kalkıp onun yanına gittim. Aniden sarıldım. Şaşırdı ama itmedi. Beni kendine daha fazla çekti.

GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin